Gå til innhold

2014 - Mitt år - Mitt liv


SillySue

Anbefalte innlegg

Hei alle som titter innom,og velkommen inn til min lille (store) verden :D

Livet mitt er i stadig endring,som livet til de fleste er,men i år skal det skje MYE i mitt. Dette er noe jeg har bestemt selv,og nå er det på tide å ta tak i enkelte ting,og se fremover mot en lys fremtid!

Tenker med grøss og gru på all "jobben" som ligger foran meg,men får håpe jeg finner min "indre styrke" og klarer de mål jeg setter meg :)

Om du skulle velge å stikke innom her i ny og ned for å se hvordan ting står til her inne vil du kunne lese om ting som:

- Kjærlighet (Hvor den nå enn befinner seg for øyeblikket)

- Min daglige kamp med mine psykiske lidelser (Men lover å ikke overdrive)

- Min nyfunnen glede av alt som er retro/gjenbruksvarer og oppussingsobjekter

- Mitt hat til husarbeid (Seriøst,hvem liker sånt?? :P)

- Menn (Må ikke blandes med punkt en "kjærlighet" for slik er det ikke bestandig)

- Katten min (Ja,nok en crazy catlady :P)

- Utdanning og jobb (Her håper jeg på STORE endringer,så kryss fingrene)

Og så mye mer! :)

Hei å hå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal faktisk ta for meg dette med "menn" med en gang.

Jeg er da singel,og har vært det lenge nok til at jeg er ferdig med eksen,men ikke lenge nok til at jeg lengter direkte etter ett forhold.

Men jeg lurer på hvilke "signaler" jeg sender,for jeg er nok ikke den så mange vil "date",men sex er jeg visst mer enn god nok for!

Altså,jeg ser vel helt ok ut. Høy,fyldig og formfull,men føler meg ikke "tykk". Personligheten min er kanskje litt mye til tider. Jeg kan nok ta litt plass. Jeg prater lett med både kjente og fremmede,og er nok litt glad i å være "midtpunktet" til tider,men vet som regel når nok er nok.

Jeg er en svært blid jente (eller må man si dame når man har passert 25?) og elsker å le. Folk sier ofte de føler seg raskt "trygg" på meg,og åpner seg gjerne fort til meg.

Så hvorfor er den eneste kontakten jeg har hatt med menn den siste tiden gått kun på "Kan jeg komme hjem til deg å tømme meg?" opplegg? Hva sier og gjør jeg som får menn til å gå rett i det og skal prate om sex,og spørre om dette nesten umiddelbart??

Er det bare jeg som opplever dette,eller er dette ett fenomen vi kvinner må leve med?

Har du noen egne opplevelser så del dem gjerne med meg,for dette synes jeg er nesten litt tragiskt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slipp Jimmy fri på Tv2 Zebra. Jeg ler så hardt bestandig av den filmen! :P

Men... Det er ikke noe morro at Jimmy dør! :( Flere som ser den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å gleder meg til morgendagen,da skal jeg ivei å sjekke ut mine muligheter for å begynne på voksenopplæring til høsten :)

Vet lite om hvordan slikt fungerer,og har prøvd å lese litt om det på nett,men sitter med enda mere spørsmål nå,enn jeg gjorde før :P

Så har du vært igjennom voksenopplæring må du gjerne dele dine erfaringer med meg! :)

I år er det faktisk over 10 år (!) siden jeg gikk på skole sist,så må si jeg gruver meg (er redd hjernen min har forsvunnet med årene :P) men jeg gleder meg mest,og håper dette vil gå i orden :)

Har ingen ferdig utdanning ifra før av,så er på tide!

Så kanskje det er noen her inne som går i voksenopplæring,eller har gjort det som vil dele noen tips og råd med meg blir jeg veldig glad! :D :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kopp te mens man venter på søvnen.. For har fortsatt ikke sett noe til den siden igår! Hater disse periodene mine med ett døgn som er snudd på hodet,enten med alt for mye søvn,eller alt for lite. Slitsomt!

Skulle ønske jeg kunne legge meg kl.23 og sove til 08,hoppe ut av sengen og være helt opplagt. Men det har dessverre aldri vært meg.

Men men,er vel ikke det verste man kan klage over akkurat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Startet dagen med et meget negativt sinn.. Men føler meg allerede litt bedre.

Grunnen til at jeg føler meg bedre er at jeg har en plan! Viktig med planer,men det som er enda viktigere i mitt liv er at de blir fulgt opp.

Så nå har jeg en plan for hvordan jeg skal ta for meg ett problem om gangen,for jeg ser jo det at løser jeg ett,vil de andre løse seg lettere også :)

Det er ikke lett å leve med mitt hode bestandig. Jeg har mine demoner,og lidelser jeg kjemper mot på en daglig basis,og noen ganger lar jeg de knekke meg helt ned,dessverre..

Men jeg må se fremover,jeg kan ikke grave meg ned i alle problemene og de negative tankene mine.. Verden fungerer ikke slik.

Skal ting skje,er det kun jeg som kan gjøre noe med det,ingen andre!

Så fuck deg depresjon og mørket,fuck deg tomheten og angsten.. Meg skal du ikke knekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angsten har tatt overhånd da jeg ALDRI lærer at jeg ikke bør drikke så mye når det kommer til alkohol.

Angst er noe snedige greier,for nå kjenner jeg etter alt ubehage jeg har (og påfører meg selv enda mere såklart ved å tenke så mye på det.

Akkurat nå går det i at jeg har ondt under brystene mine,om jeg kan si det slik. Så tenker at det er noe galt med lungene mine.. Kan vel forsåvidt være det også,da jeg har røyket for en hel uke igår og idag.

Så får jeg hetetokter.. Det er sjeldent jeg har,så det liker jeg ikke!

Tankemønstret går i at jeg ønsker at det skal bli lyst å dag,så jeg slipper å føle meg så "alene".

Bor alene,så har liksom ikke så mye trygghet i den forstand.

Skulle ønske jeg kunne slutte helt med denne drikkingen,bare tull!

Man skulle tro man ikke ble så redd når man har slitt såpass lenge med angst som jeg har,men jeg synes det er like jævlig hver gang.

Vil bare at det skal ta slutt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Følger med litt her, jeg :goodbye:

Ny forelskelse? En du nettopp har møtt eller?

Og har du funnet ut hva du skal bli når du blir stor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger med litt her, jeg :goodbye:

Ny forelskelse? En du nettopp har møtt eller?

Og har du funnet ut hva du skal bli når du blir stor?

Velkommen skal du være :D

Ja,veldig ferskt om man kan si det slik.. Har kjent/visst av han i flere år,men for ett par uker siden havnet vi i seng,og siden har vi møttes flere ganger,og har daglig kontakt. Alt det er jo flott det,MEN.. Han gikk ut av ett lengre forhold for bare noen måneder siden,og er redd jeg er kun en "rebound" for han.

Har ikke spurt han om hvor vi står,eller hva han føler.. Litt pga av at jeg er redd svaret,og fordi jeg er vel egentlig ikke typen som "maser" om slikt. Og jeg bruker IKKE og få følelser så raskt heller,så er litt forvirret..

Men det skal sies at det er han som tar kontakt først hele tiden,og det flere ganger om dagen,så det er kanskje litt positivt da?

Og nei,har ikke kommet stort lengre med den biten ang. hva jeg skal bli.. Er jo så mye å velge i mellom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo faktisk positivt ut at han tar mye kontakt :) Men jeg skjønner godt at du er redd for å bare være en rebound. Du får komme med oppdateringer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Still going strong med min nye "loverboy" :P

Elsker starten av et nytt "forhold" :)

Håper flere kjenner på gode følelser denne våren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...