Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #1 Skrevet 26. mai 2004 På den ene varme dagen på to uker. Kan vi ikke ha vinduet opp på lesesalen fordi en eller annenhar stått med skjærebrenner el lignende hele dagen. Nå er vi i ferd med å kokevekk. Vondt i hodet har vi også fått pga av bråk og varme. GRRRRRRRRRRRRRRRR :kjempesinna:
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #2 Skrevet 26. mai 2004 Nå ble det stille tror dere han har gått for dagen, eller prøver han bare å lure meg til å åpne vinduet?
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2004 #4 Skrevet 26. mai 2004 rakk akkurat å åpne tre vinduer og sette meg ned da det startet igjen, nå er min med student i full gang med å lukke vinduene igjen
Arkana Skrevet 26. mai 2004 #5 Skrevet 26. mai 2004 Typisk. :-x Kanskje du bare skal fortsette lesingen hjemme? Jeg hadde krepert iallefall for lengst, du har i allefall god utholdenhet.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. mai 2004 #6 Skrevet 26. mai 2004 Har også hørt at tilgang til internett er en uting når man skal lese til eksamen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå