Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

28 minutter siden, Winza skrev:

Håper dere hadde en god jul alle sammen :)

Takk. Du også. Hvordan står det til? :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

Var godt de tok bilen til slutt, og godt det gikk bra!

Godt det gikk bra ja, ellers liker jeg litt sivil ulydighet etter 80! Men de fleste eldre som kjører er jo så redde for å miste lappen pga helse og syn, så dette er litt spesielt 😅

Jeg husker når de innførte bomringen for alle voksne snakket om det. Skulle bare vare noen få år..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Frøkensina skrev:

Godt det gikk bra ja, ellers liker jeg litt sivil ulydighet etter 80! Men de fleste eldre som kjører er jo så redde for å miste lappen pga helse og syn, så dette er litt spesielt 😅

Jeg husker når de innførte bomringen for alle voksne snakket om det. Skulle bare vare noen få år..

Joda, så lenge de ikke setter andres liv i fare så er jeg forsåvidt enig :ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Rumle skrev:

Joda, så lenge de ikke setter andres liv i fare så er jeg forsåvidt enig :ler:

 

Ja mener ikke at eldre får lov til å meie ned folk altså :ler: Heldigvis er det oversiktlig der på Skøyen hvor hun pleide å gjøre dette, er ikke sikker på gangstien på Holmlia.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

27 minutter siden, Frøkensina skrev:

:vinke: God lørdag og gratulerer med dagen til @FruN ´s lille bollefrøken! :ninuskapus:

 

15 minutter siden, Rumle skrev:

Jaaaa Gratuler med dagen til lille FrkN! :hoppendeglad:

Takk, takk :) Dagen er riktignok imorra, men frøkna er glad for all bursdagsoppmerksomhet :ler: 

Jeg har fått unna gulrotmuffins, har rundstykker i ovnen, kanelsnurrer til heving, ryddet vekk siste rest av julepynt, strøket duker og en gardin. Fornøyd med egen innsats i dag, altså :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, FruN skrev:

 

Takk, takk :) Dagen er riktignok imorra, men frøkna er glad for all bursdagsoppmerksomhet :ler: 

Jeg har fått unna gulrotmuffins, har rundstykker i ovnen, kanelsnurrer til heving, ryddet vekk siste rest av julepynt, strøket duker og en gardin. Fornøyd med egen innsats i dag, altså :fnise: 

Er det 3 år allerede? Tida flyr O:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruN skrev:

 

Takk, takk :) Dagen er riktignok imorra, men frøkna er glad for all bursdagsoppmerksomhet :ler: 

Jeg har fått unna gulrotmuffins, har rundstykker i ovnen, kanelsnurrer til heving, ryddet vekk siste rest av julepynt, strøket duker og en gardin. Fornøyd med egen innsats i dag, altså :fnise: 

Flinka! :nordvesta:Rene bakeriet der hos deg :ninuskapus: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FruN skrev:

 

Takk, takk :) Dagen er riktignok imorra, men frøkna er glad for all bursdagsoppmerksomhet :ler: 

Jeg har fått unna gulrotmuffins, har rundstykker i ovnen, kanelsnurrer til heving, ryddet vekk siste rest av julepynt, strøket duker og en gardin. Fornøyd med egen innsats i dag, altså :fnise: 

:ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...