Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Hei og hoppsann alle sammen!

Sender en varm hilsen fra Bangkok til dere alle sammen. 

Har kost meg med å lese om blomster, kaker og babykino.😁

Ser også at noen av dere sliter i hverdagen. 😚 Tenker på dere og sender knusklemmer 1000 mil nordover til dere gode folk.

Det er ganske forurenset her i Bangkok om dagen, så jeg er happy for å reise videre til Dubai i morgen. Mye kan sies om Dubai, men der er det friskere luft og ikke så varmt.

Vi snakkes!😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hei og hoppsann alle sammen!

Sender en varm hilsen fra Bangkok til dere alle sammen. 

Har kost meg med å lese om blomster, kaker og babykino.😁

Ser også at noen av dere sliter i hverdagen. 😚 Tenker på dere og sender knusklemmer 1000 mil nordover til dere gode folk.

Det er ganske forurenset her i Bangkok om dagen, så jeg er happy for å reise videre til Dubai i morgen. Mye kan sies om Dubai, men der er det friskere luft og ikke så varmt.

Vi snakkes!😊

Hei på deg! Så kjekt med reisebrev :strix:

Gooood tur videre :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privatlegen var hyggelig og flink. Det var ikke farlig at jeg kastet opp blod i natt, men det er noe galt med leveren min :sukk:  Kanskje gallestein sa hun. Og det er ikke pga alkohol, drukket altfor lite til det. Fikk andre medisiner som jeg trengte som jeg så måtte droppe etter at prøvene kom pga leveren. Var der i over tre timer med forskjellige prøver og greier :ler: 

Etter å ha lovet å holde meg unna paracet og alkohol i de neste ukene kom jeg på på vei hjem at jeg skal ut denne helgen og har tilogmed kjøpt musserende vin til følget til pausen :sukk: Veldig sjeldent med sånn bursdagsfeiring, lurer på om det har mye å si med én dag med alkohol.  Må bestille CT scan i morgen. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Frøkensina skrev:

Privatlegen var hyggelig og flink. Det var ikke farlig at jeg kastet opp blod i natt, men det er noe galt med leveren min :sukk:  Kanskje gallestein sa hun. Og det er ikke pga alkohol, drukket altfor lite til det. Fikk andre medisiner som jeg trengte som jeg så måtte droppe etter at prøvene kom pga leveren. Var der i over tre timer med forskjellige prøver og greier :ler: 

Etter å ha lovet å holde meg unna paracet og alkohol i de neste ukene kom jeg på på vei hjem at jeg skal ut denne helgen og har tilogmed kjøpt musserende vin til følget til pausen :sukk: Veldig sjeldent med sånn bursdagsfeiring, lurer på om det har mye å si med én dag med alkohol.  Må bestille CT scan i morgen. 

 

Høres ut som du har fått en grundig undersøkelse. Jeg tror jeg hadde kost meg i feiringen... men nå vet jo ikke jeg hva legen sa og hvor alvorlig det hørtes ut da... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Frøkensina skrev:

Privatlegen var hyggelig og flink. Det var ikke farlig at jeg kastet opp blod i natt, men det er noe galt med leveren min :sukk:  Kanskje gallestein sa hun. Og det er ikke pga alkohol, drukket altfor lite til det. Fikk andre medisiner som jeg trengte som jeg så måtte droppe etter at prøvene kom pga leveren. Var der i over tre timer med forskjellige prøver og greier :ler: 

Etter å ha lovet å holde meg unna paracet og alkohol i de neste ukene kom jeg på på vei hjem at jeg skal ut denne helgen og har tilogmed kjøpt musserende vin til følget til pausen :sukk: Veldig sjeldent med sånn bursdagsfeiring, lurer på om det har mye å si med én dag med alkohol.  Må bestille CT scan i morgen. 

 

Så bra at du fikk så grundig undersøkelse! :jepp: Jeg tror nok jeg ville droppet vinen hvis legen presiserte at du skulle holde deg borte fra det, tenker det kan virke inn på resultater og at det nok er en grunn til at hun var nøye på å si det? :vetikke:

:klemmer:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mynona skrev:

Høres ut som du har fått en grundig undersøkelse. Jeg tror jeg hadde kost meg i feiringen... men nå vet jo ikke jeg hva legen sa og hvor alvorlig det hørtes ut da... 

Ja føler jeg ble ordentlig undersøkt nå :ler: Ja, jeg tenker jo at det vil kun gjelde den dagen. Nå vet jeg ikke hva veldig lave slike verdier betyr, kan eventuelt ringe for å forsikre meg om at det ikke vil føre til noe akutt. 

6 minutter siden, Rumle skrev:

Så bra at du fikk så grundig undersøkelse! :jepp: Jeg tror nok jeg ville droppet vinen hvis legen presiserte at du skulle holde deg borte fra det, tenker det kan virke inn på resultater og at det nok er en grunn til at hun var nøye på å si det? :vetikke:

:klemmer:

 

:jepp: Det blir noen uker til neste blodprøve, men ja hmm.. Jeg tror jeg ringer i morgen :jepp: 

:klemmer:  

Har dere sett scambaittråden? Godt med en latter i dag! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ja føler jeg ble ordentlig undersøkt nå :ler: Ja, jeg tenker jo at det vil kun gjelde den dagen. Nå vet jeg ikke hva veldig lave slike verdier betyr, kan eventuelt ringe for å forsikre meg om at det ikke vil føre til noe akutt. 

:jepp: Det blir noen uker til neste blodprøve, men ja hmm.. Jeg tror jeg ringer i morgen :jepp: 

:klemmer:  

Har dere sett scambaittråden? Godt med en latter i dag! 

Nei? Den må spores opp! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rumle skrev:

Fant den :ler:

Sorry, jeg kunne jo ha linket! :ler: Har multitasket meg litt mat. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Frøkensina skrev:

Ja føler jeg ble ordentlig undersøkt nå :ler: Ja, jeg tenker jo at det vil kun gjelde den dagen. Nå vet jeg ikke hva veldig lave slike verdier betyr, kan eventuelt ringe for å forsikre meg om at det ikke vil føre til noe akutt. 

:jepp: Det blir noen uker til neste blodprøve, men ja hmm.. Jeg tror jeg ringer i morgen :jepp: 

:klemmer:  

Har dere sett scambaittråden? Godt med en latter i dag! 

Så bra du ble tatt på alvor og fikk en grundig sjekk. Vil du sa kaste det bort bare for litt musserende en dag? :klo:

Jeg er helt på linje med @Rumle her. Man følger legens ordre, og spesielt når man blir tatt på alvor. Da tar man det alvorlig selv også. :opplyser:

Alkohol kan påvirke medisiner og det er en grunn til legens beskjed. 

Men lykke til, og kos deg i bursdag (uten alkohol) funker så ei kule det óg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

          Aner ikke hva som synges her, men jeg tror på det. :)  *bevege-beina-under-databordet-og-danse-lett*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt du kom til en lege som undersøkte deg ordentlig, Sina :klemmer: Håper det blir noen svar fremover :hjerte:

Jeg har fått vært innom lege selv, har tatt opp at jeg sovner så lett i forskjellige situasjoner - også i bil :ninja: "Må ikke si at du holder på å sovne når du kjører. Da mister du lappen" sier folk til meg. Det er liksom bedre at jeg kjører ihjel meg selv eller andre da? Tullehuer. Satser nå heller på at jeg får hjelp til å finne ut av hvorfor øyelokkene mine ikke vil forbli oppe. 

God tur videre til de aldri sure reisende! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, FruN skrev:

Godt du kom til en lege som undersøkte deg ordentlig, Sina :klemmer: Håper det blir noen svar fremover :hjerte:

Jeg har fått vært innom lege selv, har tatt opp at jeg sovner så lett i forskjellige situasjoner - også i bil :ninja: "Må ikke si at du holder på å sovne når du kjører. Da mister du lappen" sier folk til meg. Det er liksom bedre at jeg kjører ihjel meg selv eller andre da? Tullehuer. Satser nå heller på at jeg får hjelp til å finne ut av hvorfor øyelokkene mine ikke vil forbli oppe. 

God tur videre til de aldri sure reisende! 

Takk :klemmer: Selvsagt må du finne ut av det! Skumle saker å sovne bak rattet! Hvordan går det med nakken nå? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Så bra du ble tatt på alvor og fikk en grundig sjekk. Vil du sa kaste det bort bare for litt musserende en dag? :klo:

Jeg er helt på linje med @Rumle her. Man følger legens ordre, og spesielt når man blir tatt på alvor. Da tar man det alvorlig selv også. :opplyser:

Alkohol kan påvirke medisiner og det er en grunn til legens beskjed. 

Men lykke til, og kos deg i bursdag (uten alkohol) funker så ei kule det óg. 

Du har misforstått, men takk for omsorgen :klem1: Jeg får forhåpentligvis stilt noen spørsmål til legen senere i dag. Jeg har ingen medisiner som påvirkes av alkohol, og personlig er det verre at jeg ikke kan bruke smertestillende for nå gjør det sabla vondt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...