Gå til innhold

Livet som trebarnsmamma <3


Fibonacci

Anbefalte innlegg

Heisann! Det går visst fort noen måneder mellom hver gang jeg får skrevet noe her, dette halvåret har vært fryktelig travelt, men nå er jeg faktisk FERDIG med PPU! Hadde eksamen på mandag, og fikk A :hoppendeglad:

Tok litt tid å "lande" etterpå, men nå har lufta virkelig gått ut av ballongen. Først i dag kjenner jeg hvor sliten jeg egentlig er … Men i kjent stil er det jo nok å ta seg til i heimen (og med oversetting, for ikke å snakke om med jobbsøking), og i morgen er det bare å kaste seg rundt og begynne å ordne i stand til snuppas barnebursdag, som går av stabelen på lørdag. Og så blir det eksamensfest og vitnemålsseremoni litt senere i juni. Om to uker skal vi arrangere barnebursdag for lillebror for aller første gang, det kan bli … interessant! :ler:

Ellers kan jeg fortelle at storebror har blitt meldt opp til konfirmasjonsundervisning neste år … Som tida flyr! Lille gutten min som har blitt så stor og fin, alltid omsorgsfull og tenkende :hjerte:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hipp hipp hurra, i dag feirer vi en 4-åring og en 12-åring! :hoppendeglad:

Jeg er så ufattelig heldig. Verdens beste mann og barn (og katt!), flott familie og nå er jeg ferdig utdannet lektor. Og med det tror jeg at jeg avslutter denne dagboka. Et kapittel er på en måte over, og et nytt et begynner til høsten. 

Tusen takk til dere som har fulgt meg på veien! :klem:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...