Gå til innhold

Hanvold: Gud har skapt oss perfekte!


jallaJens

Anbefalte innlegg

Gud har skapt oss perfekte. Som salme 139:14 " Jeg priser deg fordi jeg er virket på forferdelig underfull vis. Underfulle er dine gjerninger, det vet min sjel så vel." Mennesket er jo en ånd som har en sjel og bor i en kropp. Og det er godt at Gud har skapt oss ,slik at både sjel og kropp sier ifra hva vi trenger. For meg er energi veldig viktig, gi kroppen og sjelen hva de trenger. Og på grunn av all fabrikk-mat her i vest, får vi ikke i oss hva kroppen trenger. Derfor trenger vi å spise friske grønnsaker og frukt. Samt grønt gras og andre tilskudd. En broder kom frem til forbønn fordi han følte seg så trøtt og sliten. Selvfølgelig ba jeg for han. Men under bønnen talte Den Hellige Ånd til meg : " Han trenger D-vitamin." Så jeg sa : " Tar du D vitamin ?" Nei sa han. Men også min datter som er lege sier at jeg må ta D-vitamin.
Vår venn Vivian følte seg så svimmel, å ba til Gud om en løsning. Da sa Den Hellige Ånd, du trenger jern så spis noen skiver med leverpostei så får du i deg det du trenger av jern.
Som sagt så gjort. Ikke bare taler Den Hellige Ånd , men også kroppen sier ifra. Så for å holde topp energi, drikker jeg daglig hvete gras, Vitamin D og B17, En spiseskje Molkosan og jodis. Samt nå og da Oliday. Foruten et så sunt som mulig kosthold. Uten sukker og annen djevelkost, som bryter kroppen ned.

Så flaks da at Hanvold selger Oliday på webshopen sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, er dette oppdiktet eller er det virkelig? Er det i tilfelle samme Hanvold som hevder at brannene i Trøndelag er guds straff...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er dette oppdiktet eller er det virkelig? Er det i tilfelle samme Hanvold som hevder at brannene i Trøndelag er guds straff...?

Dette er direkte sitat fra Hanvolds Facebook-side, av mannen himself.

Og ja, det er samme mannen.

Endret av jallaJens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vakker kombinasjon av forkynnelse og næringsdrift! :)

..... Er det ikke en historie om at Jesus jaget de selvstendig næringsdrivende ut av tempelet?



Anonymous poster hash: 178e2...dff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet for Hanvold. Jeg fant en gang ut av at å si at Jesus høres da rimelig sosialistisk ut slettes ikke var noe som falt i god jord hos den fyren. Etter å ha sagt det jobbet jeg ikke lenger for fyren, tydeligvis. Hanvold ble skikkelig sint og sa, med sur og høy stemme, at Gud selv er en kapitalist.



Anonymous poster hash: 1f70d...1f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud har skapt oss perfekte. Som salme 139:14 " Jeg priser deg fordi jeg er virket på forferdelig underfull vis. Underfulle er dine gjerninger, det vet min sjel så vel." Mennesket er jo en ånd som har en sjel og bor i en kropp. Og det er godt at Gud har skapt oss ,slik at både sjel og kropp sier ifra hva vi trenger. For meg er energi veldig viktig, gi kroppen og sjelen hva de trenger. Og på grunn av all fabrikk-mat her i vest, får vi ikke i oss hva kroppen trenger. Derfor trenger vi å spise friske grønnsaker og frukt. Samt grønt gras og andre tilskudd. En broder kom frem til forbønn fordi han følte seg så trøtt og sliten. Selvfølgelig ba jeg for han. Men under bønnen talte Den Hellige Ånd til meg : " Han trenger D-vitamin." Så jeg sa : " Tar du D vitamin ?" Nei sa han. Men også min datter som er lege sier at jeg må ta D-vitamin.

Vår venn Vivian følte seg så svimmel, å ba til Gud om en løsning. Da sa Den Hellige Ånd, du trenger jern så spis noen skiver med leverpostei så får du i deg det du trenger av jern.

Som sagt så gjort. Ikke bare taler Den Hellige Ånd , men også kroppen sier ifra. Så for å holde topp energi, drikker jeg daglig hvete gras, Vitamin D og B17, En spiseskje Molkosan og jodis. Samt nå og da Oliday. Foruten et så sunt som mulig kosthold. Uten sukker og annen djevelkost, som bryter kroppen ned.

Så flaks da at Hanvold selger Oliday på webshopen sin!

Lurer egentlig på hva du vil frem til her. Er det en slags kritikk av Hanvold, fordi han selger et produkt på webshopen sin?

Prøver du og fremme et sunnere kosthold? (i så fall kunne du prøvd en annen tråd enn denne?)

Eller er du rett og slett fasinert av hvor perfekte vi mennesker er skapt?

Om det siste er tilfelle, har du en overraskelse i vente... :sjokk::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg undrast korleis Gud står i forhold til lavkarbo, eg. Altso, leverpostei er det jo karbo i; kveitemjøl, endåtil, det det reiknast no iallfall ikkje som noko bra i desse dager! Kanskje han meiner den grove varianten? Kva de trur?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var Zeus som skapte oss

Øøh...Skapte og skapte fru blom, det var flere enn bare èn tilstede den gangen. Og ett av våre kromosompar har en avbrutt sekvens, noe som tyder på "tukling" med genene våre :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Øøh...Skapte og skapte fru blom, det var flere enn bare èn tilstede den gangen. Og ett av våre kromosompar har en avbrutt sekvens, noe som tyder på "tukling" med genene våre :klo:

Du våger og tvile på den store Zeus du vil straffes av den store Hades og bli pint i underverden. Pga din tvil til den store Zeus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakker kombinasjon av forkynnelse og næringsdrift! :)

..... Er det ikke en historie om at Jesus jaget de selvstendig næringsdrivende ut av tempelet?

Anonymous poster hash: 178e2...dff

Med pisk :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du våger og tvile på den store Zeus du vil straffes av den store Hades og bli pint i underverden. Pga din tvil til den store Zeus

Åh nei! Ikke ta meg. Ta heller den som kommer etter meg, den er MYE større enn meg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Åh nei! Ikke ta meg. Ta heller den som kommer etter meg, den er MYE større enn meg!

Hades tar alle så Hades vil også ta de som kommer etter deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hades tar alle så Hades vil også ta de som kommer etter deg

Du tar feil! Det er trollet under brua som kommer og tar alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...