Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Mynona skrev:

Ja, her er det tannløse smil. Spesielt når Paul prøver å lære henne at kua sier mjau og hunden sier mø :ler: 

det er så lyst på soverommet vårt :( har ikke noen gode persienner, så jeg håper det blir mørkt igjen snart. Hvertfall på natta. Kvelden er deilig og lys. 

Ååååh, det er en herlig, men slitsom tid i livet. Jeg er glad jeg ikke har baby lenger, men savner det også. De er så utrolig herlige. Myke og fine og lukter godt. Men så har man jo alle disse strevsomme stundene også, og alltid i manko på nattesøvn. 

Paul er en fin mann han. :hjerter_rundt:

Jeg kjøpte sånne lystette rullegardiner på Kids. Billig løsning og mørkt på soverommene.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Aldrisur skrev:

Håper hagen din er i fin form igjen etter stormen.:klem1:

Og Rumle, jeg valgte en Motorola og er kjempefornøyd. 

---

Hvis noen leser dette: Er det ikke fantastisk med disse lyse norske sommernettene? Og snart er det Sankthans og sola snur. Men mener å huske at sommeren bare var ved sin begynnelse når skoleferien startet. Så vi har masse sommer igjen å glede oss over. 

Tenker også på Mynona og babyen om dagen. Lille har vel begynt å smile tannløst og sjarmerende i disse dager. :hjerter_rundt:

Er KG litt stille om dagen, eller er det bare fordi Hoppetussa ikke er her så mye?  :ler:

Så bra at du er fornøyd! :)

Enig, elsker de lange, lyse nettene :ninuskapus: Gruer meg alltid litt til St. Hans er over, for da blir det mørkt så fort :sukk:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
17 minutter siden, Aldrisur skrev:

Om hun dukker opp under et annet nick, regner jeg med å kjenne henne igjen. Får håpe hun gjør det da. :)

Du er en fantastisk kvinne :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så bra at du er fornøyd! :)

Enig, elsker de lange, lyse nettene :ninuskapus: Gruer meg alltid litt til St. Hans er over, for da blir det mørkt så fort :sukk:

 

Ja, det er fantastisk og spesielt med disse sommernettene. Vi prøvde å fortelle noen av våre tyrkiske venner hvordan det artet seg med disse lyse nettene, men tror ikke de klarte å forestille seg hvordan det er. :ler:

Vi får bare nyte det så lenge vi kan. :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Du er en fantastisk kvinne :)  

Det sa moren min min til meg også. :fnise: Neida jeg bare tuller, men takk skal du ha Winza. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Ja, det er fantastisk og spesielt med disse sommernettene. Vi prøvde å fortelle noen av våre tyrkiske venner hvordan det artet seg med disse lyse nettene, men tror ikke de klarte å forestille seg hvordan det er. :ler:

Vi får bare nyte det så lenge vi kan. :ninuskapus:

Jaaaa! Og derfor er jeg ikke tilhenger av fast vintertid :opplyser:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Rumle skrev:

Jaaaa! Og derfor er jeg ikke tilhenger av fast vintertid :opplyser:

 

Eeeeeenig! Det er rett og slett uhørt - om ikke direkte frekt! :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Aldrisur skrev:

Eeeeeenig! Det er rett og slett uhørt - om ikke direkte frekt! :fnise:

Mhm! Basta! :ler:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle skrev:

Her er det meldt 8 grader i morgen :ler:

 

14 og regn her! :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal bake Spiderman-kake i morgen. :opplyser: Eller det vil si, selve kaka må bakes for at den skal *sette seg*, og så skal jeg pynte den på fredag. 

Måtte kjøpe rød og hvit marsipan, pluss svart geletube. Så langt kostet meg 289 kroner, og ennå er ikke kaken bakt en gang. :laugh:

Jeg dauer. Får bare håper disse barna husker å så sette pris på bestemors bursdagskaker. :bond::hoho:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Jeg skal bake Spiderman-kake i morgen. :opplyser: Eller det vil si, selve kaka må bakes for at den skal *sette seg*, og så skal jeg pynte den på fredag. 

Måtte kjøpe rød og hvit marsipan, pluss svart geletube. Så langt kostet meg 289 kroner, og ennå er ikke kaken bakt en gang. :laugh:

Jeg dauer. Får bare håper disse barna husker å så sette pris på bestemors bursdagskaker. :bond::hoho:  

Du er verdens beste bestemor jo :ninuskapus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Rumle skrev:

Du er verdens beste bestemor jo :ninuskapus:

Tnaaw...:klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mynona skrev:

Sånne fancy kaker koster!! 

Ja det gjør de. Jeg har forresten en hestehodeform her som jeg kun har brukt en gang. Du får si i fra om LilleMy trenger en hestehodekakke i fremtiden. Så kan jeg sende den i posten. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Ja det gjør de. Jeg har forresten en hestehodeform her som jeg kun har brukt en gang. Du får si i fra om LilleMy trenger en hestehodekakke i fremtiden. Så kan jeg sende den i posten. :laugh:

Du kan jo lage en Godfather fest! Og ha maratonsending av filmene! :ler:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...