Gå til innhold

Hvilke brukere husker du, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Det er flere brukere jeg liker - Havbris kommer med mange gode råd og virker som en flott dame. Arabella og Gjest er begge tøffe damer som sier det som det er og det beundrer jeg, selv om jeg ikke alltid er enig med dem. Tonje, LillePus og NewGirl virker som veldig flotte jenter som kommer med gode innspill. Vet ikke om han er her inne nå lenger, men jeg husker at MikeWaters virket som en fornuftig kar.

Så koselig å bli nevnt :-)

Sitering er endret grunnet tidligere rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Waco

Skreppamedleppa

- Smått irriterende brukere som jeg likevel liker

Yvonne

- Tøffeste dama på KG

Arabella

Lille Pus

- Liker ikke, men kan kanskje like. De er iallefall ikke anonyme og kjedelige

NozMonster

- Søteste skapning. Noe naiv, men likevel skarp og ekte. Og mulig ikke så naiv som jeg tror

Kamikatze

- Interessant skapning. Veldig mann, men husmoremne. Vet alt om stryking av klær, flekkfjerning og husvask. Tror han driver med hekling i skjul

Riskjeks

- Skarp og interessant

Pomperiposa (?)

- Utrolig snill, søt og levende

Gjest

- En legende

Mike Waters

- Forførende avatar. Forførende mann

Det var alt i denne omgang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skreppamedleppa fordi hun har den beste avartaren her inne og hun virker som en tøff dame med bein i nesen og attitude med god humor.

Lillepus fordi hun har god stil, gir gode råd og er kvinne med meninger og interessante synspunkter.

Volvo22 pga hår fetisj.

Avocadoen fordi jeg er for det meste enig med hun. Hun er heller ikke redd for å kalle en spade en spade.

Arabella fordi hun er noe opptatt av skrivefeil.




Anonymous poster hash: 5711e...fd7

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla Quincampoix/Minnie Emmerdale/Myumi og alle hennes alias. Skulle ønske hun kom tilbake slv om hun ikke fantes!

Mysan. Smart og sterk dame. Skulle ønske hun fortsatt skrev i dagboken sin.

Barbie (tror det var hennes nick). Ca 2001-2002. Avatar av enorme silikonjur i trang topp. Var blitt misbrukt som barn.

Anonymous poster hash: 87ea9...a6c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte Vampen, hun virker veldig rettferdig og tar opp viktige temaer. Har også en god dose med humor her inne på kg og gjør ikke sine innlegg kjedelige.

Anonymous poster hash: 5711e...fd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Pringle.

Hun svarer i alle trådene jeg svarer på under kosthold og trening :) Virker søt, oppegående og kommer med gode råd.

Waco

Kommer med mye drøye ting, men vet at han kverulerer for å kverulere og liker å provosere så jeg tar han med en klype salt.

Lille pus

Kan ikke helt sette fingeren på hvorfor, men hun skriver som oftest fornuftige ting.

Gjest

Bastant dame og ofte korte svar

Var de jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raindrops og Kevlärsjel! Virker som to oppegående og morsomme damer. Synd de ikke er her lengre.

Også lillepus da! Fordi jeg beundrer hennes stil og er som regel enig i det hun skriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker

Gjest ... :sinnatagg:

Arabella

Irrlys

Waco

Gutt_86

Lillepus

new_girl

womanwoman

Så ho med den løvinna :|

Catherine88? Har du løvefobi?

Anonymous poster hash: 1d9e5...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Skal vi se......

Cuntzilla er stort savnet her inne - makan til frisk argumentasjon skal man lete lenge etter. Kunne le meg gjennom omtrent samtlige innlegg.

Imli husker jeg og godt.

Herregud, nå husker jeg ikke brukernavnet hennes......Årh......Fresi og......hallo?? Hang på matforumet mest. Poenget er at det er ei utrolig fornuftig dame. Et fransk brukernavn synes jeg å huske.

Cornflake_girl, må alltid synge den låta når brukernavnet kommer opp - og jeg har vel endel felles meninger med henne.

Søgni, åff kårs - av alle positive grunner som er nevnt her. Hun er som den litt mindre nebbfrekke tvillingsøstera til Cuntzilla.

Er så mange jeg glemmer i farta........

Men jeg husker jo aller best også alle disse kvinnehaterne/voldtektsforsvarere osv. Men da ikke av positive grunner selvsagt. Lurer liksom på hvordan det ville vært å treffe dem over ei øl uten at de visste hvem man var og hadde kranglet med dem om på Kåge.

MorAase&WomanWoman er de jeg har blitt mest underholdt av i tullete forstand.

Ja, og så på en måte den viktigste som har gjort stort inntrykk på meg: Taken :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco

Skreppamedleppa

- Smått irriterende brukere som jeg likevel liker

Yvonne

- Tøffeste dama på KG

Arabella

Lille Pus

- Liker ikke, men kan kanskje like. De er iallefall ikke anonyme og kjedelige

NozMonster

- Søteste skapning. Noe naiv, men likevel skarp og ekte. Og mulig ikke så naiv som jeg tror

Kamikatze

- Interessant skapning. Veldig mann, men husmoremne. Vet alt om stryking av klær, flekkfjerning og husvask. Tror han driver med hekling i skjul

Riskjeks

- Skarp og interessant

Pomperiposa (?)

- Utrolig snill, søt og levende

Gjest

- En legende

Mike Waters

- Forførende avatar. Forførende mann

Det var alt i denne omgang.

Oi! Det var snilt skrevet:D Takk :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella fordi hun alltid har verdifulle bidrag til debattene selv om jeg noen ganger er dypt uenig.

Halvbris fordi hun er mildest, snillest, klokest, varmest.

Lille-Pus fordi hun er klok og skarp.

Alt godt fordi hun har så fine innlegg og jeg digger at hun skriver nynorsk.

Mann42, Pene sko og Mike Waters fordi de er fine representanter for herrene og oftest har gode svar. Takk og pris for at de finnes.

Elseby13 fordi hun virker så snill.

Det er egentlig mange andre også (Sobril, Cathrine88, Yvonne, Chloe, BettyBoop, Rainbow81), litt usikker på hvorfor jeg husker dem og hva jeg tenker om dem. Har lært meg å like Ciegus i det siste.

Anonymous poster hash: 3fcd8...d72

Innlegget er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Arabella fordi hun alltid har verdifulle bidrag til debattene selv om jeg noen ganger er dypt uenig.

Halvbris fordi hun er mildest, snillest, klokest, varmest.

Lille-Pus fordi hun er klok og skarp.

Alt godt fordi hun har så fine innlegg og jeg digger at hun skriver nynorsk.

Mann42, Pene sko og Mike Waters fordi de er fine representanter for herrene og oftest har gode svar. Takk og pris for at de finnes.

Elseby13 fordi hun virker så snill.

Det er egentlig mange andre også (Sobril, Cathrine88, Yvonne, Chloe, BettyBoop, Rainbow81), litt usikker på hvorfor jeg husker dem og hva jeg tenker om dem. Har lært meg å like Ciegus i det siste.

Anonymous poster hash: 3fcd8...d72

Tusen takk. Dette ble jeg glad for å høre (lese) :).

Innlegget er redigert etter tidligere rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Tusen takk for at noen husker meg og enda større takk for hederlig omtale.

Selv liker jeg å diskutere med de som tross at vi er skikkelig uenige kan forholde seg saklige og svare saklig. I tillegg er det noen brukere som man finner seg ofte enige med og som ikke hadde vært usannsynlige venner i det virkelige liv. Men med en gang man begynner å nevne navn så glemmer man fort noen andre viktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for at noen husker meg og enda større takk for hederlig omtale.

Selv liker jeg å diskutere med de som tross at vi er skikkelig uenige kan forholde seg saklige og svare saklig. I tillegg er det noen brukere som man finner seg ofte enige med og som ikke hadde vært usannsynlige venner i det virkelige liv. Men med en gang man begynner å nevne navn så glemmer man fort noen andre viktige.

Stemmer det. Jeg glemte deg.... Du er i den bra kategorien sammen med Arabella, Lille-Pus, Alt godt og Havbris.

Anonymous poster hash: 3fcd8...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Disse husker jeg i farten:

Gjest

Arabella- (MILF) :fnise:

Heartbeat

Avocadoen

Skreppamedleppa

Reza08

Marie90

Lille-Pus

Yvonne

Alja91

TheRighteous

Volvo22

Meandro

Halvor

Der sa det stopp. Har sikkert glemt noen obviouse..

Ikke for å være gledesdreper eler noe, men jeg tru'kke det er henne på bildet, ass. ;)

Anonymous poster hash: 0ad58...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ikke for å være gledesdreper eler noe, men jeg tru'kke det er henne på bildet, ass. ;)

Anonymous poster hash: 0ad58...d50

Nei, men det er ikke så ulikt, bortsett fra at jeg ikke har så langt, flott hår ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være gledesdreper eler noe, men jeg tru'kke det er henne på bildet, ass. ;)

Anonymous poster hash: 0ad58...d50

Arabella har lagt ut bilde av seg i bildetråden, deriblant et puppebilde. Og jo, hun holder seg bra:)

Anonymous poster hash: 41b20...03d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arabella fordi hun alltid har verdifulle bidrag til debattene selv om jeg noen ganger er dypt uenig.

Halvbris fordi hun er mildest, snillest, klokest, varmest.

Lille-Pus fordi hun er klok og skarp.

Alt godt fordi hun har så fine innlegg og jeg digger at hun skriver nynorsk.

Mann42, Pene sko og Mike Waters fordi de er fine representanter for herrene og oftest har gode svar. Takk og pris for at de finnes.

Elseby13 fordi hun virker så snill.

Drizzt fordi hun virker som en skikkelig usympatisk dust som ikke finnes reflektert.

Det er egentlig mange andre også (Sobril, Cathrine88, Yvonne, Chloe, BettyBoop, Rainbow81), litt usikker på hvorfor jeg husker dem og hva jeg tenker om dem. Har lært meg å like Ciegus i det siste.

Anonymous poster hash: 3fcd8...d72

Så koselig :)

Innlegget er redigert etter tidligere rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...