AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #1 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er søndag kveld og ingen har varslet deg med sms, ved å ringe eller å sende deg en mail om at de tenker på å besøke deg. Plutselig banker det på døren, åpner du, eller later du som om du ikke er hjemme? Anonymous poster hash: 6d572...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2014 #2 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg åpner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #3 Del Skrevet 9. februar 2014 Og om du ikke sjekker hvem det er, hvem tror du det kunne ha vært? Anonymous poster hash: 6d572...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. februar 2014 #4 Del Skrevet 9. februar 2014 Den åpnes ikke her. Men jeg kan liste meg frem til døra for å se gjennom hullet i ren nysgjerrighet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #5 Del Skrevet 9. februar 2014 Så lenge de ikke ringer på så går alt bra, for vil ikke at ungen skal våkne. Hadde nok åpnet, mest sannsynlig bare husverten som skal sjekke noe. Anonymous poster hash: 1f9ef...95e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #6 Del Skrevet 9. februar 2014 Nei.Anonymous poster hash: 2b9b7...7b9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 9. februar 2014 #7 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg titter gjennom kjøkkenvinduet, SÅ åpner jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magdalene Skrevet 9. februar 2014 #8 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja, selvfølgelig! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. februar 2014 #9 Del Skrevet 9. februar 2014 Kommer an på humøret. Åpner om jeg er i humør til besøk,lar være hvis jeg vil være alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #10 Del Skrevet 9. februar 2014 Den åpnes ikke her. Men jeg kan liste meg frem til døra for å se gjennom hullet i ren nysgjerrighet. Høres ikke lyden av en tassende mann? Anonymous poster hash: 6d572...bf6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. februar 2014 #11 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er søndag kveld og ingen har varslet deg med sms, ved å ringe eller å sende deg en mail om at de tenker på å besøke deg. Plutselig banker det på døren, åpner du, eller later du som om du ikke er hjemme? Anonymous poster hash: 6d572...bf6 Jeg åpner, men blir meget overrasket om det er andre enn huseieren og eventuelt familie. Slik jeg bor, er det ingen andre som aner noe om nedgangen til min leilighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 9. februar 2014 #12 Del Skrevet 9. februar 2014 Nei, jeg hadde ikke åpnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #13 Del Skrevet 9. februar 2014 Og om du ikke sjekker hvem det er, hvem tror du det kunne ha vært? Anonymous poster hash: 6d572...bf6 Lisensmannen! Anonymous poster hash: 6bda4...83d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 9. februar 2014 #14 Del Skrevet 9. februar 2014 Det er søndag kveld og ingen har varslet deg med sms, ved å ringe eller å sende deg en mail om at de tenker på å besøke deg. Plutselig banker det på døren, åpner du, eller later du som om du ikke er hjemme? Anonymous poster hash: 6d572...bf6 går og kikker, ser jo hvem det er, så om det er en kjent person åpner jeg. tror jeg åpner uansett dersom den som har banket på har sett meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. februar 2014 #15 Del Skrevet 9. februar 2014 Hvis jeg er alene hjemme åpner jeg ikke døra på kveldstid. På dagen kan jeg det. Hvis mannen er hjemme åpner vi døra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 9. februar 2014 #16 Del Skrevet 9. februar 2014 Jeg åpner og har antagelig funnet ut at det er folk på trappa på grunn av hunden før det ringer på. Er det noen vi kjenner så er han relativt rolig, kjenner han de ikke så står han og brummer og forlanger å få sjekke dem ut, så jeg må holde ham i halsbåndet - spesielt om det er menn. Jeg har en stor hund, så jeg føler meg alltid trygg i slike situasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nevian Skrevet 9. februar 2014 #17 Del Skrevet 9. februar 2014 Høres ikke lyden av en tassende mann? Jeg er overraskende lett og ledig på labben Ikke så mye som en lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mupsi Skrevet 9. februar 2014 #18 Del Skrevet 9. februar 2014 Hvis jeg har klær på, ja som regel. Men ikke alltid. Liker best at mannen åpner døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #19 Del Skrevet 9. februar 2014 Nei. Og så blir jeg kjempestressa og har hjertebank i 30min minst... Så vær så snill å ikke gjør slikt, er dere greie!!?Anonymous poster hash: e6b5a...f46 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2014 #20 Del Skrevet 9. februar 2014 Klart det. Hvorfor er dere så redde?? Anonymous poster hash: 267b6...cc6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå