Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Drømmer du sånne drømmer også? Så rart, trodde det bare var meg jeg. Det begynte med forsømte potteplanter og endte med forsømte barn i disse drømmene. Drømmer du om forsømte potteplanter også? :sjokkert:

Ja, det hadde du vel gjort når jeg tenker meg om et par ganger! :fnise:

:opplyser: BTW: *går an å si* . An er med én n. :kose::klem::hjerte:

:hoppendeglad:

Det hadde jeg garantert.

Snerr. Det ser helt tilbakestående ut med "an", men du har jo rett.

Jeg får begynne med korrektur før posting. :sukk:

Ettersom du ikke er familie kan jeg dessverre ikke tilgi deg :snurt: *blokkere klemmene*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ooo, fancy flysete du hadde! Skal følges med på turen din Aldrisur! Kose dere masse der nede :)

Så utrolig koselig at du vil det Rofl! :hug:

Og så må jeg si at det er ordentlig hyggelig å ha deg tilbake på KG igjen.

Nå sitter jeg her med en whisky med masse is, (jeg er helt gæren når jeg er på ferie altså) klokka er 23.00 og det er ganske varmt der ute i tropenatta.

Lovte tidligere i dag å sende et bilde av "hula vår". Her er i hvert fall deler av den: Privat pool og terrassen med havutsikt! :kristin:

:fnise:

SybmUdi.jpg

Endret av Aldrisur
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg garantert.

Snerr. Det ser helt tilbakestående ut med "an", men du har jo rett.

Jeg får begynne med korrektur før posting. :sukk:

Ettersom du ikke er familie kan jeg dessverre ikke tilgi deg :snurt: *blokkere klemmene*

...og jeg som trodde jeg var tanta di! :kyss2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmer du om forsømte potteplanter også?

Nei, de har aldri lidd noen nød i mine drømmer. :)

Ettersom du ikke er familie kan jeg dessverre ikke tilgi deg :snurt: *blokkere klemmene*

En liten halv en kan hun vel få? Eller en sånn en andre-sortering som kanten har blitt litt frynsete på?

Privat pool og terrassen med havutsikt!

Der kunne jeg ha tenkt meg å hatt et lite vinterkrypinn på heltid, med full sørvis, ja takk! :jepp:

...og jeg som trodde jeg var tanta di!

Filletanter er også tanter. :opplyser: Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de har aldri lidd noen nød i mine drømmer. :)

En liten halv en kan hun vel få? Eller en sånn en andre-sortering som kanten har blitt litt frynsete på?

Der kunne jeg ha tenkt meg å hatt et lite vinterkrypinn på heltid, med full sørvis, ja takk! :jepp:

Filletanter er også tanter. :opplyser:

Å ja,jeg er vel filletanta di også da Hoppetuss! :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen har du sett på makan! Tante! :klem::strix:

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tante Aldri :hoho:

Stranda og området her heter Ao Nang. Det er ikke noe spesielt fin solestrand, da det ikke finnes en eneste solseng eller parasoll her. Bare sand og bråk fra longtailbåter.

Men disse båtene finnes det hundrevis av og alle er ute etter å kjøre deg en tur ut tiløyene og de hvite strendene som ikke befinner så langt unna.

Bildet er tatt i dag, *og der ligger det jammen to stykker å soler seg...* :lol:

bifRkl9.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg som trodde jeg var tanta di! :kyss2:

:ler:

Wow, der så det flott ut!!!! :jepp:

Nei, de har aldri lidd noen nød i mine drømmer. :)

En liten halv en kan hun vel få? Eller en sånn en andre-sortering som kanten har blitt litt frynsete på?

Der kunne jeg ha tenkt meg å hatt et lite vinterkrypinn på heltid, med full sørvis, ja takk! :jepp:

Filletanter er også tanter. :opplyser:

Jeg skjønner ikke hva du mener :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at du er "filletante", betyr jo at din mann er min kjødelige onkel. Han har jeg faktisk aldri hørt om så lenge jeg har levd.

Er han det bortkomne sorte fåret, med langt hår, pannebånd og peace-merke på jakka si, som dro stille ut i verden

for så å aldri komme tilbake igjen til dagens lys...før nå? :klo:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...at du er "filletante", betyr jo at din mann er min kjødelige onkel. Han har jeg faktisk aldri hørt om så lenge jeg har levd.

Er han det bortkomne sorte fåret, med langt hår, pannebånd og peace-merke på jakka si, som dro stille ut i verden

for så å aldri komme tilbake igjen til dagens lys...før nå? :klo:

...vet du, at det skulle ikke forundre meg Hoppe! :sjokkert: Han hadde i hvert fall skolens lengste hår når jeg møtte ham for første gang! (Hadde sikkert pannebåndet gjemt i skolesekken) :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg kom hjem fra jobb nå og håpet å se noen bilder, og det gjorde jeg. Det ser herlig ut!

Og jeg spiste thai-mat i dag. Så jeg latet som jeg var med dere på tur :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Bilder!! :bolledeig:

Og eget basseng da! Dere leker ikke luksusferie dere nei!

Aldri, ang den ekle drømmen din som dukker opp;

Husk at drømmer ikke må tolkes bokstavelig. Jeg har absolutt tro

på at (mange, de fleste) drømmer har noe å si, betyr noe, men en ting

jeg "vet", det er at det du drømmer ikke kan tolkes direkte. For eks så betyr det

at man dreper x-kjæresten sin at du har kommet over han, at du er klar til å starte

et nytt kapittel i livet ditt. Det har jeg opplevd å drømme selv noen ganger, og jeg har

hørt andre nevne at de har drømt nettopp det samme. Uten å si til dem hva det betyr, så

har jeg spurt dem om de føler at de er over kjæresten..og da har jeg alltid fått til svar at

"njoooo, jeg har blitt det nylig".

Vond drøm eller ei, tusen takk for flotte oppdateringer og bilder :klemmer:

Kan tenke meg at du befinner deg i din dypeste skjønnhetssøvn nå, så jeg håper du får

sove godt helt til morgenkvisten og at dere får enda en superduper dag :skya:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: ...så dypt som hun sover nå, så blir hun nok bare skjønnere og skjønnere...jaffal etter lydene å dømme. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åhhh så fiiiine bilder, aldri :rodmer: Eller bør vi begynne å kalle deg sexy maaaaama nå kanskje? :nigo:

:fnise:

Håper du koser deg videre i varmen! :blomst:

---

ROFLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Såååå utrolig gøy å se deg igjennnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!! :hoppendeglad: Hvordan går det med deg??!!! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å de bildene da. Dåååån! :daane:(måtte rett og slett poengteres dobbelt).

Det var rett og slett dagens D-vitamininnsprøytning. Ikke mange brøytebiler der nei. :briller::sol:

Endret av Cordelia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå er det vel snart på tide å ønske en god morgen til deg , aldri...selv om klokka er straks fire på natta her. Jeg tar nattevakta i reisedagboka di. :)

Alt vel her, jeg ser på mannen med fire koner, spiser skive og drikker kakao....og håper at det vil frembringe lysten til å sove litt, før jeg igjen skal opp

i rimelig tid i morgen. Jeg har jet-lag på dine vegne. Kan vi si det sånn? :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pent rom dere hadde!!! Jeg vil også ha rom med eget basseng, kan ikke dra alene til Thailand da for da tror folk at jeg skal på konejakt!

Hyggelig å være tilbake med alle dere koselige folkene Aldri!

:kose: Klem til deg Rumletumle!!!

Endret av Rofl
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...