AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #1 Skrevet 17. februar 2014 Har kjøpt nytt bilsete i dag til ungen på 3,5 år, og tok av trekket på det gamle for å vaske det. Ungen har nemlig tisset i det. Jeg trodde at det holdt å vaske det, men det er skumgummi under trekket som også er fullt av tiss. vill ikke utsette det nye bilsetet for det samme. Er det noe slags tissetrekk jeg kan bruke? Hva bruker dere? Legger dere det under trekket eller over? Flere som har opplevd at barnet tisser på seg på kjøretur?Anonymous poster hash: 9c037...437
Angelheart2 Skrevet 17. februar 2014 #2 Skrevet 17. februar 2014 Har opplevd mange ganger at barnet har tisset ut bilsetet. For ikke å snakke om kastet opp i det... Det var derfor veldig viktig for oss i valg av barnesete at det kunne vaskes i maskin. Og da mener jeg at alt kan vaskes. Setene vi har hatt har vi kunnet ta av alt stoff og polstring slik at bare plasten har vært igjen. Om dette ikke er mulig ville jeg nok lagt tisselaken i hele setet, ja.
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #3 Skrevet 17. februar 2014 Hva med å skifte bleie litt oftere?Anonymous poster hash: 47217...47f 1
liv Skrevet 17. februar 2014 #4 Skrevet 17. februar 2014 Tipper barnet avvennes for bleie Vi vasket skumgummien også... 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2014 #5 Skrevet 17. februar 2014 Har opplevd tisseuhell på kjøretur ja. Jeg har et sete der stoffet kan vaskes i maskin, og så vasker jeg bare over plasten som er under. Under bleieavvenning skjedde det noen ganger og det var litt styr hver gang. Ikke gjort på en to tre å demontere setet fra bilen, få av trekket (trenger jo nesten bruksanvisning bare for dette), vaske det, få trekket på igjen, og montere setet i bilen igjen. Anonymous poster hash: 0f0a0...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå