Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Rumle skrev:

Haha samme som et par av meisene her,  har tatt de på fersken flere ganger i nøtteskålen i stuen :sjokkert:

 

Ojoj, håper det ikke var salte nøtter :unsure: Godt jeg ikke er alene da :laugh: Meisene har ikke flydd innom stua siden i høst, men blir veldig bekymret når de gjør sånt :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Ojoj, håper det ikke var salte nøtter :unsure: Godt jeg ikke er alene da :laugh: Meisene har ikke flydd innom stua siden i høst, men blir veldig bekymret når de gjør sånt :ler: 

Nei, nei - det er den skålen med nøtter jeg pleier å ha med ut på terrassen når e skal få mat :) Burde nok få tak i en bedre med lokk 😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rumle skrev:

Nei, nei - det er den skålen med nøtter jeg pleier å ha med ut på terrassen når e skal få mat :) Burde nok få tak i en bedre med lokk 😊 

Enda godt! 😊Jeg er veldig glad i den nøttemateren jeg har hjemme, på hytta har jeg prøvet og feilet litt. Noen er jo så idiotiske at de nederste nøttene blir råtne (har byttet den ut).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Enda godt! 😊Jeg er veldig glad i den nøttemateren jeg har hjemme, på hytta har jeg prøvet og feilet litt. Noen er jo så idiotiske at de nederste nøttene blir råtne (har byttet den ut).

Ja? Jeg bruker det ikke her for tiden pga mus, men de får nøtter flere ganger om dagen da.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.2.2019 den 15.00, Frøkensina skrev:

God lørdag :klemmer: 

 

_5215510-collage-1507901559-650-da8b12fd

Skulle likt å sett bilde nr 3 :ler: Det uttrykket på pusegutten :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Sola de skrev:

Skulle likt å sett bilde nr 3 :ler: Det uttrykket på pusegutten :fnise:

Mhm :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.2.2019 den 19.48, Dr. A. Kula skrev:

Godt å høre. 

Og bare så det er sagt, jeg tar selvsagt tak jeg også når ungene kaster opp og er syke. Det er jo slike tilfeller man ikke kan holde seg langt unna. 

Har skiftet et sengetøy og to jeg også av slike grunner. 

Ble en ny spyrunde i dag, men denne gangen var det lillebror. Nå holder det synes jeg :ler: Han har allerede spydd ut senga to ganger i kveld. og stuegulvet en 3-4 ganger.. Og kvalme mor må vaske da far ikke klarer å tørke spy. Party party! Var forbereder på den senga da :ler: Håndklær, pledd og tissematter :ler: Høres fælt ut at jeg nekter han dyna, men det er jo ikke mange alternativer om han skulle spydd ut den.. 

På 1.2.2019 den 21.48, østfolding skrev:

🍦🍾🎉🎊:duskedame::velkommen::kristin:

:vinke:

 

:klem: til @Fantastica 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser Hver gang vi møtes, og kjenner det er godt med folk som Katastrofe (som jeg egentlig ikke kjenner stort til). Men den klisje-stemninga som gjerne kommer med sånne program, blir liksom brutt litt. Sånn generelt forfriskende. Og kanskje jeg ikke har like mye imot den type harrymusikk :ler: Husker jeg hadde lignende holdning til Jokke :P Plutselig snudde jeg der :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Winza skrev:

Jeg spiste meksikansk suppe i går og jeg hadde en halv krukke cajannepepper oppi, aldri igjen..

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt siden jeg prøvde meg på et sterkt krydder for aller første gang for 12 år siden så har det bare tatt av 😅 Det er noe med den spicy følelsen i munnen som føles så godt 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...