Gå til innhold

Hvor kjøper DU klærene dine?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er lei av butikker som only, h&m, cubus, bik bok.. Så da vil jeg vite hvor dere kjøper klærene deres :)?

Anonymous poster hash: d80ea...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Kjøper litt i en lokal butikk som fører merker og kvalitet jeg liker (Dondup, Marc Jacobs o.l.), og ellers på nett.

Har en favoritt leverandør i London.

- og jeg er nok på alder med mamma'n din, så vi har nok ikke samme stil, akkurat slik det skal være :)

Et tips, om du bor i en by, er å se etter litt mindre frittstående butikker som ikke er del av en stor kjede :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Kjøper mye klær på Cubus (imponert over utvalget den siste tiden), litt hos HM og butikker som det, men ellers handler jeg en del på Ebay. I tillegg er jeg veldig glad i å finne fint brukte skatter på ulike bruktbutikker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

COS, Acne, Filippa K, Høyer, Shopbop, Whistles, Retro, Weekday og tidvis Urban Outfitters og Topshop (synes de varierer noe veldig på når jeg kan finne noe der).

Anonymous poster hash: 1204c...69e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oasis, h&m, bukser og BHer på cubus, Monsoon... Ja.. det var de jeg kom på.

Anonymous poster hash: 4019f...d88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oasis, Zara og Mango her i Norge. I utlandet stikker jeg gjerne innom Topshop, Urban Outfitters og lignende. På nett handler jeg noe på Asos, og litt på diverse britiske kjedebutikker som sender til Norge. :)

Anonymous poster hash: 6fa4a...9af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anastasia

Finner nesten aldri noe her i Norge. Men HM til basic ting. Også reiser jeg mye så handler en del i USA og England. F.eks Abercrombie, Armani, Topshop, River Island, New Look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Victorias Secret.

Lipsy

Forever 21

TopShop

Hollister

Litt på Ebay hvis jeg finner noen fine klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monki, Filippa K, Carlings, Free Quent og Zara. Finner mye fint på HM dersom du ha tid til å titte.

Anonymous poster hash: fb8d0...85e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zara, Lindex, Noa Noa, Zalando og Miinto. Har også klær fra Topshop og River Island som er kjøpt i utlandet.

Anonymous poster hash: 73707...8fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vinglepetra

Jeg handler over alt, men det går mye i H&M , Mango, Zara, G-Sport (trenings tøy), Monsoon, Primemark, Gina Tricot, Dorothy Perkins, innimellom unner jeg meg noe fra Tatler og Høyer, samt Fillipa K. Men det er sjeldent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg nevner de jeg kommer på jeg. Ser at du spør etter andre butikker enn H&M og slikt, men sikkert fler som trenger råd og sånn så da tar jeg med begge deler :) Mango, Zara, nelly.com, bubbleroom.no, nastygal.com, Oasis, miinto.no, h&m,bik bok, vero moda, g-sport, xxl, cubus, kappahl, lindex.. Osv. Jeg liker for all del ikke alt i butikkene da, men innimellom finner jeg noen kupp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gresshoppesang

Jeg tror jeg har flest plagg fra Espirit og Noa Noa.

Litt fra Cream, Container, Fransa, Claire, Somewhere og Edith & Ella.

Liker litt klassisk snitt, men det kan gjerne være detaljer på klærne. Som oftest er de ensfarvede, men noen har mønster som ikke er lett synlig eller rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyer, Mango, Monki, samt at jeg handler mye på nett. Har ei venninne som bor i Sverige som sender en del klær fra Topshop til meg (jeg får dem sendt til hennes adresse). Handler selvfølgelig litt på H&M etc. også, men synes ofte klærne fra H&M, BIkbok etc. ikke holder seg så bra etter noen vask. Jeg foretrekker enkle og klassiske plagg som er like fine år etter år.

Endret av Ariana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...