Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Den var også fin! Enn om litt mer formanende når jeg er skikkelig vanskelig :ler: 

Litt formanende.. men også ganske sann... Man må jo huske å vanne plenen, ellers blir den tørr og brun. :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Mynona skrev:

Litt formanende.. men også ganske sann... Man må jo huske å vanne plenen, ellers blir den tørr og brun. :ler: 

:Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mynona skrev:

Litt formanende.. men også ganske sann... Man må jo huske å vanne plenen, ellers blir den tørr og brun. :ler: 

Ja eller man dreper sine gamle inneplanter sånn som meg.. :ler: Minner meg litt om Ole Brumms filosofi, men mulig jeg har glemt den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

Ja eller man dreper sine gamle inneplanter sånn som meg.. :ler: Minner meg litt om Ole Brumms filosofi, men mulig jeg har glemt den. 

Apropos! Jeg så den nye(?) Christopher Robin på flyet i går. Den var litt søt. 

3 minutter siden, Rumle skrev:

Hei My :hallo:

Hallo Ruml! Alt vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Apropos! Jeg så den nye(?) Christopher Robin på flyet i går. Den var litt søt. 

Hallo Ruml! Alt vel?

Kan ikke klage 😊 Du da?

Den filmen har jeg lyst å se også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett noen av de, håper de er mer A..A. Milne enn Disney? Som i forhold til bøkene og tegnefilmene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Rumle skrev:

Kan ikke klage 😊 Du da?

Den filmen har jeg lyst å se også.

Jeg er trøtt :ler: Men skal ikke klage. 

18 minutter siden, Frøkensina skrev:

Har ikke sett noen av de, håper de er mer A..A. Milne enn Disney? Som i forhold til bøkene og tegnefilmene. 

Jeg har ikke sett eller lest de siden jeg var liten, så jeg husker ikke. Men det var litt sånn typisk britisk liksom. Men jeg sov 20 min midt i filmen, så jeg gikk glipp av litt :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg er trøtt :ler: Men skal ikke klage. 

Jeg har ikke sett eller lest de siden jeg var liten, så jeg husker ikke. Men det var litt sånn typisk britisk liksom. Men jeg sov 20 min midt i filmen, så jeg gikk glipp av litt :ler: 

Lang flytur! Blir gøy å høre mer når du har kommet til hektene (sa hun krevende :ler: ) 

Høres bra ut. Jeg har ikke akkurat lest de siden jeg var liten heller altså :ler: Men for lenge siden hadde jeg en  ex. phil. lærer som tok opp Brumm og Tao i tillegg til mye annet rart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

:ninuskapus:

Meeeen, den der er nå trikset litt med fargestyrken da! :ler:

 

Ja, er du sikker? Synes det var så mange ulike fargestyrker på bildene og noen sa at de trærne som er dyrket utenfor det naturlige habitatet får svakere farger. Skulle ønske folk oppga om de trikser eller ikke! Uansett regnes de som magiske fra gammelt av der de kommer fra :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Ja, er du sikker? Synes det var så mange ulike fargestyrker på bildene og noen sa at de trærne som er dyrket utenfor det naturlige habitatet får svakere farger. Skulle ønske folk oppga om de trikser eller ikke! Uansett regnes de som magiske fra gammelt av der de kommer fra :ninuskapus:

Ja, vil si det. Du ser det på himmel og løvverk :jepp: Har redigert så mange bilder selv, så akkurat det der kjenner jeg igjen :jepp:

 

Men, ja de er helt fantastiske uansett.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

Ja, vil si det. Du ser det på himmel og løvverk :jepp: Har redigert så mange bilder selv, så akkurat det der kjenner jeg igjen :jepp:

 

Men, ja de er helt fantastiske uansett.

 

:sukk:Dårlig gjort altså! Men jeg er enig at de er utrolige som de er naturlige mer dempet også :Nikke::  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Frøkensina skrev:

:sukk:Dårlig gjort altså! Men jeg er enig at de er utrolige som de er naturlige mer dempet også :Nikke::  

Men, tror du har rett i at enkelte er veldig sterke i farge :Nikke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Men, tror du har rett i at enkelte er veldig sterke i farge :Nikke:

 

Ja, men de har ikke den blålilla fargen tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakk om å være maks uheldig, jeg sklei på glattisen i går og nå har jeg smerter i baken og får vondt når jeg beveger meg 😕 Pokkers glattisen :kjefte: Håper bare det ikke er alvorlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, Winza! Håper det går bedre etter litt hvile, hvis ikke burde du ta en tur til legen :klem: 

Tror jeg må høre litt mer på Highasakite :digge:

Håper folket får en fin dag :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...