Gå til innhold

Virkningen av Cannabis?


Martinez

Anbefalte innlegg

Hei!

Kjæresten min røyker cannabis, og jeg kan ikke fordra det. Han mener selv det bare er bullshit at det er så farlig som media osv sier, og i en viss grad kan jeg være enig med han. Men det er jo en grunn for at det er ulovlig.

På en måte forstår jeg at han gjør det, for det er så og si det eneste vennene hans gjør. Likevel er det absolutt ikke greit.

Jeg vil be han velge mellom det eller meg.

Hva tenker dere om dette? Noen som har erfaringer? Blir man tregere osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er grunnen til at det er ulovlig med feks segway og vannscooter i Norge da? Alt som er "ulovlig"er ikke farlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er grunnen til at det er ulovlig med feks segway og vannscooter i Norge da? Alt som er "ulovlig"er ikke farlig.

Neinei, det er sant. Men er jo feks bevist at dyr får skade på hjernen av det. Og jeg merket han var mye tregere før, da han røyka mye. Så hadde han mange måneders pause, og nå har han startet igjen. Jeg vet liksom ikke helt hva man skal tro på, derfor jeg spør om andres erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velge mellom det og deg? Det blir litt for dumt.. Du kan jo la han holde på når han er med venner o.l., men ikke hjemme eller når du er tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine sterkeste grunner til dette er at det er ulovlig. Jeg har en annen kompis som mistet lappen for det. Man kan få det på rullebladet, og da kan han ikke bli politi som han ønsker. Han kjenner utrolig mange i det miljøet, og det synes jeg er flaut. OG jeg er redd for psyken hans. Og da har det liksom ikke noe å si om jeg er der eller ikke, dette er jo mulige effekter uansett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, kjenner et par stykker som røyker fast (daglig) og de virker i grunnen ganske trege. Mulig det bare er meg men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, de som røyker hasj ofte blir gjerne litt mer avslappa i hverdagen :P Det virker ganske forskjellig på person til person.

Jeg ville heller bedt ham kutte ned på bruken, og evt kun i helgene :) Men det er jo ikke bra å "ruse" seg flere ganger i uka, det samme gjelder jo alkohol.. Og ja, man kan få psykiske problemer av det, som oftest de som er litt ustabile fra før av blir gjerne verre til slutt.

Har jo prøvd det selv, aldri blitt noe spesielt treg av meg eller fått noe psykisk problem i etterkant, men har venninner som overhodet ikke tåler det der. Så er nok ganske individuelt.

Hvis han nekter å kutte ned på det så er han trolig ikke så mye å spare på uansett... Hvis hasjen er blitt så viktig for ham så er det en lost case..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...