Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Takk for fine ord @Winza, takk lille @Monstrum og en varm hilsen til alle dere andre. 

Nå kommer det en bil og henter oss om 20 min. så nå er reisefeberen helt på topp her! :fnise:

:vinke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, Aldrisur skrev:

Takk for fine ord @Winza, takk lille @Monstrum og en varm hilsen til alle dere andre. 

Nå kommer det en bil og henter oss om 20 min. så nå er reisefeberen helt på topp her! :fnise:

:vinke:

Gooooooood tur! :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Winza skrev:

Jeg trodde først at du skrev mummidalen :fnise:

Kjekt at du har det bra :) Vi vil alltid holde fortet når du er borte så det trenger du ikke å tenke på :klem1: 

Du er en fantastisk person! Du var en av de første på kg som jeg ble kjent med her inne og trass i min (umodne oppførsel) i starten så tok du meg i mot med et snill og behandlet meg bra, det setter jeg stor pris på :) Kg ville virkelig aldri vært det samme uten deg, håper du vet det :klem1:

 Jeg er faktisk ikke sikker på om jeg kommer til å bli værende på kg (eller fast i hvert fall) De siste månedene hvor jeg ikke var på kg fikk meg til å innse at jeg føler meg mer rolig og avslappende når jeg ikke er på kg. Dette har såklart ikke noe med noen av dere her å gjøre men all negativiteten rundt om på kg, jeg har opplevd alt for ofte at folk slenger med leppen sin mot meg, såpass mye de siste 5 årene at det nesten er blitt mer enn hva jeg opplevde av mobbing som liten og det sier en del O: Folk tør å si så mye mer når man er anonym fremfor når man står ansikt til ansikt, jeg har blitt kalt for mye rart opp igjennom årene her på kg, nå i høst så var det til og med noen som kalte meg for psykisk utviklingshemmet, slikt såret veldig uansett hvem som sier det 😕 Det er derfor jeg henger for det meste her og i hoppe sin tråd fordi jeg orker ikke å havne i noen krangler med noen, tanken på å forsvinne helt fra kg er en trist tanke fordi det er så mange hyggelige brukere på kg som jeg setter pris på ❤️ Jeg vet ikke hvordan ting blir nå framover men jeg vil i hvert fall si fra at det er godt mulig jeg forsvinner helt herfra eller bare (som med deg) er innom i og ne. Jeg kan ikke fatte at det er gått 5 år siden jeg ble medlem her, tiden går skremmende fort O: Uansett hva som skjer så skal du og dere andre vite at jeg vil aldri glemme dere :klem1: Det folk som dere som gjør et forum til et kjekt og hyggelig forum 😃

Jeg ser at det er andre brukere som også på samme måte som meg har gradvis mistet interessen av forumet, flere og flere brukere har slettet seg, mange har vært brukere som har vært her i flere år og noen nesten fra starten av

Håper du får en god vinter og at alt fortsetter å være bra :) 

Jeg personlig håper bare at lårbeinet mitt blir bra igjen, er så lei av å få vondt hver gang jeg reiser meg 😝 Har heldigvis blitt bedre i løpet av helgen så jeg ser lyst på det 😃 Pokkers glattis, tror jeg skal kjøpe meg brodder hehe

Håper dere alle får en god natt :) Jeg har snudd døgnet (uheldigvis) så jeg blir nok våken i natt og ser på Scandal 😆 En kjempe god serie forresten som jeg anbefaler til alle her :) Farmor kommer på besøk i morgen og vi skal lage pizza, gleder meg 😄 (Til at farmor kommer altså 😅)

Ikke ta deg nær av trollene som slenger dritt rundt seg. De kjenner ikke deg, og vet ingenting om deg og ditt liv. Du er et fantastisk fint menneske. Snill og god. Ikke la noens stygge ord trykke deg ned. :hug:

Hva har du gjort lårbeinet ditt?

Ha en superfin dag sammen med farmoren din :):)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sola de skrev:

Ikke ta deg nær av trollene som slenger dritt rundt seg. De kjenner ikke deg, og vet ingenting om deg og ditt liv. Du er et fantastisk fint menneske. Snill og god. Ikke la noens stygge ord trykke deg ned. :hug:

Hva har du gjort lårbeinet ditt?

Ha en superfin dag sammen med farmoren din :):)

Takk det samme :klem1:

Jeg falt på glattisen sist uke og slo meg hardt slik at det gjorde vondt å bevege seg, er heldigvis blitt bedre nå :)

Takk :) Håper du får en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Winza skrev:

Takk det samme :klem1:

Jeg falt på glattisen sist uke og slo meg hardt slik at det gjorde vondt å bevege seg, er heldigvis blitt bedre nå :)

Takk :) Håper du får en fin dag :)

Huff :(Vær forsiktig så du slipper å ende opp med brukken stjert, bein, hofter og det som er. Er farlig føre ute for tiden :redd: God bedring :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sitter en svarttrost på balkongen min som bare henger ut liksom. Nå har hun sittet der i over en halvtime, hun ble ikke skremt av at jeg gikk ut og la ut mat og måtte presse meg forbi ca 30 cm unna. Kikket på meg når jeg var ute, men sitter bare å speider fra rekkverket ellers. :) 

PS har noen prøvd appen Calm? Vet ikke hvor mye abonnement koster, men skulle gjerne hørt resten av Stephen Fry sine sleep stories og sett om andre deler av appen er noe for meg. Sovnet til Blue Gold som ligger ute gratis. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Frøkensina skrev:

Det sitter en svarttrost på balkongen min som bare henger ut liksom. Nå har hun sittet der i over en halvtime, hun ble ikke skremt av at jeg gikk ut og la ut mat og måtte presse meg forbi ca 30 cm unna. Kikket på meg når jeg var ute, men sitter bare å speider fra rekkverket ellers. :) 

PS har noen prøvd appen Calm? Vet ikke hvor mye abonnement koster, men skulle gjerne hørt resten av Stephen Fry sine sleep stories og sett om andre deler av appen er noe for meg. Sovnet til Blue Gold som ligger ute gratis. 

Så koselig ☺ Spiser hun av maten?

Calm kjenner jeg ikke til :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Rumle skrev:

Så koselig ☺ Spiser hun av maten?

Calm kjenner jeg ikke til :vetikke:

:vinke: 

Ja etter en lang pause så tok hun seg en matrunde på en stor meisebolle jeg har stående i rosepotten og brødsmuler rundt :jepp: 

Ser nå at Calm har en gratis prøvemulighet. https://www.calm.com/

:kaffekopp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...Så kom denne vinterens rødstrupe og så ut som han ville fly inn gjennom balkongdøra :vetikke: Andre gangen han har kræsjet sakte (flaksende og hengende litt i lufta) der! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rumle skrev:

Åh nei, er han ok? :unsure:

Ja virket helt ok, var ikke noe sånt stort dunk-kræsj. Han fløy avgårde etterpå. Har lest om en dame som hadde en rødstrupe inne om vinteren, de er jo ikke sky akkurat :ler: 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ja virket helt ok, var ikke noe sånt stort dunk-kræsj. Han fløy avgårde etterpå. Har lest om en dame som hadde en rødstrupe inne om vinteren, de er jo ikke sky akkurat :ler: 

Inne? :sjokkert: Jeg synes de som oftest er ganske sky jeg :vetikke: Jeg har bare hatt en som var ganske tam her.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Inne? :sjokkert: Jeg synes de som oftest er ganske sky jeg :vetikke: Jeg har bare hatt en som var ganske tam her.

Jeg leste om det på fuglevennen tror jeg. Neida joda, de har jo ikke vært helt tamme de jeg har møtt heller. Men mer enn blåmeis og sånt. Men de kan bli temmelig tamme, kjent for det i England. Han i fjor fulgte etter en gang på stien her, da hadde han allerede vært innom med dama han klarte å skaffe seg :ninuskapus: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han som er her nå (litt annerledes i den rødoransje brysttegningen) kan kanskje ha kjent varmluft fra dørkarmen? Nå er han tilbake og roter rundt. Han er litt mer skvetten enn han i fjor og kan faktisk være sønnen hans. 

Har du noe fugleliv i hagen for tiden? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Frøkensina skrev:

Han som er her nå (litt annerledes i den rødoransje brysttegningen) kan kanskje ha kjent varmluft fra dørkarmen? Nå er han tilbake og roter rundt. Han er litt mer skvetten enn han i fjor og kan faktisk være sønnen hans. 

Har du noe fugleliv i hagen for tiden? 

Bare de vanlige meisene og kråken og skjæren. Er vel et par troster og rødstruper her også. Ellers er det mest sånne som bare kommer innom nå og da :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Rumle skrev:

Bare de vanlige meisene og kråken og skjæren. Er vel et par troster og rødstruper her også. Ellers er det mest sånne som bare kommer innom nå og da :jepp:

Samme her, men heldigvis har ikke skjærene vært her så mye. Jeg har fått ett par svartmeis som har fått dilla på peanøtter, de er nye her denne sesongen. Jeg har et litt komplisert forhold til svarttrosten, de er fine, morsomme og synger vakkert, men det er de som skitner mest til :rolleyes: Må stadig gjøre rent etter de.

Likevel satte jeg ut et yoghurtbeger med vann til de for å teste nå nettopp, og jammen tok hunntrosten en slurk med én gang :ler: Hannene er litt vel masete og lager skikkelig spetakkel når de er her. 

Endret av Frøkensina
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...