Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Winza
19 minutter siden, Fantastica skrev:

Er det ren sjokolade eller marsipan du er ute etter, Hoppe?

Jeg har sluttet å spise søtt. 😮 Sånn helt av meg selv. Det er litt rart. Spiser ikke is heller. Men så blir jeg slank også da. ;)

Nå tror jeg at jeg har funnet en leilighet jeg ønsker å leie fra august. Veldig rart å se på sånt, men det må til. Får bare ikke med meg alle møblene jeg vil ha med, men det er vel ingen krise.

Det hadde jeg aldri klart, jeg er så glad i godteri at jeg tenker på det hver gang 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart, men jeg ser på islandsk krim for tiden og der ser det både passe kjølig og fryktelig vakkert ut! :rodmer: 
Det jeg ikke forstår er at litt vann mellom landene skal endevende språket til noe uforståelig. Jeg kan ikke et
eneste ord på islandirursk. Jeg er frustrert faktisk. Pleier å holde på med håndarbeid ved siden av sånne serier,
men nå må jeg lese tekst hele tiden. :(  Har måttet rekke opp og starte på nytt flere ganger nå. 
*sukk* 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fantastica skrev:

 Næmen, er det en Lille-My på gang? Gratulerer!

 

Ja, en lille My har dukket opp. 2,5 mnd gammel har hun blitt. 

Lykke til med din nye tilværelse. 

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Veldig rart, men jeg ser på islandsk krim for tiden og der ser det både passe kjølig og fryktelig vakkert ut! :rodmer: 
Det jeg ikke forstår er at litt vann mellom landene skal endevende språket til noe uforståelig. Jeg kan ikke et
eneste ord på islandirursk. Jeg er frustrert faktisk. Pleier å holde på med håndarbeid ved siden av sånne serier,
men nå må jeg lese tekst hele tiden. :(  Har måttet rekke opp og starte på nytt flere ganger nå. 
*sukk* 

Skriftlig islandsk er faktisk ganske forståelig. Altså ikke lese en bok, men jeg forstod både menyer, skilt og sånt når vi var der for man skjønner enkelte ord og ut fra sammenhengen blir det forståelig. Mitt favorittord på islandsk er snyrtingar. Betyr toalett :ler: totalt uforståelig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er da i alle fall forståelig syns jeg, for der skal man altså inn for å avlevere en "snyrting". :fnise: 
Neida, bare tøysa og enig meg deg jeg. Bidrar litt for dem som har ca. 40 min til islendsk historie. 
https://tv.nrk.no/program/ftro13000093/spraaket-er-islands-blod 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har superlyst til å dra til Island! Kanskje vi kan ta en kg-ekspedisjon der, med ballongen?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne vært fint ja. :jepp:  Alt er potensielt bra på island. Jeg var så heldig å se Paul`s besøk på island og glad er jeg
for det. Leser at han ikke er gift lengre, for han klarte ikke å holde fingrene unna alle søtsakene som ble tilbudt
langs veien. Det var jo slett ikke bra å høre, men samme det; mannen kan bake. Litt fra island her.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Fantastica skrev:

Er det ren sjokolade eller marsipan du er ute etter, Hoppe?

Jeg har sluttet å spise søtt. 😮 Sånn helt av meg selv. Det er litt rart. Spiser ikke is heller. Men så blir jeg slank også da. ;)

Nå tror jeg at jeg har funnet en leilighet jeg ønsker å leie fra august. Veldig rart å se på sånt, men det må til. Får bare ikke med meg alle møblene jeg vil ha med, men det er vel ingen krise.

Aah, heldige deg. Hadde funket fint om det skjedde her og :PJeg skal liksom få til å spise maks 100g søtsaker i uka. Spent på om jeg klarer det! 

Men uansett; du er superflink! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 14.16, Dr. A. Kula skrev:

Jeg ville sagt apropos alle trådene om "blomstene" :nigo: :ninja:

:opplyser: Som Hoppe sa... :icon_lol:

20 timer siden, Severus skrev:

Dette er trist

Hva er trist Sev.?

13 timer siden, Rumle skrev:

Å fytte pyton noe så ekkelt! :sjokkbla:

8 timer siden, Fantastica skrev:

Er det ren sjokolade eller marsipan du er ute etter, Hoppe?

Jeg har sluttet å spise søtt. 😮 Sånn helt av meg selv. Det er litt rart. Spiser ikke is heller. Men så blir jeg slank også da. ;)

Nå tror jeg at jeg har funnet en leilighet jeg ønsker å leie fra august. Veldig rart å se på sånt, men det må til. Får bare ikke med meg alle møblene jeg vil ha med, men det er vel ingen krise.

For en gigantisk forandring du gjør i livet ditt for tiden. Jeg ønsker deg all mulig lykke til med avgjørelsen du har tatt. (Jeg leste det flotte og forståelsesfulle svaret du hadde til en bruker i en annen tråd her inne (før det ble slettet) og ble helt stolt av at du er min forumvenn. :klem:

7 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Veldig rart, men jeg ser på islandsk krim for tiden og der ser det både passe kjølig og fryktelig vakkert ut! :rodmer: 
Det jeg ikke forstår er at litt vann mellom landene skal endevende språket til noe uforståelig. Jeg kan ikke et
eneste ord på islandirursk. Jeg er frustrert faktisk. Pleier å holde på med håndarbeid ved siden av sånne serier,
men nå må jeg lese tekst hele tiden. :(  Har måttet rekke opp og starte på nytt flere ganger nå. 
*sukk* 

Ja dette med de nordiske språk er et underlig tema. Jeg forstår heller ikke islandsk nåe det blir snakket, men som MY sa, litt enklere å fatte når man leser det. MEN finsk! Det skjønner jeg ikke en bokstav av! :ler:

4 timer siden, Rumle skrev:

Jeg har superlyst til å dra til Island! Kanskje vi kan ta en kg-ekspedisjon der, med ballongen?

Jeg melder meg og kan gjerne være ballongfører på turen. :hoppendeglad:ALLE skal med! :bolledeig:

image.png.acee95566f782e8966872197c8c534cc.png

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, Aldrisur skrev:

:opplyser: Som Hoppe sa... :icon_lol:

Hva er trist Sev.?

Å fytte pyton noe så ekkelt! :sjokkbla:

For en gigantisk forandring du gjør i livet ditt for tiden. Jeg ønsker deg all mulig lykke til med avgjørelsen du har tatt. (Jeg leste det flotte og forståelsesfulle svaret du hadde til en bruker i en annen tråd her inne (før det ble slettet) og ble helt stolt av at du er min forumvenn. :klem:

Ja dette med de nordiske språk er et underlig tema. Jeg forstår heller ikke islandsk nåe det blir snakket, men som MY sa, litt enklere å fatte når man leser det. MEN finsk! Det skjønner jeg ikke en bokstav av! :ler:

Jeg melder meg og kan gjerne være ballongfører på turen. :hoppendeglad:ALLE skal med! :bolledeig:

image.png.acee95566f782e8966872197c8c534cc.png

Vet ikke om den tåler vekten min :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Winza skrev:

Vet ikke om den tåler vekten min :fnise: 

Jeg har selvfølgelig en ballong som tåler vekten av alle oss raringer her inne. :danser:

1 minutt siden, Severus skrev:

At England tapte @Aldrisur

Å ja, det burde jeg vel forstått. Er litt treg noen ganger jeg.

Og så ble jeg litt engstelig for at du var trist sånn generelt og på alvor liksom. :klemmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lillesøsteren min får dra på allsang på grensen med pappa og de, jeg er helt alene for alle er borte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Winza
3 minutter siden, Severus skrev:

Å lillesøsteren min får dra på allsang på grensen med pappa og de, jeg er helt alene for alle er borte

Får ikke du bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vondt når man får følelsen av å ikke bli inkludert og får være sammen med de andre. :klem:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Winza skrev:

Vet ikke om den tåler vekten min :fnise: 

Jeg har kjørt ballong og det er faktisk 16 personer i en ballong, så den tåler nok vekten din og resten av gjengen her inne sin tilsammen. :jepp: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg har kjørt ballong og det er faktisk 16 personer i en ballong, så den tåler nok vekten din og resten av gjengen her inne sin tilsammen. :jepp: 

Jaaaa, det har du! :strix:Modige My! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...