Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Winza skrev:

Snakk om å være maks uheldig, jeg sklei på glattisen i går og nå har jeg smerter i baken og får vondt når jeg beveger meg 😕 Pokkers glattisen :kjefte: Håper bare det ikke er alvorlig

Uff så kjedelig :sukk:God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, FruN skrev:

Huff da, Winza! Håper det går bedre etter litt hvile, hvis ikke burde du ta en tur til legen :klem: 

Tror jeg må høre litt mer på Highasakite :digge:

Håper folket får en fin dag :jepp:

Takk :) Føler meg litt bedre i dag, jeg ser det an og blir jeg ikke bra igjen i løpet av mandag så bestiller jeg time

46 minutter siden, Rumle skrev:

Uff så kjedelig :sukk:God bedring!

Takk :) Nå kan jeg i det minste bevege meg uten å få like vondt så forhåpentligvis så er det et godt tegn :) Jeg lar være å ta noe mer Paracet slik at jeg ikke tror jeg har blitt bedre men så var det bare pågrunn av paraceten 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er vi 204 dyrekjære personer som ser på og venter på gepardbabyfødsel. :) 
Synd at de ikke bare lukker muligheten for kommentarer, for der er det lavmålsfolk som regjerer. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden kan de kommentere negativt på sånt? :klo: (joda, dyr i fangenskap, men ellers..)

Høres ut som en plan, W! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Winza skrev:

Folk finner alltid noe negativt å kommentere uansett hva det handler om, om så det handler om dopapir 😂

Dessverre sant! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

Jeg måtte hente frøkna tidlig i bhg i dag, jeg. Omgangssyke, juhu.. Kan forklare min form og :ler: 

Uff og huff! Skulle ha fantes en vaksine mot der.. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FruN skrev:

Jeg måtte hente frøkna tidlig i bhg i dag, jeg. Omgangssyke, juhu.. Kan forklare min form og :ler: 

God bedring til dere begge :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, FruN skrev:

Hvordan i all verden kan de kommentere negativt på sånt?

De er "småunger" som tydeligvis ikke er gamle nok til å være på en chattemulighet.
Stygg munnbruk om hverandre og alt de har lyst til å kommentere negativt og flåsete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

De er "småunger" som tydeligvis ikke er gamle nok til å være på en chattemulighet.
Stygg munnbruk om hverandre og alt de har lyst til å kommentere negativt og flåsete. 

Barn under 13 burde aldri fått tilgang til Internett. Har sett så mye drittslenging fra barn på nettet. Var to stykker som kranglet i en video og han ene sitt comeback var "foreldrene dine er søskne"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig at de er både under og litt over tretten, men nivået er slik du beskriver det der ja.
                                    :nei: Skjerp dere dr***unger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er mulig at de er både under og litt over tretten, men nivået er slik du beskriver det der ja.
                                    :nei: Skjerp dere dr***unger!

Er sikkert de som skriver ting som

Gjør verden og familien din en tjeneste og drep deg selv

 

Har fått slike innlegg mot meg før, ikke noe kjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Rumle Vet ikke hvor jeg skal bable om dette så det blir her :biggrin: Jeg liker Ozark kjempegodt! Blir nesten litt kjedelig å bli ferdig med den. Synes det er interessant hvordan karakterene (særlig Marty og kona) utvikler seg, først virker jo han mest sympatisk før man går litt dypere ned i det :ler: Synes ofte så synd på Langmorene, bortsett fra psykopappaen. Men tilogmed kanskje-psykopaten Ruth, man lurer jo hele tiden på hvor dypt den morderiske siden stikker og samtidig den mer menneskelige som hun har. Ble skikkelig irritert på Marty den episoden når han likegyldig nesten ville at kona skulle ligge med senatoren.  Uansett, takk for glimrende anbefaling :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Rumle skrev:

Bare hyggelig. Så gøy at du liker den 😊 :klemmer:

:bolledeig: Hm, vi må se noe samtidig en gang! :klemmer: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...