Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Nyt varmen mens du kan aldri! Her er det slapsete og fælt. Håper dere kommer frem til inngangsdøra når dere kommer hjem. For det har vel kommet over en meter snø mens dere har vært borte. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting er som å være den første i alle butikker og komme seg hjem igjen.
Ferskt brød og ny forsyning med kaffekapsler. Brunosten venter på meg i kjøleskapet.
Jeg er veldig fornøyd med fangsten og skal kooose meg i hele dag. :biggrin: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, Rumle skrev:

Vi gleder oss til du kommer hjem! :jepp:

 

 

Du er den fineste Rumlen i verden!  😊

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det gjør vi ja. En Aldri i hånden er bedre enn en der ute i verden et sted. :jepp: 

Og fineste Hoppetussa i verden også. 😄

12 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg dronet meg en tur over hennes bolig i går og så at vi nok bør tromme sammen et arbeidslag for å måke og fikse til den store hjemkomsten. Personlig skal jeg få lånt meg en liten men sterk brøytemaskin og få tatt oppkjørselen og foran garasjen, samt lage et morsomt labyrintgangmønster i den store hagen deres. Innomhusting skal også gjøres, så bare si ifra om dere kan og hva dere evt. ønsker å bidra med....og dere....ikke si noe til henne, for det skal være en overraskelse. :fnise: 

Hmm.  Jeg gleder meg til å se resultatet. 😄

11 timer siden, Severus skrev:

Det går bedre med spisinga, selv om at jeg fortsatt spiser alt for lite. Igår spiste jeg en boks nudler,et lite stykke pizza og litt dessert på restaurant. Det er fortsatt litt mentalt vanskelig for meg å spise, men det kommer seg. 

Dette tror jeg kommer til å gå fint Sev. Du er jo så positiv og har vilje til å sloss for helsa di. 

10 timer siden, Mynona skrev:

Nyt varmen mens du kan aldri! Her er det slapsete og fælt. Håper dere kommer frem til inngangsdøra når dere kommer hjem. For det har vel kommet over en meter snø mens dere har vært borte. 

Vi nyter til fulle My, men er selvfølgelig spent på om Hoppe har måkt vei fram til inngangsdøra.  😜

10 timer siden, Sola de skrev:

God ferie @Aldrisur nyt den!  og god bedring @Severus håper du snart er på bedringens vei :klem:

 

Takk fineste Sola de. Klem til deg. 

5 timer siden, Severus skrev:

image.jpg

Da har jeg laget banner til bursdagen

Du er så flink til å finne på sånn morsomme ting du Sev.  Fint banner.

 

 

Dagen i dag startet med en tur ved bassenget. Så dro vi til Dubai Mall og gikk i det berømte Akvariet. Det kjøpesenteret er sjukt digert, men jeg kjøpte niks null nada.  Hr. Aldri kjøpte seg dadler. 😄

Tok en taxi tilbake hit vi bor, spiste indisk og nå er det snart natta og bare en dag igjen av ferien. 

Sånn ellers kan jeg bare fortelle dere at jeg ALDRI har møtt så mange frekke folk i hele mitt liv.  Og det sier ikke lite. 😯

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Aldrisur skrev:

Du er den fineste Rumlen i verden!  😊

Og fineste Hoppetussa i verden også. 😄

Hmm.  Jeg gleder meg til å se resultatet. 😄

Dette tror jeg kommer til å gå fint Sev. Du er jo så positiv og har vilje til å sloss for helsa di. 

Vi nyter til fulle My, men er selvfølgelig spent på om Hoppe har måkt vei fram til inngangsdøra.  😜

Takk fineste Sola de. Klem til deg. 

Du er så flink til å finne på sånn morsomme ting du Sev.  Fint banner.

 

 

Dagen i dag startet med en tur ved bassenget. Så dro vi til Dubai Mall og gikk i det berømte Akvariet. Det kjøpesenteret er sjukt digert, men jeg kjøpte niks null nada.  Hr. Aldri kjøpte seg dadler. 😄

Tok en taxi tilbake hit vi bor, spiste indisk og nå er det snart natta og bare en dag igjen av ferien. 

Sånn ellers kan jeg bare fortelle dere at jeg ALDRI har møtt så mange frekke folk i hele mitt liv.  Og det sier ikke lite. 😯

I Dubai mener du? Dette må du nesten utdype :opplyser:

 

:klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe måtte jeg jo gjøre, får jo ikke ha helium med meg på fly. Så da ble det å kjøpe sånn vimpel ting å skrive på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje dere skal spørre en av barna eller naboene om å måke litt for dere i tilfelle Hoppe svikter? :ler:  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Mynona skrev:

Kanskje dere skal spørre en av barna eller naboene om å måke litt for dere i tilfelle Hoppe svikter? :ler:  

Hoppe svikter vel Ikke! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, men de flaskene er ganske tunge også. Får ikke plass til klær i kofferten om jeg skulle tatt med helium. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, Rumle skrev:

Er det ikke lov med Helium på fly? Er det etter 9/11 det gjelder?

 

@Mynona Har du fått sett mer av The Leftovers? Og har du bra sånn ellers? :)

 

Vi så episode 3 her om dagen. Da møtte vi presten! Paul konkluderte med at han ikke likte denne serien. Jeg skal fortsette å se. Jeg driver å ser på Big Little Lies i tillegg. Og litt OL, så det går litt sakte fremover med serier.

Ja, ellers går det bra. Har kortet ned arbeidsdagene littegrann for å spare litt på energien, og nå er jeg i 3.trimester, så det er bare innspurten igjen. :sjokkert:  

Hva med deg da Rumlis? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Mynona skrev:

Vi så episode 3 her om dagen. Da møtte vi presten! Paul konkluderte med at han ikke likte denne serien. Jeg skal fortsette å se. Jeg driver å ser på Big Little Lies i tillegg. Og litt OL, så det går litt sakte fremover med serier.

Ja, ellers går det bra. Har kortet ned arbeidsdagene littegrann for å spare litt på energien, og nå er jeg i 3.trimester, så det er bare innspurten igjen. :sjokkert:  

Hva med deg da Rumlis? 

Ja, jeg tror det er en sånn serie man enten ikke liker i det hele tatt eller elsker? Jeg ga nesten opp men, ble omvendt etter Nora-episoden. (Og nå savner jeg den hele tiden!) :ler: Driver og hører på soundtracket hele tiden, og mimrer! 🙄

Bra at du har det bra. Innspurten allerede?! Tiden går så fort! :bond::strix:

Går greit med meg, ikke mye nytt! :)

 

Big little lies likte jeg veldig godt og - så mye bra musikk der og!

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Aldrisur skrev:

Vi nyter til fulle My, men er selvfølgelig spent på om Hoppe har måkt vei fram til inngangsdøra. / ...men jeg kjøpte niks null nada.  Hr. Aldri kjøpte seg dadler. / Sånn ellers kan jeg bare fortelle dere at jeg ALDRI har møtt så mange frekke folk i hele mitt liv.  Og det sier ikke lite. 

:(  /  Har du kjøpt ikkeno`på hele den turen? :daane: Hva er vitsen med utenlandsturer da da? :laugh:  Komme hjem med "Dadler" liksom. Hahahah.... :fnise:  / Hæ? Var de til og med frekkere enn enkelte eksemplarer på KG?  :sjokkbla: ...fortell? 

48 minutter siden, Mynona skrev:

Kanskje dere skal spørre en av barna eller naboene om å måke litt for dere i tilfelle Hoppe svikter? 

     Hørt på makan!     :jolie: 

42 minutter siden, Rumle skrev:

Hoppe svikter vel Ikke! 

Endelig ei som har trua på meg.  :klem: Snill du. 

7 minutter siden, Mynona skrev:

...og nå er jeg i 3.trimester, så det er bare innspurten igjen. :sjokkert: 

Jeg føler meg litt småskremt på dine vegne altså... :ninja: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 timer siden, Mynona skrev:

 

Ja, ellers går det bra. Har kortet ned arbeidsdagene littegrann for å spare litt på energien, og nå er jeg i 3.trimester, så det er bare innspurten igjen. :sjokkert:  

 

Gratulerer! Masse til lykke med den lille når han eller hun kommer :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rumle skrev:

Glemte å skrive at jeg lagde ferdig Limoncelloen i går! :mynona:

Så nå har jeg 2,5 liter! Håper jeg liker den :P

Hva er limoncelloen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...