Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Tulipaner er så herlige, hvordan de vokser og åpner seg i vase, fargene og friskheten :rodmer: Når jeg kutter de er det alltid noen som ved et uhell blir for korte, det blir ekstra fint å sette de i små glass etc. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Frøkensina skrev:

Flerfarget : mange lilla, rødoransje med gul kant, lyserosa/hvite, og lysoransje/gule :ninuskapus:

:ninuskapus:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Tulipaner er så herlige, hvordan de vokser og åpner seg i vase, fargene og friskheten :rodmer: Når jeg kutter de er det alltid noen som ved et uhell blir for korte, det blir ekstra fint å sette de i små glass etc. 

Ja, de er nydelig i alle stadier! Og knitringen! :mynona:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens vi er inne på sånn lyd, så er jeg inne på tanken om å kjøpe meg ei skikkelig dundyne som "knitrer"
når en beveger på den. Det er 50% på Kid for tiden. God dyne er viktig. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Rumle skrev:

Ja, de er nydelig i alle stadier! Og knitringen! :mynona:

:rodmer: Ja sånn frisk knitring :mynona: 

 

44 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Mens vi er inne på sånn lyd, så er jeg inne på tanken om å kjøpe meg ei skikkelig dundyne som "knitrer"
når en beveger på den. Det er 50% på Kid for tiden. God dyne er viktig. :) 

Jupp løp og kjøp! 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg @LightBulb!  Jeg blir alltid så glad når gamle kjente dukker opp i ballongen. 

Håper du er bedre i dag @Frøkensina.

Og ja Hoppe - en god dyne er alldeles livsviktig synes jeg. 

Nå er det tidlig morgen i denne rare, kunstige byen. Sola er i ferd med å stå opp, og så puff går det fra bekmørkt til lyse dagen på noen minutter.

To dager igjen så setter jeg nesa nordover. 

Det blir nok snodig å komme hjem til snø og kulde nå tenker jeg.  Og jippijaaa gleder meg til å kjøpe masse knitrete tulipaner!! 😆 (hvis jeg har noen penger igjen da) 😲

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dronet meg en tur over hennes bolig i går og så at vi nok bør tromme sammen et arbeidslag for å måke og fikse til den store hjemkomsten. Personlig skal jeg få lånt meg en liten men sterk brøytemaskin og få tatt oppkjørselen og foran garasjen, samt lage et morsomt labyrintgangmønster i den store hagen deres. Innomhusting skal også gjøres, så bare si ifra om dere kan og hva dere evt. ønsker å bidra med....og dere....ikke si noe til henne, for det skal være en overraskelse. :fnise: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bedre med spisinga, selv om at jeg fortsatt spiser alt for lite. Igår spiste jeg en boks nudler,et lite stykke pizza og litt dessert på restaurant. Det er fortsatt litt mentalt vanskelig for meg å spise, men det kommer seg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hold fast på en god tanke om mat...og spis ting du vet at du pleier å like. Det er lørdag vettu. Sjokolade? :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vel egentlig syrnet melk, typ kulturmelk eller kefir men ikke helt det samme. Men du kan nok bruke kulturmelk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Severus skrev:

Det er vel egentlig syrnet melk, typ kulturmelk eller kefir men ikke helt det samme. Men du kan nok bruke kulturmelk.

Aha! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...