Gå til innhold

Hund i sengen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om å ha hund i sengen når man er i et forhold?
Vi har hatt en stor diskusjon på det.



Anonymous poster hash: 08dd2...3fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dette tilfellet er det jeg som ikke synes det er greit. Kjæresten ser ikke ut til å bry seg og jeg kommer ingen vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

For meg ville det vært helt uaktuelt, og jeg ville sparket hunden ut av senga. Bare si til kjæresten at det er uaktuelt, og du skjønner ikke hvorfor den skal være i senga. Jeg er ikke så veldig begeistret for hundesikkel i senga, samt alt av bakterier og dritt som kan være både under labbene og rundt anusen, og kan ikke skjønne hvorfor noen vil ha det i senga med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søvn er utrolig viktig, og noen mennesker sliter mer enn andre med å få god, dyp søvn slik at man er uthvilt når man våkner og kan fungere normalt i hverdagen. Dersom den ene i forholdet ikke sover godt eller føler seg uthvilt etter å ha hatt hunden (eller andre dyr) i sengen, er dette rett og slett viktig å rette seg etter, det handler i høyeste grad om livskvalitet.

Dersom den ene har det koselig eller sover bedre med hunden i sengen er dette fint for vedkommende, men om det går utover partnerens søvn i vesentlig grad, er det bare å skaffe hundekurv på gulvet ved siden av sengen eller i andre deler av rommet, så lenge hunden er stille og rolig om natten.

Endret av Måndagsbarn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere bor sammen kan du selvsagt forlange en hundefri seng, men ellers er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å nekte å sove hos ham.

I perioder hvor jeg står opp midt på natten fordi jeg har problemer med å sovne, finner samboeren meg ofte sovende på sofaen sammen med to svært fornøyde hunder og en overlykkelig katt når han står opp om morgenen, men jeg ville aldri forlangt å få ha dem i senga.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelarve

Ahh, dette ja... Min samboer eeeeeelsker å ha hunden i senga, for han er så myk og god og varm. Jeg derimot, klarer ikke hund i senga, dessverre. Det oser hundelukt og dårlig ånde, og tenk hva hunden kan drege med seg om han har vært ute?

Vi diskuterte det for et par uker siden, og jeg gikk til slutt i sofa og la meg. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig og hygienisk med møkk utenifra, evt lopper og lus i senga, ikke sant? :)

Deilig at det lukter klam bikkje av sengetøyet.

NOT!



Anonymous poster hash: a6cb0...d9c
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min får ikke sove i senga, for å minne andre i huset om hvor skitten hunden egentlig er, har den fått et hvitt teppe i kurven sin. Det teppe blir fort skittent. Og når jeg vasker det sier jeg i fra til alle i huset: se her hvor ekkelt Fido sitt teppe er, tenk på alt det vi ikke ser av dritt …. I sengene foreksempel fordi vi har mørke fargen på sengetøyet.

Kanskje du skal prøve det samme, hunder er skitne, de løper i gress, søle, snuser på tiss og ikke minst, bæsjer seg selv på leggen.



Anonymous poster hash: 92a9a...7ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere bor sammen kan du selvsagt forlange en hundefri seng, men ellers er det vel ikke så mye annet å gjøre enn å nekte å sove hos ham.]

I perioder hvor jeg står opp midt på natten fordi jeg har problemer med å sovne, finner samboeren meg ofte sovende på sofaen sammen med to svært fornøyde hunder og en overlykkelig katt når han står opp om morgenen, men jeg ville aldri forlangt å få ha dem i senga.

Hvorfor ikke hvis de ikke bor isammen? :klo:

Anonymous poster hash: 6022e...7fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Hundene våre er familiemedlemmer, men i sengen får de ikke være. Soverommet er frisone, jeg orker ikke hår og skitt der jeg sover. Ellers får de være hvor de vil.

Men hadde kjæresten min sparket en hund ut av sengen, da hadde jeg blitt forbannet..

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke hvis de ikke bor isammen? :klo:

Anonymous poster hash: 6022e...7fd

Fordi det da er hundens hjem, men ikke hennes, og da har hun strengt tatt ingen rett til å bestemme hvor den skal sove.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ikke hvis de ikke bor isammen? :klo:

Anonymous poster hash: 6022e...7fd

Fordi viss de ikke bor sammen, og hunden er hans så er det han som bestemmer.

Anonymous poster hash: 671bf...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene våre er familiemedlemmer, men i sengen får de ikke være. Soverommet er frisone, jeg orker ikke hår og skitt der jeg sover. Ellers får de være hvor de vil.

Men hadde kjæresten min sparket en hund ut av sengen, da hadde jeg blitt forbannet..

Lurer på hvor mange ganger jeg har sparket bikkja te typen ut av senga... Han vet at han ikke får lov av meg og enda hopper han opp og legger seg OVER beina mine midt på natta så jeg får hjerteinfarkt :P Men så jævla hardt kan jeg ikke sparke, for han flytter seg jo ikke før jeg har tuppa mange ganger!

Skal sies at det her skjer i søvne/halvsøvne, jeg har ikke for vane å sparke bikkjer og det er ikke no liten papillon det er snakk om akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke ha bikkja i sengen om jeg skal stå opp tidlig, kun om jeg har fri. Jeg sover veldig lett, våkner av alt. Hun er av typen ekstremt gammel og skal ha hjelp til alt, så hun vekker meg om hun skal ned og opp av sengen. Det fungerer ikke når man skal opp på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har en liten hund og hun får alltid sove i sengen. Men nå har kjæresten min blitt så allergisk at det ikke går lengre. Så da får hunden sove i kurven i stuen, og mannen i sengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ekkelt. Hadde ikke godtatt det.



Anonymous poster hash: 78096...b86
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden min får ikke sove i senga, for å minne andre i huset om hvor skitten hunden egentlig er, har den fått et hvitt teppe i kurven sin. Det teppe blir fort skittent. Og når jeg vasker det sier jeg i fra til alle i huset: se her hvor ekkelt Fido sitt teppe er, tenk på alt det vi ikke ser av dritt …. I sengene foreksempel fordi vi har mørke fargen på sengetøyet.

Kanskje du skal prøve det samme, hunder er skitne, de løper i gress, søle, snuser på tiss og ikke minst, bæsjer seg selv på leggen.

Anonymous poster hash: 92a9a...7ac

Har dus ett hvor fort hvitt sengetøy blir når det bare er mennesker i senga? Etter å ha jobbet på hotell i flere år så skal jeg si deg at folk er akkurat like skitne. En natt i hvitt sengetøy og det er allerede blitt skittent. 3 netter med samme sengetøyet og det ser helt for jævlig ut. Selv etter helt normale renslige folk.

Anonymous poster hash: 4dff9...d32

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min visste at hundene sov i samme seng som meg før vi ble sammen, og han plutselig skulle ha de ut av senga så måtte han ha funnet seg en egen seng. De var her først.



Anonymous poster hash: 4dff9...d32
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...