Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har bare hatt en virkelig ille walk of shame. Det viste seg at jeg hadde blitt smittet av omgangssyken på jobb før helgen, så da jeg våknet på lørdagsmorgenen slo magen salto opp i halsen på meg. Jeg takket pent nei til en runde til, og stakk så raskt jeg kunne. Fikk låne joggebukse av ham, men dreit i å ordne sminke og hår iom at jeg hadde lyst til å komme meg HJEM så raskt som mulig. Allerede utenfor døra kjente jeg at jeg måtte kaste opp, så jeg løp rundt en garasje og kastet opp i en busk. Som om ikke oppkast var nok, så var jeg fortsatt litt løsere bak etter analsex, så da kan dere jo tenke dere hva som skjedde idet jeg kastet opp... Ikke mye, men nok til at jeg tenkte "Helvette, for en tur dette kommer til å bli!"
Som om ikke det var nok, så måtte jeg ta bussen 20 minutter til helt andre enden av byen. Heldigvis var det såpass tidlig at det ikke var så mange ute da, men det ble ikke bedre av at jeg flere ganger måtte hoppe av bussen og kaste meg over nærmeste søppelspann. Jeg har ALDRI, ALDRI vært så flau, jeg må ha virka som den fyllesjuke, stakkarslige jenta imens det egentlig var omgangssyken som gjorde det.

Gjett om det var godt å komme hjem den dagen.



Anonymous poster hash: bddf0...0fe
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heldigvis ingen slike historier, huff, hvordan klarer dere å ha respekt for dere selv?

Jente 22.

Anonymous poster hash: e7b80...cc5

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Heldigvis ingen slike historier, huff, hvordan klarer dere å ha respekt for dere selv?

Jente 22.

Anonymous poster hash: e7b80...cc5

En god dose selvironi og en generell positiv innstilling til livet :-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ingen slike historier, huff, hvordan klarer dere å ha respekt for dere selv?

Jente 22.

Anonymous poster hash: e7b80...cc5

Jeg respekterer meg selv fordi jeg har mot nok til å gjøre som jeg selv vil. Livet er for kort til å bare leve slik andre vil at du skal leve.

Jeg gjør det jeg vil for å føle at jeg lever, hva gjør du?

Anonymous poster hash: bddf0...0fe

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ingen andre som har som vane å ha med truse og flate sko i vesken? :P

OT, men .. Ha med ekstra truse fordi man forventer å miste den når man går by'n? Det er vel å innrømme at man er en ginormous slut om man begynner med det, eller?

Edit: Sko å gå hjem med er noe annet, men truser?

Endret av Tøytigern
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis ingen slike historier, huff, hvordan klarer dere å ha respekt for dere selv?

Jente 22.

Anonymous poster hash: e7b80...cc5

Jeg føler ikke tap av respekt for megselv fordi jeg sovna i en slags tuja-hekk i fylla,nei.

Jeg var på strandparty og fikk draget på ei veldreid dame som hadde sportet rundt i en minimal bikini og vist meg hvor fin hun var, før vi ble sørpe fulle og kåte.

Jeg føler ikke tap av respekt fordi jeg kom meg hjem uten ei krone etterpå, heller.

De folka som plukka meg opp syns det var leit at jeg hadde mistet vennene mine og lommeboka mi og tilbød skyss. Det var en familie på tre. De var hyggelige.

Så nei, jeg føler ikke tap av respekt.

Men jeg var såklart ikke i min beste form, møkkete, bakfull og hadde ramla inn i noens familiefrokost ut fra et kratt. Så...

Men jeg hadde ikke gjort noe galt mot noen.

Det kjipe var at dama forsvant. Men jeg har full forståelse for at hun ikke ville være i krattet.

Endret av Tøytigern
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OT, men .. Ha med ekstra truse fordi man forventer å miste den når man går by'n? Det er vel å innrømme at man er en ginormous slut om man begynner med det, eller?

Edit: Sko å gå hjem med er noe annet, men truser?

Truse kan være greit om man kanskje overnatter på sofaen til en venninne og får tatt seg en liten dusj før man skal hjem.

Og hvorfor er kvinner som ønsker sex automatisk en "slut"? Hva mener du om de som har kondomer i veska for eksempel?

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men .. Ha med ekstra truse fordi man forventer å miste den når man går by'n? Det er vel å innrømme at man er en ginormous slut om man begynner med det, eller?

Edit: Sko å gå hjem med er noe annet, men truser?

Vel.. Jeg har nesten alltid en ekstra truse/string i vesken. Dette er av mange grunner. Blant annet dersom jeg skulle være så uheldig å få mensen, eller litt ekstra utflod ELLER evt. overnatte hos noen. Hvorfor er det å være en "slut"? Det er vel ikke slik at man forenter å miste trusen sin på byen, men flinke piker tar forhåndsregler. Det er akkurat det samme som en annen også sier her, og ta med seg kondomer. Selv om du har med deg kondomer så er det jo ikke en selvfølge at du skal ha sex den kvelden.

Anonymous poster hash: 83ef0...a82

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truse kan være greit om man kanskje overnatter på sofaen til en venninne og får tatt seg en liten dusj før man skal hjem.

Og hvorfor er kvinner som ønsker sex automatisk en "slut"? Hva mener du om de som har kondomer i veska for eksempel?

Er dette fortsatt uglesett?

Anonymous poster hash: 5f3d0...8d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en kar på hyttetur. Ble overtalt til å bli med han hjem ti Oslo igjen. Dagen etter satt jeg med panda øyne, pulesveis, shorts og en sliten t-sjorte. Ved siden av eiendelene mine jeg hadde hatt med meg på turen: sovepose, sekk, strandstol, pute og en kjølebag. Jeg måtte drasse med meg alt dette inn på en buss ved Nationalteateret. Trusa mi var long gone og når jeg reiste meg for å gå av bussen rant restene pent ut langs lårene mine. Atpå till møtte jeg gammel flamme på bussen som fort skjøte tegninga.

Blæh, jeg gjemte meg under dyna i flere timer før jeg turte å se meg selv i speliet igjen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah min værste var når jeg var hodestups forelsket i en fyr i klassen min . En dag gikk jeg nedover på vei til skolen hvor jeg så han satt med noen kompiser ute på cafe . Selvfølgelig ble jeg litt "borte" i mine drømmer om han på vei forbi fortauet det de satt . Men Neida tror du ikke jeg fløy en meter å landa rett foran dem ! De prøvde å hjelpe meg opp men var så forbanna på meg selv at jeg kjeftet på dem å løp :-S ble ikke noe på meg å han nei . Heldigvis var det siste året på VGS så slapp å leve med skammen så veldig lenge :P

Anonymous poster hash: 9047e...172

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan alle forteller at de har mista trusene..

Og hvis du har med deg truser på byen fordi du regner med at du skal miste den du har på deg pga sex med en tilfeldig fyr du treffer, så er du rimelig slutty, ja.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truse kan være greit om man kanskje overnatter på sofaen til en venninne og får tatt seg en liten dusj før man skal hjem.

Og hvorfor er kvinner som ønsker sex automatisk en "slut"? Hva mener du om de som har kondomer i veska for eksempel?

Jeg snakker ikke om folk som har medundertøy fordi de skal overnatte et annet sted eller tror de får mens i helgen. Jeg snakker om å ta med truse fordi man regner med at den man har på blir vekk for dem i løpet av kvelden...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg snakker ikke om folk som har medundertøy fordi de skal overnatte et annet sted eller tror de får mens i helgen. Jeg snakker om å ta med truse fordi man regner med at den man har på blir vekk for dem i løpet av kvelden...

Man tar den jo ikke med seg fordi man tror man skal miste den, men fordi man gjerne ikke vil vandre hjemover i skitten truse.

Selv om overraskende mange i denne tråden mister sin. :fnise:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men .. Ha med ekstra truse fordi man forventer å miste den når man går by'n? Det er vel å innrømme at man er en ginormous slut om man begynner med det, eller?

Edit: Sko å gå hjem med er noe annet, men truser?

Man tar den jo ikke med seg fordi man tror man skal miste den, men fordi man gjerne ikke vil vandre hjemover i skitten truse.

Selv om overraskende mange i denne tråden mister sin. :fnise:

Det var derfor jeg kommenterte med det jeg siterer: Hvis man begynner å ta med truser fordi man ser for seg at den man har skal bli vekk, da bør vel slut-alarmen gå. Ikke at kvinner som ikke vil gå i møkkete truser eller liker sex er sluts.

Ta humoren, davel ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er merkelig med alle dere jenter som går med sminke klint utover trynet, aldri hørt om bad/vann? Evnt litt spytt og vips så er det borte. Jeg har alltid vaselin i veska. Fjerner det meste

Anonymous poster hash: 31cf0...a28

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns det er merkelig med alle dere jenter som går med sminke klint utover trynet, aldri hørt om bad/vann? Evnt litt spytt og vips så er det borte. Jeg har alltid vaselin i veska. Fjerner det meste

Anonymous poster hash: 31cf0...a28

Det hjelper jo ikke å fjerne flekkete pudder/foundation med vann? Det ser jo enda verre ut da, når jeg ikke har noe ny sminke.

Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men .. Ha med ekstra truse fordi man forventer å miste den når man går by'n? Det er vel å innrømme at man er en ginormous slut om man begynner med det, eller?

Edit: Sko å gå hjem med er noe annet, men truser?

Jeg bytter truse hver dag, og hvis jeg drar på byen vet jeg jo ikke om jeg overnatter hos en venn etter jobb eller om jeg møter han jeg holder på med. Da kan det være greit å ha med en ekstra i veska.

Anonymous poster hash: 2eb29...193

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan alle forteller at de har mista trusene..

Og hvis du har med deg truser på byen fordi du regner med at du skal miste den du har på deg pga sex med en tilfeldig fyr du treffer, så er du rimelig slutty, ja.

Vel, som skrevet tidligere: Jeg tror ikke det er noen som har med ekstra truse i veska med den intensjonen å miste den de allerede har på seg etter en fuktig kveld på byen.

Anonymous poster hash: 83ef0...a82

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men .. Ha med ekstra truse fordi man forventer å miste den når man går by'n? Det er vel å innrømme at man er en ginormous slut om man begynner med det, eller?

Edit: Sko å gå hjem med er noe annet, men truser?

Har ikke med truse fordi jeg regner med at den gamle blir full av sæd, men fordi det er greit å bytte..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...