Gå til innhold

What're you lookin' at, ya hockey puck? Vex sin dagbok om ishockey,livet og reiser


Severus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Gjest_jesuskristus

Sendte deg melding i dag morges, og husket det uten å sette på alarm (som er ulikt meg siden jeg hadde bare sovet 2 timer og det grytidlig på morgen) *flink*

Uansett, sier det igjen så du kan ha det i dagboken din så du kan huske at jeg er en god venn (neida joda neida) neste gang du blir sur på meg.

Gratulerer med dagen, håper du får en dag like fin som deg.. og swag ofc. Er kjempe kjempe glad i deg, skal tegne en tegning av ica når jeg har motivasjon til det, og sende det til deg og noe annet jeg sikkert finner på amazon <3 Igjen, er kjempe glad i deg og du er drit kul og alle burde tilbe deg!!! Skal også hilse fra Shani, hun sier hun begynner å like deg, selv om sparkle tits visstnok er hennes.

tumblr_n1fl1ppjtk1tnjp20o1_250.gif

Her er forresten spillelisten, legger sikkert til flere etterhvert. http://open.spotify.com/user/mumitrollkannibal/playlist/5lbe2bn6s5s25xS2ehcur5

Endret av Lucipurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_jesuskristus

Nei, for jeg orker ikke se på ishockey :riste:

Sjæl, skulle gjerne gifta meg med Vex, men ishockey vil alltid bety mer for henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg orker ikke se på ishockey :riste:

Du er uansett ikke så pen som Dudleif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...