Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
3 minutter siden, Rumle skrev:

På siste bilde, hvor man kan velge 'varslingsliste' og 'epost'?

Da får du email og eller varsel (slik som når du blir tagget osv) når det blir postet noe i tråder du følger :) Jeg slo nylig av slik at jeg ikke får varsel når jeg blir tagget, kan bli litt for mye når jeg allerede deltar i tråden jeg blir tagget i 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

Da får du email og eller varsel (slik som når du blir tagget osv) når det blir postet noe i tråder du følger :) Jeg slo nylig av slik at jeg ikke får varsel når jeg blir tagget, kan bli litt for mye når jeg allerede deltar i tråden jeg blir tagget i 😛 

Jeg vil gjerne ha varsler her inne, men ikke på epost, det blir bare rot. Men, ja. jeg får eksperimentere litt med forskjellige innstillinger  - takk for hjelpen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Rumle skrev:

Jeg vil gjerne ha varsler her inne, men ikke på epost, det blir bare rot. Men, ja. jeg får eksperimentere litt med forskjellige innstillinger  - takk for hjelpen :)

 

Bare hyggelig :) Jeg har slått av alt av varsler faktisk, er befriende 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
10 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Noe lignende dette

Dark Brown Mane With Caramel Balayage

Det blir fint 😃 Er det svart hår du har nå eller mørkebrunt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, Winza skrev:

Det blir fint 😃 Er det svart hår du har nå eller mørkebrunt?

Mørkebrunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.6.2018 den 14.24, Rumle skrev:

Her burde jeg tjoret fast ting .. kom ut og fant det flotte hjertetreet mitt liggende langflatt over hele hvitløksbedet :bond: og hvitløken som var så fin i år :sukk:Håper de vil rette seg opp igjen litt de neste dagene, ellers må jeg nok bare høste de nå. Fikk reddet hjertetreet heldigvis. Stammen hadde tatt støten på pallekarmen som hvitløken står i. Så de fleste grenene er inntakt. Men ja, det trenger en større krukke.

Tapasfest høres gøy ut! :jepp:

 

Gratulerer med ny telefon! Hvilken valgte du? :hoppe:

 

God helg til alle :blomst:

 

Håper hagen din er i fin form igjen etter stormen.:klem1:

Og Rumle, jeg valgte en Motorola og er kjempefornøyd. 

På 17.6.2018 den 16.01, FruN skrev:

....og der virker det som vannkoppene var kommet til oss. Storesøster er full av små, røde prikker og har lett feber. Venter bare på at lillebror skal bli dårlig, like greit å bli ferdig med det :) 

Korleis er ståa FruN? Håper dere har det bra og er over den verste kløa. :klemmer: 

10 timer siden, Gjest Catalina Culès skrev:

Har dere dratt på ferie. alle sammen......:lete:

Nei - men hvor er du? :forvirret: Er ikke lov for de gode *gamle* å slette seg sånn plutselig da! :sad:

9 timer siden, Winza skrev:

Kg føles tomt uten @Aldrisur og @Hoppetaujenta

:smilyblomst:

------------------------------

Det ble en lang pause for meg igjen. Sånne partyer gir ringvirkninger med overnattingsbesøk, rydding og det å komme seg til hektene igjen. :digge:

Hvis noen leser dette: Er det ikke fantastisk med disse lyse norske sommernettene? Og snart er det Sankthans og sola snur. Men mener å huske at sommeren bare var ved sin begynnelse når skoleferien startet. Så vi har masse sommer igjen å glede oss over. 

Tenker også på Mynona og babyen om dagen. Lille har vel begynt å smile tannløst og sjarmerende i disse dager. :hjerter_rundt:

Er KG litt stille om dagen, eller er det bare fordi Hoppetussa ikke er her så mye?  :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, Aldrisur skrev:

Håper hagen din er i fin form igjen etter stormen.:klem1:

Og Rumle, jeg valgte en Motorola og er kjempefornøyd. 

Korleis er ståa FruN? Håper dere har det bra og er over den verste kløa. :klemmer: 

Nei - men hvor er du? :forvirret: Er ikke lov for de gode *gamle* å slette seg sånn plutselig da! :sad:

:smilyblomst:

------------------------------

Det ble en lang pause for meg igjen. Sånne partyer gir ringvirkninger med overnattingsbesøk, rydding og det å komme seg til hektene igjen. :digge:

Hvis noen leser dette: Er det ikke fantastisk med disse lyse norske sommernettene? Og snart er det Sankthans og sola snur. Men mener å huske at sommeren bare var ved sin begynnelse når skoleferien startet. Så vi har masse sommer igjen å glede oss over. 

Tenker også på Mynona og babyen om dagen. Lille har vel begynt å smile tannløst og sjarmerende i disse dager. :hjerter_rundt:

Er KG litt stille om dagen, eller er det bare fordi Hoppetussa ikke er her så mye?  :ler:

Føles stille ja uten Hoppe, du og Hoppe er liksom kg sine lysbrytere. Uten dere så blir kg til en mørk og tom plass 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Winza skrev:

Føles stille ja uten Hoppe, du og Hoppe er liksom kg sine lysbrytere. Uten dere så blir kg til en mørk og tom plass 

:klem:Næmmen huff da Winza, men det er verre når folk sletter seg synes jeg. Hoppe og jeg kommer jo alltid tilbake. 

Vet du hvor det ble av Catalina Cules? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 minutt siden, Aldrisur skrev:

:klem:Næmmen huff da Winza, men det er verre når folk sletter seg synes jeg. Hoppe og jeg kommer jo alltid tilbake. 

Vet du hvor det ble av Catalina Cules? 

Hun bare ba om å bli slettet, vet ikke hvorfor :klo: Vi har vært en sammensveiset gjeng i hvor er Hoppetaujenta tråden det siste året så føles rart ut å ikke ha henne her lenger 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Hun bare ba om å bli slettet, vet ikke hvorfor :klo: Vi har vært en sammensveiset gjeng i hvor er Hoppetaujenta tråden det siste året så føles rart ut å ikke ha henne her lenger 😕 

Om hun dukker opp under et annet nick, regner jeg med å kjenne henne igjen. Får håpe hun gjør det da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Aldrisur skrev:

Håper hagen din er i fin form igjen etter stormen.:klem1:

Og Rumle, jeg valgte en Motorola og er kjempefornøyd. 

Korleis er ståa FruN? Håper dere har det bra og er over den verste kløa. :klemmer: 

Nei - men hvor er du? :forvirret: Er ikke lov for de gode *gamle* å slette seg sånn plutselig da! :sad:

:smilyblomst:

------------------------------

Det ble en lang pause for meg igjen. Sånne partyer gir ringvirkninger med overnattingsbesøk, rydding og det å komme seg til hektene igjen. :digge:

Hvis noen leser dette: Er det ikke fantastisk med disse lyse norske sommernettene? Og snart er det Sankthans og sola snur. Men mener å huske at sommeren bare var ved sin begynnelse når skoleferien startet. Så vi har masse sommer igjen å glede oss over. 

Tenker også på Mynona og babyen om dagen. Lille har vel begynt å smile tannløst og sjarmerende i disse dager. :hjerter_rundt:

Er KG litt stille om dagen, eller er det bare fordi Hoppetussa ikke er her så mye?  :ler:

Ja, her er det tannløse smil. Spesielt når Paul prøver å lære henne at kua sier mjau og hunden sier mø :ler: 

det er så lyst på soverommet vårt :( har ikke noen gode persienner, så jeg håper det blir mørkt igjen snart. Hvertfall på natta. Kvelden er deilig og lys. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...