Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 time siden, Aldrisur skrev:

Har dere forresten sett noe så snodig? Orkideer altså. 

Jeg tror faktisk at det er ansiktene deres og at de er i levende live, stirrende ut på oss. :jepp: 

1 time siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, eller disse? Apropos alle tissefanttrådene her inne. 

Riktig noen søtinger syns jeg. :) 

32 minutter siden, Mynona skrev:

Her var det 26 grade kl 6 i morges :daane: og soverommet var kokvarmt!! 

My er ikke interessert i sånne bilder jaffal...hun har mere enn nok med den virkelige virkeligheten. :laugh: 

16 minutter siden, Winza skrev:

Var ute i byen nå nettopp siden det er båtfestival her .... og det gjorde bare sosial angsten min enda verre...

Når du har trøbbel med øyekontakt anbefaler jeg deg å kun konsentrere deg om det du gjør og ikke se direkte på folk. 
Han fyren kan jo ha tenkt at: "nå har tyve personer spilt på denne uten å vinne noe i dag
- han her er tydeligvis en heldig fyr som vinner TO etter hverandre!" :jepp: 
Eller han kan ha tenkt at du lignet på noen han en gang kjente, men var ikke sikker?
Eller noe annet som ikke var farlig...?  Gratulerer med gevinstene i alle fall. Jeg vinner aldri noe. Du er heldig!

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tror faktisk at det er ansiktene deres og at de er i levende live, stirrende ut på oss. :jepp: 

Riktig noen søtinger syns jeg. :) 

My er ikke interessert i sånne bilder jaffal...hun har mere enn nok med den virkelige virkeligheten. :laugh: 

Når du har trøbbel med øyekontakt anbefaler jeg deg å kun konsentrere deg om det du gjør og ikke se direkte på folk. 
Han fyren kan jo ha tenkt at: "nå har tyve personer spilt på denne uten å vinne noe i dag
- han her er tydeligvis en heldig fyr som vinner TO etter hverandre!" :jepp: 
Eller han kan ha tenkt at du lignet på noen han en gang kjente, men var ikke sikker?
Eller noe annet som ikke var farlig...?  Gratulerer med gevinstene i alle fall. Jeg vinner aldri noe. Du er heldig!

 

Kan hende han trodde jeg var en slags pedo siden jeg gikk rundt med solbriller og med jakke, uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Aldrisur skrev:

Ha-ha, eller disse? Apropos alle tissefanttrådene her inne. :laugh:

image.png.6396f56e5851409833199b20b05bbe8a.png

Jeg ville sagt apropos alle trådene om "blomstene" :nigo: :ninja:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du fikse deg en ny en, Sev?  Man bør ha en tv om det gir en litt trivsel syns jeg. :) 
Winza: kanskje han gjorde det på alle. Kanskje han søkte kontakt med folk og var ensom i jobben sin? 
Dr: Den spesielle blomsten har jo altså sine mannlige etterligninger....og jeg syns synd på de mennene som har det
slik. Ikke interesse for orkidèer, men utvekster av forskrekkelige dimensjoner. For et liv, eller mangel på et fullverdig
liv på visse områder. :ninja: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempeekkelt! :( 
Sjekk under sengene deres i kveld...de pleier å ligge der med alle de nyklekkede bebisene sine, jaffal på film. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Kjempeekkelt! :( 
Sjekk under sengene deres i kveld...de pleier å ligge der med alle de nyklekkede bebisene sine, jaffal på film. 

Yikes! :bond:

Så du det siste bildet? Så ut som noen hadde dradd en gigantisk sandsekk over sanden :overrasket:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er for langt til at jeg orker å dra å hente en, men England tapte å livet mitt er trist. Dommeren skulle vært bytta ut med den berømte kua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Kan du fikse deg en ny en, Sev?  Man bør ha en tv om det gir en litt trivsel syns jeg. :) 
Winza: kanskje han gjorde det på alle. Kanskje han søkte kontakt med folk og var ensom i jobben sin? 
Dr: Den spesielle blomsten har jo altså sine mannlige etterligninger....og jeg syns synd på de mennene som har det
slik. Ikke interesse for orkidèer, men utvekster av forskrekkelige dimensjoner. For et liv, eller mangel på et fullverdig
liv på visse områder. :ninja: 

Så sant. Kalles vel midtlivskrise det der :fnise: i hvertfall krise midt i livet (eller rett under) for disse utvekstfokuserte individene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stella Rose

Jeg er bare så imponert over lille Kroatia, fotballen seiret nok en gang, det eneste England har å tilby er dødballer og gampefotball.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroatia hadde dommeren på sin side, dommeren var fette ræva. Å lille Kroatia kommer til å tape mot Frankrike, de kommer til å filme og parkere bussen, så vinner de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Stella Rose skrev:

Jeg er bare så imponert over lille Kroatia, fotballen seiret nok en gang, det eneste England har å tilby er dødballer og gampefotball.

Er vel øyet som ser.

Objektivt er det vel ikke mye gampepreg når Sterling og Rushford setter på turboen. Neppe noen gamp som klarer holde følge da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rumle skrev:

Så du det siste bildet? Så ut som noen hadde dradd en gigantisk sandsekk over sanden.

Jeg så det. :glare:  Forskrekkelige opplevelse for den som kommer til å påtreffe den plutselig.
Håper inderlig ikke at det er et barn som ikke forstår at det er farlig...

Nå ble jeg så alterert at jeg skal bestille meg litt godis på nett. Jeg har tenkt på det, men ikke gjort det før
og jeg leste på nett at plassen visstnok slet i forhold til de store produsentene, så i dag skal jeg støtte opp
om meg selv som fortjener noe godt, jeg støtter små bedrifter som trenger en vennlig hånd (på tastaturet)
og jeg støtter opp om "hvalene" som vi alle trenger å være snille med og kun spise opp når de smaker godt
fra pose. Dette forsto sikkert ingen noe av, men det er helt ok.Til dem som er føler seg litt småglupe gir jeg   oppfordringsstafettpinnen videre...: "Sov bedre om natten - redd en Hval i dag De også!" :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oijjj-oijj-oijj! NÅ så jeg at det jeg leste var tre år gammelt...så situasjonen er vel kanskje :klo:  ikke akutt lengre,
men jeg skal støtte uansett, for jeg er veldig glad i dyr. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ren sjokolade eller marsipan du er ute etter, Hoppe?

Jeg har sluttet å spise søtt. 😮 Sånn helt av meg selv. Det er litt rart. Spiser ikke is heller. Men så blir jeg slank også da. ;)

Nå tror jeg at jeg har funnet en leilighet jeg ønsker å leie fra august. Veldig rart å se på sånt, men det må til. Får bare ikke med meg alle møblene jeg vil ha med, men det er vel ingen krise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å støtte opp om de små/mindre produsentene! :jepp: Sjokoladebudsjettet mitt er svært høyt for tiden :sjokkert: veldig godtesyk! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha litt av hvert tenker jeg, så jeg skal bestille variert. Jeg føler meg både slank nok og sunn,
så jeg unner meg slikt som jeg liker. Jeg drikker ikke, snuser ikke, så noen laste vil jeg også ha. 
Det ordner seg nok, som min gamle mormor pleide å si. Det gjør ofte det. Lykke til med ny start, F! 

My: da er det slik at din kropp og ditt sinn krever sjokolade og da må det bli sånn. :jepp: 
Babyen har det dessuten best med en tilfreds mor. :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg vil ha litt av hvert tenker jeg, så jeg skal bestille variert. Jeg føler meg både slank nok og sunn,
så jeg unner meg slikt som jeg liker. Jeg drikker ikke, snuser ikke, så noen laste vil jeg også ha. 
Det ordner seg nok, som min gamle mormor pleide å si. Det gjør ofte det. Lykke til med ny start, F! 

My: da er det slik at din kropp og ditt sin krever sjokolade og da må det bli sånn. :jepp: 
Babyen har det dessuten best med en tilfreds mor. :fnise: 

Nemlig :fnise: godt at dette meieriarbeidet brenner 500 kalorier ekstra om dagen, for det trengs :fnise: sjokolademelk er jo mye bedre enn vanlig melk! 

I dag er det heldigvis ikke så brennnende varmt! I går var det pyton!! Overlever hoppeliten eller vurderes en tur nordover? Hørt Svalbard og Island er fine nå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...