Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til Antibes eller området?:) har vert i Nice, Eze og monaco. Ønsker gjerne tips til andre byer:)

Skrevet

Jeg har vært i Antibes. Koselig liten fransk by det. Kan jo også se på Cannes. Det er ikke langt unna.

Har også vært i Nice, Eze og Monaco. Jeg er litt småforelsket i Nice. synes den byen er den beste av de alle i det distriktet. Og så har de fantastisk gode kaker der :)

Skrevet

Jepp, likte Antibes mye bedre enn alle de andre byene i området. Fin strand, koselige restauranter og butikker

Skrevet

Jepp, likte Antibes mye bedre enn alle de andre byene i området. Fin strand, koselige restauranter og butikker

Har du tips til ting å gjøre og spisesteder?:)

Skrevet

Antibes er flott. Mye bedre enn Cannes og Monaco.

Ellers bør man jo titte seg litt rundt ellers i området når man er der. Arles er for eksempel en by jeg liker veldig godt, og de små landsbyene langs kysten lenger vest, Sanary, Bandol, Cassis for eksempel.

Her er mer om Arles: http://ferieiprovence.no/arles

S

Skrevet

Har du tips til ting å gjøre og spisesteder?:)

Vi bodde egentlig i Nice, så var bare innom Antibes en dag for å nyte den fine stranden og de koselige gatene. Er derfor ikke så kjent og har nok ikke så mange tips å komme med.

Men det var definitivt det koseligste stedet vi var innom i sør Frankrike, og vi vil tilbake dit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...