Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Jeg kan skrive under på at det filmes til de store Hollywoodhøyder på den grassmatta jah! :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, FruN skrev:

Alle er ute av grotten :hoppendeglad:

Ja jiiiipppi! Det er en gledens dag. :danser:

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kan skrive under på at det filmes til de store Hollywoodhøyder på den grassmatta jah! :opplyser: 

Nemlig. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Aldrisur skrev:

Hæ? Har lillesøsteren din fått seg svigermor? :daane:Skal si tiden flyr avgårde! :bond:

Vi snakker jo samme dialekt, men kan hende molter er en østkantmåte å si multer på? :laugh:

Er det ikke utrolig hvor avhengige vi har blitt av Google? Jeg googler også alt når jeg lurer på noe. Bare synd av en tredjedel av klikkene mine havner på et eller annet som har med KG å gjøre. :fnise:

Fant noen små innskrumpa blåbær her også. Virker ikke lovende denne bærhøsten her nei. :riste:

Ååå, jaaa, skjønner hva du mener. :haar:Nå har jeg ikke sett akkurat den serien, men begynte på en annen svensk serie - husker ikke navnet en gang - men den var irriterende på akkurat samme måten. 

Vi er her og vi venter til du er klar for juballong Fantastica. :klemmer:

 

--------------------------------

Trodde aldri jeg skulle bli hekta på fotball, men siden det allikevel har sust og gått her de siste månedene(føles det ut som), så har jeg fulgt med, og nå synes jeg det er spennende. MEN det jeg ikke liker med fotball er all den stygge taklingen og alt skuespillet fra de som *later som om de blir skadet*. 

Ok, nok om det. Jeg har vært og kjøpt to digre stauder i dag. En sånn her: Achillea Milefolium

image.png.6d062fdd928e59564334de81692e1674.png

og en Rød solhatt.

image.thumb.png.1b5c2fc6c9dd5acf10ddbe16ad773878.png

--ja det ble litt av et bilde.

Jeg har også vært ute å plantet dem. Ble ganske svett ja. :ler:

Kanskje jeg har 2 småsøstre, hun eldste er 23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Severus skrev:

Kanskje jeg har 2 småsøstre, hun eldste er 23

Ja nå ja, men hun var vel ikke gamle jenta når vi ble kjent etter som jeg husker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og jeg er glad i Ernst sine programmer! :opplyser:  Han er som et stort kinderegg med masse innhold. :jepp: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...og jeg er glad i Ernst sine programmer! :opplyser:  Han er som et stort kinderegg med masse innhold. :jepp: 

 

Hvem er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Severus skrev:

Jeg elsker Truls ala Helstrøm

Herlig kombinasjon av matlaging og humor. Enig med deg der Sev. 

26 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...og jeg er glad i Ernst sine programmer! :opplyser:  Han er som et stort kinderegg med masse innhold. :jepp: 

 

Jadda Hoppe! :hoppendeglad:

--------------------------------

Etter en veldig varm natt ser det ut til å bli nok en varm sommerdag. 24+ før klokka er 10.00 sier jo sitt. :daane:

Jaja. Håper alle får en fin-fin onsdag. (ja for det er vel onsdag i dag?) :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Winza skrev:

Hvem er det?

Det er en mann som går like godt til vanns som til lands...tenker jeg at vi sier. :fnise:  Neida, men joda, han fikser opp hus, hager, lager mat og inventar. En kreativ mann som mange av oss liker å se på la oss inspirere av i sin gjerning. :nigo: 

I natt sov jeg i puljer, for alt var så stillestående og ekkelt. Måtte hente den snillesta gulvvifta og håpe at den ikke bråket for mye...men jo, den var grei og stille nok...jeg sovnet på kvisten. Huff, dette er ingen gode netter altså. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er en mann som går like godt til vanns som til lands...tenker jeg at vi sier. :fnise:  Neida, men joda, han fikser opp hus, hager, lager mat og inventar. En kreativ mann som mange av oss liker å se på la oss inspirere av i sin gjerning. :nigo: 

I natt sov jeg i puljer, for alt var så stillestående og ekkelt. Måtte hente den snillesta gulvvifta og håpe at den ikke bråket for mye...men jo, den var grei og stille nok...jeg sovnet på kvisten. Huff, dette er ingen gode netter altså. 

Ah, drømmeprinsen din :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ernst er super! :hoppendeglad: Har likt fyren siden jeg så Sommartorpet :sjarmor:

Det kom akkurat vann ned fra himmelen :overrasket: Ikke mye, men...det koma vann fra himmelen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh vann fra himmelen!? Heldige du. :hoppendeglad:

Har dere forresten sett noe så snodig? Orkideer altså. :sjokkbla:  :)

image.png.36c69992faa3dfa6d0fa084075167298.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...