Gå til innhold

Din verste walk of shame?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på hyttetur med noen kjente og ukjente. Dagen etter våkna jeg opp i en køyseng med 4 andre. Toppen min var revnet, og jeg lå i en guttebokser som jeg ikke ante hvem var sin. Stupte ut av køysenga med pulesveis, ugleøyner og lipgloss som var klint ut i ansiktet. Halsen min var like uttørket som en ørken, så jeg løp bort til kjøleskapet. Kjøkkenet så ikke UT! :plystre:

Det var kjøttdeig klint opp etter skapdørene, pasta rester på gulvet, iskrem i vasken og chips i skuffene. Begynte å lete febrilsk etter drikke, og tar det første jeg finner. Nemlig en halvtom juicekartong. Styrter hele driten før jeg finner ut at den var utgått på dato!!!! 3 fuckings måneder. Løper ut hytta, og spyr som en GRIS. :kvalm:

Etter 5 minutter så finner jeg ut at her må jeg komme meg vekk. Vennene mine ville ikke våkne, så jeg måtte ta saken i egne hender. Begynner å gå langs bilveien med en sandal, en støvel, strømpebukse og en grå topp som egentlig var hvit....

Heldigvis tar mamma telefonen og kommer kjørende etter en halvtimes tid. GUD så glad jeg var for å se henne. Sprang inn døra og rett inn på soverommet. Der lå jeg i sikkert 10 timer før jeg klarte å gjøre noe....



Anonymous poster hash: b5eaa...236
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest November

Min beste må nok være den gangen noen hadde stjålet skoa mine på en hjemmefest (!!)

Så der gikk jeg hjem da, med pulesveis, sminke over hele trynet, minikjole og STORE joggesko. Han hadde sinnssykt store føtter... Fikk endel blikk sendt i min retning, jeg så jo ut som en veldig tøsete klovn :(

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! Genial tråd! Føler med samtlige her...

Jeg var på Kielfergen i høst. Var bursdagen min og jeg tenkte at det måtte feires på "nattklubben" der. Møtte noen hyggelige gutter som spanderte drinker, møtte også en kjekk mann som jeg utfordret til shottekonkurranse(...) Skulle nok tøffe meg litt og drakk alt for mange på alt for kort tid. Etter dette husker jeg ikke noe som helst.

Jeg hadde på meg kjole, våknet opp i lugaren til disse guttene som spanderte tidligere på kvelden med jeans og en skinnjakke som jeg hadde lagt fra meg ved døra, uten BH selvsagt. Hadde ikke skjedd noe som helst. Disse guttene hadde funnet meg sovende i gangen ved lugaren til meg og min vennine, og jeg hadde nok gått meg bort. (Og lagt meg ned for å dø... :fnise:)

Jeg hadde tydeligvis vært inne på lugaren min og skiftet raskt, for så å gå ut og gå meg bort like ved.

Følte meg ikke smart da jeg stavret meg ut av rommet deres med tilgriset hår, høye støvletter, mascara i hele ansiktet, verste fyllenervene ever og med kun skinnjakke oventil, og jeg måtte ned i resepsjonen for å spørre om lugarnr. da både nøkkelen min, og mobilen lå igjen på rommet. Følte meg ikke høy i hatten da, nei.



Anonymous poster hash: 8252a...d23
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en kort walk of shame men fremdeles utrolig flaut...

Var en kveld hos ei jeg hadde kjent en stund, plutselig så havnet vi i senga hennes!

Hun bor på ett småbruk i ett eget lite hus og foreldra i hovedhuset, skulle dra om morgenen så sto foreldre, storebror, søsken og tanteungene hennes ved bilen min og der kom jeg ruslende med pulesveis, helt ødelagt pga lite søvn og følte meg lite "fresh"

Og en av de minste ungene spurte om hva jeg hadde gjort hos tante!

Greide ikke å komme med noe fornuftig svar så foreldra prøvde å ro det litt bort!

Vi er fremdeles venner og syntes det er like flaut hver gang jeg besøker henne og møter noen av dem! :P

Anonymous poster hash: f7964...fb5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kom på en til forresten..! Av frykt for å bli gjenkjent er jeg anonym.

Hadde lagt meg til å sove på danskebåten i G- strengtruse i studietiden.

Måtte sikkert på do, men hadde isteden for å gå inn på toalettet, klart å gå ut i gangen og smekket igjen døren bak meg.

Våknet iført KUN G- streng i en lang korridor og fikk lettere panikk.... Takk og lov at jeg husket romnummeret, fant veien tilbake uten å møte noen og ikke minst at min venninne våknet av bankingen min ;D.

DET er min walk of shame ;)



Anonymous poster hash: 469fd...a6f
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS HER:

Kom på en til. (Hadde en dårlig periode)

Strengen hans røyk, og dyna og lakenet til fyren ble fullt av blod. Han ba meg ta det med hjem å vaske det, fordi han mente jeg hadde fått mensen.. Jada, jeg insisterte ikke, selv om jeg visste jo at jeg ikke hadde fått det.

Ente med at jeg gikk med et sengesett full av blod gjennom hele byen. (Sengesettet var hvitt). Lårene var full av blod og trusa så ikke ut. Strømpebuksa var rivd opp, og jeg så ikke ut. Møtte på en kompis som lurte på hva jeg hadde i hånda. Fikk panikk og sa det var utkledningsklær og tok dynetrekket rundt meg for å vise at det skulle være et skjørt. Var jo full av blod, og jeg sa at det var "blod" jeg hadde kjøpt på lekebutikken. :eeeh: Vet ikke om han trodde på det, men sa bare jeg måtte gå og løp der i fra. :unsure::sprettoy:

Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

:skratte: :skratte: :skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg "studerte" et halvt år på Bali for noen år siden. Har alltid slitt med uregelmessig mens, men på det tidspunktet var det 2,5 uker siden jeg hadde menstruert sist, så det kom ikke til å bli et problem (yeah, right). Hev på meg mitt lekreste (les: korteste) miniskjørt, en helt forferdelig glorete glittertopp, og sminket meg som jeg hadde vett til; 19 og singel for første gang på 4 år.

Det gikk som det måtte gå. Møtte en fyr (som jeg heldigvis aldri så jeg igjen)... Etter mye flørting endte det med at vi tok kvelden hos ham, og det ene førte til det andre. På formiddagen våkner jeg av akutte magesmerter, det tar ikke lang tid før jeg forstår hva det er. Når jeg står opp ser jeg at mine bange anelser er riktige; det er en stor, rød flekk på min side av senga.

Leter febrilsk etter stringtrusa (som jeg ikke kan finne i alt rotet, så den planen blir umiddelbart skrinlagt). Hele greia ender med at jeg må vekke fyren (tror aldri jeg har vært så flau i hele mitt liv) og spørre om jeg kan "låne" en bokser. Stapper den full med dopapir, hiver på meg miniskjørtet (jeg tør ikke å tenke på hvordan det faktisk så ut, heiv av meg antrekket før jeg så meg selv i speilet) Typisk min flaks må jeg stå på holdeplassen og vente på bussen i noen minutter (tror det var kun ti, men tro meg, det føltes mer som ti timer), og selv andre som åpenbart har ranglet sender meg mer enn et blikk...

Det verste er at fyren faktisk ringte meg tre ganger i ettertid, det hadde jeg aldri trodd at han kom til å gjøre. Mulig det var for å få tilbake bokseren, men jeg var for flau til å ta telefonen, så jeg fant aldri ut hva han ville. Blir pinlig berørt bare av å skrive dette, men jeg lærte, og det ble min eneste walk of shame.

Edit: skrivefeil

Endret av Emmanuelle
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drakk meg overstadig beruset, fant en kompis av meg på fest og fant ut at vi skulle ha oss litt.... Det jeg ikke husket i denne tilstaden var jo selvsagt det at jeg faktisk hadde mensen og dermed hadde både bind i trusa, og tampong i det hellige....

Jeg husker ikke så mye, bortsett fra at jeg våknet hos en annen kompis, over at han begynte å snakke til meg. Klokka var 7 på morgenen, han hadde nettopp kommet hjem og skjønte ikke hva jeg gjorde i senga. Jeg var truseløs, og bh'en var forsvunnet. HELDIGVIS fant kompisen min en istykkereven truse der. Juhu, det var jo ikke flaut. Var heldigvis ikke så mye å folk å se så tidlig på en søndag.

Det verste var jo det at vi hadde prøvd iherdig å ha sex, men vi fikk ikke til fordi "jeg var så trang".... IKKE så rart i og med at jeg hadde i ob..... Skjønte ikke hvor jeg kunne ha gjort av tampongen før et par dager ettepå, da måtter jeg greve den ut av det aller helligste.................. ÆSJ, aldri mer :rodme:



Anonymous poster hash: fb982...c0a
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Blei med en fyr hjem fra byen. Våkna opp, og løp inn på badet for å ordne meg. Så i veska for å finne sminke, men neida.. Hadde tydeligvis klart å miste all sminken + bankkortet.

Dro på meg kjolen fra kvelden før, hadde verdens ekleste fyllehår med øl og tyggis i hele håret, sminke under øynene og småflekkete ansikt(Blanding av pudder, solpudder, maskara).. Fyren våkna da jeg samla sammen tingene mine, og insisterte på å følge med til bybanen. "Faen" tenkte jeg.

Så jo enda verre ut i det sterke lyset, og klærne så jo ikke ut.

Gikk innpå bybanen i kjole, høye hæler, håret til alle kanter og en bolerojakke! :overrasket::skratte: (Hadde svart strømpebukse på meg kvelden før, men den fant jeg selvfølgelig ikke igjen)... Og hva ser ikke verre ut en høye hæler og en kort kjole blant masse folk midt på dagen?? Itillegg måtte jeg gå gjennom hele sentrum for å finne tog. (Bodde 2 timer unna)

Tror aldri jeg var så lykkelig som når jeg kom hjem! :sprettoy:

Hva er din historie?

Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

Da gikk du feil atpåtill :fnise: Bybane stoppet er tvers over gaten for togstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk du feil atpåtill :fnise: Bybane stoppet er tvers over gaten for togstasjonen.

Hehe, jeg vet. Jeg hadde ikke peiling på hvor jeg skulle gå av, så alt ble et eneste stort rot.

(Toget var itillegg fullt, så jeg måtte sitte på gulvet hele turen. Følte meg som ei hore, som satt der i skyhøye hæler og kort kjole, mens andre halvtrakka og dytta i meg med kofferter da de gikk forbi. :smoke: )

Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Hehe, jeg vet. Jeg hadde ikke peiling på hvor jeg skulle gå av, så alt ble et eneste stort rot.

(Toget var itillegg fullt, så jeg måtte sitte på gulvet hele turen. Følte meg som ei hore, som satt der i skyhøye hæler og kort kjole, mens andre halvtrakka og dytta i meg med kofferter da de gikk forbi. :smoke: )

Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

Hele veien til Voss eller der omkring? haha, stakkars deg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele veien til Voss eller der omkring? haha, stakkars deg.....

Exactly! ;)

Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på hotell.. Ser mange walk of shame :D Haha.. og generelt mange som burde skamme seg, slik de oppfører seg i fylla, hjelpes :P



Anonymous poster hash: f9409...3f5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS HER:Kom på en til. (Hadde en dårlig periode)Strengen hans røyk, og dyna og lakenet til fyren ble fullt av blod. Han ba meg ta det med hjem å vaske det, fordi han mente jeg hadde fått mensen.. Jada, jeg insisterte ikke, selv om jeg visste jo at jeg ikke hadde fått det.Ente med at jeg gikk med et sengesett full av blod gjennom hele byen. (Sengesettet var hvitt). Lårene var full av blod og trusa så ikke ut. Strømpebuksa var rivd opp, og jeg så ikke ut. Møtte på en kompis som lurte på hva jeg hadde i hånda. Fikk panikk og sa det var utkledningsklær og tok dynetrekket rundt meg for å vise at det skulle være et skjørt. Var jo full av blod, og jeg sa at det var "blod" jeg hadde kjøpt på lekebutikken. :eeeh: Vet ikke om han trodde på det, men sa bare jeg måtte gå og løp der i fra. :unsure::sprettoy:Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

Hvorfor gikk du med blod nedover lårene? Hadde ikke han fyren et bad med innlagt vann?

Anonymous poster hash: 31cf0...a28

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må være den gangen jeg våknet opp sånn ca kl 6 om morgenen, langt unna der jeg bodde og bestemte meg for å gå hjem. Sånn ca 2 mil. Med pulesveis, ekstremt bakfull og i minikjole. Mens jeg trasket avgårde så stoppet en bil opp, og ville kjøre meg hjem. Nobel mann med edle hensikter. Men jeg måtte be han om å stanse 2 ganger så jeg fikk spy.

Morgenen etter så kom den store angsten da jeg kom på at han er barnehagelederen der sønnen min går……….1 år siden, og sliter fortsatt med å se han i øynene...



Anonymous poster hash: 7e8d9...0b5
  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gikk du med blod nedover lårene? Hadde ikke han fyren et bad med innlagt vann?

Anonymous poster hash: 31cf0...a28

Joda, men det var størkna og jeg ville ut derfra så fort som mulig, så jeg dreit i det.

Anonymous poster hash: 73b2c...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...