Gå til innhold

Hvilke brukere husker du, og hvorfor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest crazycatlady

Du tenker nok på Carpe Diem.

Kan ha vært henne og, ja. Jeg er så dårlig på navn. Forferdelig trist var det uansett. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Citronella

Tror hun het ferskvannsblekksprut også uten at jeg er 100% sikker.

Husker henne som både Towelie, Cyanid og ferskvannsblekksprut. Veldig artig og kreativ jente. Lurer på hvordan det går med henne? Ellers så husker jeg ei som kalte seg Evelina. Mener hun var veldig opptatt av hjem og hus. Skrev ganske friskt og morsomt, men kunne være litt nebbete? Og i velværeforumet gikk det til tider ganske hardt for seg, men jeg husker ikke navn.

Ellers er jeg ganske blank.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raindrops

Anonymous poster hash: 62184...a1f

Hææ åh :( Jeg som alltid beundret henne for å være såpass saklig, og jeg var mye enig i det hun skrev! hun kommer jeg til å savne :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var en varm forsvarer for Rune Øygard og forsvant da dommen mot ham falt. Det er det jeg husker ham best for.

woæ, det visste jeg ikke o.O uff, nå følte jeg meg sånn passelig slem her.. Fikk bare med meg de trådene om nynorsk og dialekter jeg..

Endret av Ivana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Arabella - fordi hun kommenterte så fint på "jomfru-innlegget" mitt :blomst: og driver språklig opplysningstjeneste

Så hyggelig :).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Elastica. Og Kosemose. Og Bodillen.

Og så blir jeg litt overrasket over enkelte av brukerne som nevnes i slike tråder. Jo mer provoserende og ureflektert man er, jo bedre man likt, tydeligvis. Det forundrer meg på en måte.

Anonymous poster hash: 2e484...e77

Er her fortsatt, jeg! :vinke: Er bare ikke så aktiv i forumet lenger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun med rosa kaffekoppen, er det Blondie65? Hun gir alltid raad i okonomitraaden og er veldig flink.

Ellers husker jeg jo enkelte rett og slett fordi jeg har tatt meg bryet aa sette dem blant Ignorerte Brukere.

Naar jeg tenker over det, er det lettere aa huske brukere med distinkte avatarer, enten i klare farver eller som inneholder brukernavnet enn de som ikke har det. Har sikkert noe aa si.

Endret av Marie90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymebrukere, fordi de er så mange og forskjellige!



Anonymous poster hash: 2d3ae...708
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker ikke nick men hun het florenthyna.. Hvil i fred.

Anonymous poster hash: 576de...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker alle som er snille mot meg og alle som er slemme mot meg. Og gjest fordi att avataren er så skremmende.

Og mange husker deg.

Anonymous poster hash: 60011...654

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...