Gjest New_Girl Skrevet 9. februar 2014 #21 Del Skrevet 9. februar 2014 Klart det. Hvorfor er dere så redde??Anonymous poster hash: 267b6...cc6 Jeg er mørkredd og husredd og skvetter til himmels om det banker på døra på kvelden. Ikke snakk om at jeg åpner døra om jeg er alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #22 Del Skrevet 9. februar 2014 Klart det. Hvorfor er dere så redde?? Anonymous poster hash: 267b6...cc6 Er ikke redd, men ønsker ikke uanmeldt besøk. Anonymous poster hash: 6d572...bf6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 9. februar 2014 #23 Del Skrevet 9. februar 2014 Bor langt inni skogen. Banker det på her på kvelden så er det ikke sjans i havet for at jeg åpner. Er det en forfrossen polfarer så får han legge seg i bua og banke på igjen når det er lyst ute. Null dårlig samvittighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #24 Del Skrevet 9. februar 2014 Dersom de banker på døra til leiligheten så kan jeg se gjennom nøkkelhullet først før jeg åpner. Dersom de ringer på nedenfra så kan vi snakke med de på intercomen først. Generelt så åpner jeg ofte ikke når jeg er alene hjemme, ikke fordi jeg er redd, men fordi jeg sliter med angst og fordi jeg ofte er helt naken Men vi sjekker alltid ut når samboer er hjemme. Anonymous poster hash: ebddc...757 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 9. februar 2014 #25 Del Skrevet 9. februar 2014 åpner alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inferno Skrevet 9. februar 2014 #26 Del Skrevet 9. februar 2014 Sjekker hvem det er gjennom kikkhullet først. Tar ikke sjansen dersom det er fremmede menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 9. februar 2014 #27 Del Skrevet 9. februar 2014 Sjekker hvem det er gjennom kikkhullet først. Tar ikke sjansen dersom det er fremmede menn. Hva om han er DØDSLEKKER??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #28 Del Skrevet 9. februar 2014 Åpner ikke for ukjente. I ti av ti tilfeller ringer det på nabodøra noen sekunder etterpå. Naboen min er typen som åpner, så jeg får alltid bekreftet at det er en selger eller noe annet rask. Anonymous poster hash: 027c8...892 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inferno Skrevet 9. februar 2014 #29 Del Skrevet 9. februar 2014 Hva om han er DØDSLEKKER??? Niks. Er ikke verdt å bli forsøkt drept eller voldtatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hyssingen Skrevet 9. februar 2014 #30 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg er dritredd for å kikke i nøkkelhull i tilfelle det plutselig er et øye som stirrer tilbake! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hottrio Skrevet 9. februar 2014 #31 Del Skrevet 9. februar 2014 Niks. Er ikke verdt å bli forsøkt drept eller voldtatt. Skjønner jo det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #32 Del Skrevet 9. februar 2014 Klart det. Hvorfor er dere så redde?? Anonymous poster hash: 267b6...cc6 Jeg sjekker i kjøkkenvinduet, usett vel å merke, og åpner ikke om det står en ukjent person utenforbi. Redd ja, det har stått i media mer enn en gang at menn har trengt seg inn da hun åpnet døra, bundet mannen og kona og rundstjålet huset. Eventuelt også voldtatt henne. Jeg bor alene, og åpner dermed absolutt ikke døra for ukjente. Anonymous poster hash: cb9af...58e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Akiko Skrevet 9. februar 2014 #33 Del Skrevet 9. februar 2014 Nei, jeg hadde ikke åpnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IngenIdé Skrevet 9. februar 2014 #34 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg åpner ikke døren uansett hvilken dag og tid på døgnet det er. Hvis mannen i huset er hjemmet er det ikke noe problem, men hvis jeg er alene så lister jeg meg forsiktig til kikkehullet. Som regel har det hvert en eller annen nabo som har fått et brev til oss i sin postkasse. Men jeg får helt hjertebank. Aner ikke hvorfor haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. februar 2014 #35 Del Skrevet 9. februar 2014 Kikker ut vinduet, hvis det ikke er Jehovas vitne så åpner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 9. februar 2014 #36 Del Skrevet 9. februar 2014 Åpner ikke, men gjør ikke noe for å skjule at jeg er hjemme heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2014 #37 Del Skrevet 9. februar 2014 Kikker ut vinduet, hvis det ikke er Jehovas vitne så åpner jeg. Kan du se det på folk? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåball Skrevet 9. februar 2014 #38 Del Skrevet 9. februar 2014 Sjekker først fra stuevinduet om det står bil der, så kjøkkenvinduet for å se hvem det er. Derfor rekker de som regel å gå før jeg hadde rukket å åpne(ringeklokka virker ikke, så de har stått der en stund når de banker på). Men åpner ikke hvis jeg ikke vet at jeg får besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 9. februar 2014 #39 Del Skrevet 9. februar 2014 Kan du se det på folk? Har ei fast Jehovasdame som har vært her sikkert 10 ganger bare i år. Hun er ikke til å ta feil av for å si det sånn. Har et lite vindu i mellomgangen, og når jeg gløtter ut der så kjenner jeg henne igjen på bakhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blekk Skrevet 9. februar 2014 #40 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg åpner, men om en liten stund skal jeg i dusjen og etter det åpner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå