Gå til innhold

Hvordan skrive dette på best mulig måte "den enkelte lokasjon"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man skal skrive et skriv der man skal skrive "se oppslag på den enkelte butikk", bare at det gjelder ikke kun butikk, men flere forskjellige type bedrifter. Derfor kan man ikke skrive butikk, men må på en måte skrive "det enkelte sted", men det høres så lite korrekt ut. På engelsk kunne man ha skrevet location, men beliggenhet blir feil på norsk og lokasjon er egentlig ikke skikkelig. Det blir så feil.

Hva kan jeg skrive?



Anonymous poster hash: 3b9f1...cfe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deres konglige høyhet vel skrive "bedrift"?

Anonymous poster hash: b0479...6e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deres konglige høyhet kan vel skrive "bedrift"? Anonymous poster hash: b0479...6e8

Anonymous poster hash: b0479...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heller vel imot den enkelte bedrift. Men jeg føler det blir så feil, for det er jo samme bedriften bare forskjellige steder. Noen steder er det kun kontor, andre steder er det andre typer arbeidsplasser.



Anonymous poster hash: 571c1...4ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: b0479...6e8

Hvorfor skriver du Deres Kongelig Høyhet? Bare fordi jeg ønsker at det skal se profesjonelt ut?

Anonymous poster hash: 571c1...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor skriver du Deres Kongelig Høyhet? Bare fordi jeg ønsker at det skal se profesjonelt ut? Anonymous poster hash: 571c1...4ce

Fordi du omtalte degselv som "man". Det er kun kongen som ikke bruker 1. person personlig pronomen.

Anonymous poster hash: b0479...6e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du omtalte degselv som "man". Det er kun kongen som ikke bruker 1. person personlig pronomen.

Anonymous poster hash: b0479...6e8

Ååå okei :D Er ikke jeg som skal skrive det, og satt i telefon med personen som trengte hjelp til å formulere setningen mens jeg skrev hovedinnlegget her så, derfor det ble litt rart ;)

Anonymous poster hash: 571c1...4ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...