Gå til innhold

Det banker på døren.. åpner du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Klart det.

Hvorfor er dere så redde??

Anonymous poster hash: 267b6...cc6

Jeg er mørkredd og husredd og skvetter til himmels om det banker på døra på kvelden. Ikke snakk om at jeg åpner døra om jeg er alene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart det.

Er ikke redd, men ønsker ikke uanmeldt besøk.

Anonymous poster hash: 6d572...bf6

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Bor langt inni skogen. Banker det på her på kvelden så er det ikke sjans i havet for at jeg åpner. Er det en forfrossen polfarer så får han legge seg i bua og banke på igjen når det er lyst ute.

Null dårlig samvittighet.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de banker på døra til leiligheten så kan jeg se gjennom nøkkelhullet først før jeg åpner. Dersom de ringer på nedenfra så kan vi snakke med de på intercomen først.

Generelt så åpner jeg ofte ikke når jeg er alene hjemme, ikke fordi jeg er redd, men fordi jeg sliter med angst og fordi jeg ofte er helt naken :fnise:

Men vi sjekker alltid ut når samboer er hjemme.

Anonymous poster hash: ebddc...757
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekker hvem det er gjennom kikkhullet først. Tar ikke sjansen dersom det er fremmede menn.

Hva om han er DØDSLEKKER???

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner ikke for ukjente. I ti av ti tilfeller ringer det på nabodøra noen sekunder etterpå. Naboen min er typen som åpner, så jeg får alltid bekreftet at det er en selger eller noe annet rask.

Anonymous poster hash: 027c8...892
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det.

Jeg sjekker i kjøkkenvinduet, usett vel å merke, og åpner ikke om det står en ukjent person utenforbi.

Redd ja, det har stått i media mer enn en gang at menn har trengt seg inn da hun åpnet døra, bundet mannen og kona og rundstjålet huset. Eventuelt også voldtatt henne. Jeg bor alene, og åpner dermed absolutt ikke døra for ukjente.

Anonymous poster hash: cb9af...58e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg åpner ikke døren uansett hvilken dag og tid på døgnet det er. Hvis mannen i huset er hjemmet er det ikke noe problem, men hvis jeg er alene så lister jeg meg forsiktig til kikkehullet. Som regel har det hvert en eller annen nabo som har fått et brev til oss i sin postkasse. Men jeg får helt hjertebank. Aner ikke hvorfor haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekker først fra stuevinduet om det står bil der, så kjøkkenvinduet for å se hvem det er. Derfor rekker de som regel å gå før jeg hadde rukket å åpne(ringeklokka virker ikke, så de har stått der en stund når de banker på). Men åpner ikke hvis jeg ikke vet at jeg får besøk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du se det på folk? ;)

Har ei fast Jehovasdame som har vært her sikkert 10 ganger bare i år. Hun er ikke til å ta feil av for å si det sånn. Har et lite vindu i mellomgangen, og når jeg gløtter ut der så kjenner jeg henne igjen på bakhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...