Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Her er det jo full fres! :bolledeig: 

Jeg har vært og tatt ekstra prøver, har også ringt meg gal før i dag for å få en ct så fort som mulig, legens ordre :jepp: Og fått tak i boka Rumle :hoppe: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Her er det jo full fres! :bolledeig: 

Jeg har vært og tatt ekstra prøver, har også ringt meg gal før i dag for å få en ct så fort som mulig, legens ordre :jepp: Og fått tak i boka Rumle :hoppe: 

Å har du. Krysser fingre for deg. Du fikk vel ikke noe resultat nå med det samme? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Her er det jo full fres! :bolledeig: 

Jeg har vært og tatt ekstra prøver, har også ringt meg gal før i dag for å få en ct så fort som mulig, legens ordre :jepp: Og fått tak i boka Rumle :hoppe: 

Jippi!!! :hoppe:

Fikk du ct snart?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Rumle skrev:

776a7c9063040e4f8d6d397e3269e465.jpg

Og her har vi en helt annen hatt .. om noen skulle gå lyst til å prøve slikt :jepp:

 

Kanskje jeg burde prøvd den selv, for mitt hår blir jo bare kortere og kortere :fnise:

Snasen! :ler: Jeg har fått langt hår nesten helt ufrivillig etter at favorittfrisøren min flyttet for nesten et år siden. Ser jo ikke ut når det henger rett ned :ler: Har klippet pannelugg selv :nigo: Og må gå med det opp i hestehale eller no mer avansert, lørdagen var vel første gang jeg hadde nesten hele håret ute offentlig :fnise: 

Og det setter seg fast når jeg skal sove :bond: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Snasen! :ler: Jeg har fått langt hår nesten helt ufrivillig etter at favorittfrisøren min flyttet for nesten et år siden. Ser jo ikke ut når det henger rett ned :ler: Har klippet pannelugg selv :nigo: Og må gå med det opp i hestehale eller no mer avansert, lørdagen var vel første gang jeg hadde nesten hele håret ute offentlig :fnise: 

Og det setter seg fast når jeg skal sove :bond: 

Ha-ha, ikke greit når håret vekker en om natta. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aldrisur skrev:

Å har du. Krysser fingre for deg. Du fikk vel ikke noe resultat nå med det samme? 

Nei, jeg fikk flere resultater fra de forrige prøvene på tlf før jeg var våken, har folat og D-vitaminmangel. 

 

2 minutter siden, Rumle skrev:

Jippi!!! :hoppe:

Fikk du ct snart?

Ja, fikk først én som jeg klarte å bytte til torsdag :jepp: Er litt redd, men vil ta den så fort som mulig jeg også. Andre siden av byen og mye greier om å  drikke 1,5 liter vann på 90 min osv, håper jeg får det til ordentlig for det var en tidlig time. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, ikke greit når håret vekker en om natta. :fnise:

:ler: Nei, kanskje vi må skaffe oss hårnett! :laugh: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Nei, jeg fikk flere resultater fra de forrige prøvene på tlf før jeg var våken, har folat og D-vitaminmangel. 

 

Ja, fikk først én som jeg klarte å bytte til torsdag :jepp: Er litt redd, men vil ta den så fort som mulig jeg også. Andre siden av byen og mye greier om å  drikke 1,5 liter vann på 90 min osv, håper jeg får det til ordentlig for det var en tidlig time. 

Det går det i hvert fall an å gjøre noe med på en enkel måte. :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nei, jeg fikk flere resultater fra de forrige prøvene på tlf før jeg var våken, har folat og D-vitaminmangel. 

 

Ja, fikk først én som jeg klarte å bytte til torsdag :jepp: Er litt redd, men vil ta den så fort som mulig jeg også. Andre siden av byen og mye greier om å  drikke 1,5 liter vann på 90 min osv, håper jeg får det til ordentlig for det var en tidlig time. 

Så bra! Det går nok veldig fint! :klemmer:Har du tatt CT før?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Det går det i hvert fall an å gjøre noe med på en enkel måte. :klemmer:

:jepp:  Det gjør det :klemmer: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:ler: Nei, kanskje vi må skaffe oss hårnett! :laugh: 

Hårnett eller kyse? :ler:

image.thumb.png.4b00a1c362bc31351a183a4a77d6fc50.png

oooops digert bilde a'gitt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så bra! Det går nok veldig fint! :klemmer:Har du tatt CT før?

Nei, tror ikke det for har aldri hatt noe sånt om å drikke vann osv :klo: Kanskje det var mr jeg tok en annen gang. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Hårnett eller kyse? :ler:

image.thumb.png.4b00a1c362bc31351a183a4a77d6fc50.png

oooops digert bilde a'gitt

:hoho: 

Det der ville jeg ikke fått til å sove med, hadde hadde jo fått hetta av en kyse :danse: 

Altfor varmt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Nei, tror ikke det for har aldri hatt noe sånt om å drikke vann osv :klo: Kanskje det var mr jeg tok en annen gang. 

Mr er mer innlukket enn ct. Jeg har tatt ct uten å få beskjed om å drikke, så kommer nok an på hva som skal sjekkes? :vetikke:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Rumle skrev:

Mr er mer innlukket enn ct. Jeg har tatt ct uten å få beskjed om å drikke, så kommer nok an på hva som skal sjekkes? :vetikke:

 

Ok, bra det ikke er så innelukket. Ja, skal jo sjekke organene :unsure: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

 

fcc64f4c68345988595d1ac1656c39bd.jpg

Jeg tar ett sånt! :nigo:

:mynona: Jeg og! Så fin reklame :ninuskapus: Sånne hadde farmor :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...