Gå til innhold

Juballongen


Aldrisur

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Lille Lerke skrev:

Fluffen har det bedre nå. 

Var ute i går og kjøpte en del klær. :ler:  En flufle (hva er det for en skapning?) Med langbukser og genser? :daane:

Haha det var Aldris mobils autocorrect-staving for fugler. Jeg synes sikkert bare det var så morsomt fordi jeg kjenner meg så godt igjen i problematikken :ler:

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Rumle skrev:

Haha det var Aldris mobils autocorrect-staving for fugler. Jeg synes sikkert bare det var så morsomt fordi jeg kjenner meg så godt igjen i problematikken :ler:

 

 

Er det sån  ørten sider og innlegg siden autocorecten fluflet det til med fugl? 

Jeg har lest litt her inne men ikke fått med meg alt forstår jeg. Jeg har lagt helt stille for å ikke kaste opp. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Er det sån  ørten sider og innlegg siden autocorecten fluflet det til med fugl? 

Jeg har lest litt her inne men ikke fått med meg alt forstår jeg. Jeg har lagt helt stille for å ikke kaste opp. 

 

Det er ikke så mange sidene siden, 2-3 kanskje? Tror det var igår :jepp:

Huff stakkars deg :( Håper du har det bedre nå :klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Det er ikke så mange sidene siden, 2-3 kanskje? Tror det var igår :jepp:

Huff stakkars deg :( Håper du har det bedre nå :klemmer:

 

Nu går alt så meget bedre her. Hvordan er det hos Rumle? :klemmer:

Og @Frøkensina ligger hun nede for telling? Er det en eller to uker til sjefinnen kommer tilbake på ordinært tastatur? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Lille Lerke skrev:

Nu går alt så meget bedre her. Hvordan er det hos Rumle? :klemmer:

Og @Frøkensina ligger hun nede for telling? Er det en eller to uker til sjefinnen kommer tilbake på ordinært tastatur? 

Så bra :)

Ikke så verst her! Frk. S har startet stor produksjon av hjemmelagde melsekker og jeg har mistet tellingen på når sjefsfluflen flyr hjem. En uke til kanskje?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rumle skrev:

Så bra :)

Ikke så verst her! Frk. S har startet stor produksjon av hjemmelagde melsekker og jeg har mistet tellingen på når sjefsfluflen flyr hjem. En uke til kanskje?

*melsekker = meisekuler!

:laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Rumle skrev:

*melsekker = meisekuler!

:laugh:

:skratte:

Melsekker forstod jeg ikke men meisekuler har jeg fått med meg at hun har laget. 

Husker jeg ikke helt vrangt så hadde hun havregryn i dem? Det skal ikke små fugler ha, fordi habregryn eser opp i magen og kan være både farlig og dødlig for små, veldig små fluflemager.  Akkurat på det temaet var hodet mitt våkent.

Også gledet det meg da @Aldrisur hadde lest ut De syv søstres første bok og var kommet til bok nummer to. Hun har vel lest bok nummer fire før jeg får kommet i gang med den. :ac:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Lille Lerke skrev:

:skratte:

Melsekker forstod jeg ikke men meisekuler har jeg fått med meg at hun har laget. 

Husker jeg ikke helt vrangt så hadde hun havregryn i dem? Det skal ikke små fugler ha, fordi habregryn eser opp i magen og kan være både farlig og dødlig for små, veldig små fluflemager.  Akkurat på det temaet var hodet mitt våkent.

Også gledet det meg da @Aldrisur hadde lest ut De syv søstres første bok og var kommet til bok nummer to. Hun har vel lest bok nummer fire før jeg får kommet i gang med den. :ac:

Det har ornitologene avvist så det er ingen fare. 

 

2 timer siden, Rumle skrev:

Hmm jeg synes jeg har hørt begge deler om havregryn, er jammen ikke sikker jeg? :vetikke:

 

Se over :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør og blåser på tredje dagen... Jeg som endelig skulle få kommet meg ut med ungene :sjenert: (og gledet meg til det). Merker frøkna er glad i å være ute, og har en heeelt annen energi etter ho begynte i barnehagen! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til alle som trenger det, stakkars. :sukk: Det ligger friskere tider i vente og... @Severus hvorfor får du så lite mat i deg? Er du også syk, eller er du trist eller hva har skjedd? *bekymret Hoppe speider mot der hvor Sev er*

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Frøkensina skrev:

Det har ornitologene avvist så det er ingen fare. 

 

Se over :) 

Bra :) Begge varianter er ok?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi må  da ha det litt knasende ålreit i denne tråden selv om Aldri glimrer med fravær? :jepp: 
67022012.jpg?imageId=67022012&x=0&y=0&cr

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring til de som trenger det fra meg også! 

Fugler tåler havregryn nå til dags har jeg lest . Apropos fugler, fuglene på Koh Samui synger ikke, de skriker! 😄

Nå er jeg Bangkok og det er stor kontrast til det late øy livet  Sønnen er her også og vi skal ha et par dager sammen  

Takk lille lerke for at dukket opp nå,  og ja jeg har begynt på bok nr  tre og visste ikke at det fantes en fjerde bok? I såfall blir jeg kjempeglad 

Og så krysser jeg fingrene for FruN og håper vinteren snart er over der oppe fjellom. 

 

Klem til dere fra meg  

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Vi må  da ha det litt knasende ålreit i denne tråden selv om Aldri glimrer med fravær? :jepp: 
67022012.jpg?imageId=67022012&x=0&y=0&cr

Jeg er her og knaser gladelig sammen med dere Hoppetuss. 😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rop på sommer`n, så kommer`n! :biggrin:  *jeg visste at det hjalp å tenke sterkt på henne, så dukker hun opp*
Takk for oppdateringen. For ordens skyld; når setter dere deres føtter på gamlelandets jord igjen? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Rop på sommer`n, så kommer`n! :biggrin:  *jeg visste at det hjalp å tenke sterkt på henne, så dukker hun opp*
Takk for oppdateringen. For ordens skyld; når setter dere deres føtter på gamlelandets jord igjen? 

Haha! 

19 februar. 😋

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Aldrisur skrev:

God bedring til de som trenger det fra meg også! 

Fugler tåler havregryn nå til dags har jeg lest . Apropos fugler, fuglene på Koh Samui synger ikke, de skriker! 😄

Nå er jeg Bangkok og det er stor kontrast til det late øy livet  Sønnen er her også og vi skal ha et par dager sammen  

Takk lille lerke for at dukket opp nå,  og ja jeg har begynt på bok nr  tre og visste ikke at det fantes en fjerde bok? I såfall blir jeg kjempeglad 

Og så krysser jeg fingrene for FruN og håper vinteren snart er over der oppe fjellom. 

 

Klem til dere fra meg  

 

:klemmer:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...