Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Så koselig å se at det plutselig var litt liv her igjen!
Pauser trengs absolutt, er ikke for ingenting man i stor grad opererer som snikleser. Har liksom ikke så mye å skrive om, men kan være hyggelig å lese litt rundt innimellom.

Og angående det å være "klar til jul". Der er jeg ganske så avslappet gitt. Det blir faktisk jul uansett. Ikke har jeg bakt, ikke har jeg tatt nedvask, og ikke har jeg tatt helt avgårde med andre ting. Bake 7 sorter som ikke blir spist? Næh. Vaske ned rett før ribbefett og besøkende skal herje rundt (ok, håper ikke ribbefettet skal herje så veldigrundt, og helst holder seg inni stekeovnen...)? Næh. Tar over med støvsuger og støvklut, og så blir det jul allikevel. Så vil egentlig tilbare si til dere alle: Forsøk å stresse ned, senke skuldrene og ta godt vare på hverandre. DET er viktig!

Snikleser over og ut :tree:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Roadrunner skrev:

Har liksom ikke så mye å skrive om...

Det har ikke jeg heller, men jeg skriver uansett og se hvor det bringer en.... :biggrin: 
Jeg kunne antagelig ha skrevet en stor og veldig vellykket roman om absolutt ingenting. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

           Her får dere smaksprøver på lussekatter også. Tror det er Aldri som har bakt dem. :biggrin:  c=365,85,1222,1222;w=318;h=318;440563.jpc=365,85,1222,1222;w=318;h=318;440563.jp

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Hjemmelagde karameller! Bare å forsyne seg, men tenk på plombene (om du har noen) :ler:

image.png.33d0b98c44d166b7362be224ec800913.png

Nå skal jeg på kjøkkenet å kutte grønnsaker til fersk suppe! :vinke::klemmer:

:daane: nam nam!

Godt å ha deg tilbake :klemmer:

Sånne karameller. Du har ikke oppskrift? Jeg synes det er så vrient å få til. For brent, for hard, for myk :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Sola de skrev:

:daane: nam nam!

Godt å ha deg tilbake :klemmer:

Sånne karameller. Du har ikke oppskrift? Jeg synes det er så vrient å få til. For brent, for hard, for myk :fnise:

https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/flotekarameller/

Hva med å prøve denne Sola? 

:hoppendeglad:

--------------------------

Hei og hopp til @Roadrunner og @Mynona også. :strix:

Dere vil ikke tro dette, men jeg har akkurat mottatt årets (og de neste års) juletre. Nå skal jeg forsøke å sette det sammen og se hvordan det blir. Blir jeg ikke fornøyd  - bærer det rett tilbake til butikken med seg. :tre:

Så godt å se at det er liv her inne. Vi snakkes etter hvert. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rumle skrev:

Savner deg her inne også! Alt bra med deg og dine? :)

 

Heisann! Jepp. Har hatt mye å gjøre for tiden. Og lite søvn. Mini våkner ca 10-15 ganger i løpet av natta 😴 også har jeg begynt forsiktig å jobbe bittelittegrann. Men neste uke drar vi til varmere strøk for å feire jul! 

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

https://www.matprat.no/oppskrifter/kos/flotekarameller/

Hva med å prøve denne Sola? 

:hoppendeglad:

--------------------------

Hei og hopp til @Roadrunner og @Mynona også. :strix:

Dere vil ikke tro dette, men jeg har akkurat mottatt årets (og de neste års) juletre. Nå skal jeg forsøke å sette det sammen og se hvordan det blir. Blir jeg ikke fornøyd  - bærer det rett tilbake til butikken med seg. :tre:

Så godt å se at det er liv her inne. Vi snakkes etter hvert. 

Lykke til med treet! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Mynona skrev:

Heisann! Jepp. Har hatt mye å gjøre for tiden. Og lite søvn. Mini våkner ca 10-15 ganger i løpet av natta 😴 også har jeg begynt forsiktig å jobbe bittelittegrann. Men neste uke drar vi til varmere strøk for å feire jul! 

---

10-15 ganger?! :sjokkert:

Så herlig med tur til varmere strøk, håper dere får en fin tur og julefeiring! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. 

Må by på litt herrebesøk i ballongen, nå når @Aldrisur endelig viser sitt blide åsyn her i tråden igjen.

Her er julegaver en aktivitet langt der fremme en gang, men litt julebakst har avstedkommet allerede. 

Kan bli en bra jul i år også. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

                                                    Så er det tid for litt pynting i ballongtråden. :) 
DIY-blomsterkule-hovedbilde-1200x550.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...