Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ja, Sam Rockwell som Zaphod Beeblebrox i Hitchhiker’s guide to the galaxy (filmen fra 2005) :jepp: Basert på Douglas Adams hørespill og bok. 

42

:nigo:

Eneste trilogien i fem bøker! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mostly Harmless og So long and thanks for all the fish, usikker på hvilke som er med i den store boka jeg har rotet bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå retter du vel snart ballongen hjemover :hjerte: Fly pent! 

giphy.gif

 

Håper du har lyst og tid til å være her litt etter at du har kommet hjem :klemmer: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også....og har full forståelse for at det krever hvile og oppsamling av krefter for å orke det... :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det håper jeg også....og har full forståelse for at det krever hvile og oppsamling av krefter for å orke det... :fnise: 

:jepp: Jeg tenkte på det jeg også (men fikk ikke formulert det), hun må jo få pakke ut og strekke tærne litt hvertfall :ler: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei fineste venner!

Endelig hjemme, men Mac-en min har knela mens jeg var borte, så det halter avgårde her på mobilen.

Prøver å få den i stand i løpet av kvelden.

Klem til dere.,😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for alle hyggelige "velkommen hjem"- meldinger! :klemmer: Det er alltid så koselig å komme inn i ballongen å se hva dere skriver/har skrevet.

Selv om noen av dere skriver om strevsomme dager, elendige leger og oppkast og problemer dere har, føler jeg at vi som vanker  i ballongen nettopp kan skrive om sånt fordi vi har så stor tillit til hverandre. Jeg opplever i hvert fall at det er slik det er. :hjerte:

Nå har vi reist og reist i tre uker, det har blitt lange flyturer og mange møter med folkeslag fra hele verden. Jeg synes jeg lærer noe nytt hver dag på disse reisene. Denne gangen har vi også hatt en hel uke i Thailand sammen med herr Aldri sin bror og hans kone. Det var utrolig koselig og ikke minst morsomt.

Har tenkt på deg @Mynona. Jeg synes disse lange flyturene og tidsforskjellen til tider tapper meg for energi - og du/dere har til og med en ekstra liten kropp å ta vare på. Det er jammenimeg godt gjort. :blomst:

Vi har møtt så mange hyggelige og vennlige mennesker og fått sett de underligste ting. I går var vi i Miracle Garden i Dubai. Dit burde @Rumle og @Frøkensinareist på tur sammen. Der var et helt overveldende blomsterhav.  Jeg klarer som sagt ikke å legge ut bilder her lenger, men google det om dere er interessert.

Koselig å få dagens rose av vår nydelige humørspreder @Hoppetaujenta. Hjerte, hjerte, klem. klem. 

Ellers håper jeg jo at @FruN har funnet ut av dette soveproblemet sitt. :klemmer:

Takk for at dere holder liv i ballongen alle dere andre også. :kghjerte:

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: 

Godt at du er vel hjemme, og godt at du har hatt en så strålende ferie! Høres helt herlig ut :rodmer: Skal google den hagen :jepp: 

Har du fått macen til å virke? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

:klemmer: 

Godt at du er vel hjemme, og godt at du har hatt en så strålende ferie! Høres helt herlig ut :rodmer: Skal google den hagen :jepp: 

Har du fått macen til å virke? 

Ja, det er gruelig godt å være hjemme igjen. :Nikke:

Macen er frisk igjen, tror ikke den liker å stå ubrukt i tre uker. :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja, det er gruelig godt å være hjemme igjen. :Nikke:

Macen er frisk igjen, tror ikke den liker å stå ubrukt i tre uker. :ler:

Happy mac!! :hoppe: Skjønner den godt jeg :ler: 

Ja det er noe med det å komme hjem etter å ha vært lenge borte :ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses ja den hagen har mange blomster :overrasket: 

ss_1043358676.jpg

Miracle_DJI_0198-HDR-011.jpg?itok=gfd7CE

 

Så merkelig med et blomsterfly :ler: Får en sånn hybrid-Disneyfølelse av dette, var sikkert gøy å tusle rundt! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Happy mac!! :hoppe: Skjønner den godt jeg :ler: 

Ja det er noe med det å komme hjem etter å ha vært lenge borte :ninuskapus:

Ja, og det var et strålende vårvær som møtte oss. Totalt overraskende etter det regnværet vi ventet oss. 

Det beste med å komme hjem er at det er her vi BOR. Her har vi tingene våre, familien vår, senga, frisk luft og rent vann i springen. Og ikke minst vaskemaskin! Det hadde vært flaut å bli stoppet på Gardemoen for så å måtte åpne kofferten. Synes det lukter gammel mugg av alt som ligger oppi der. :hoho:Og det gjør det vel også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...