Gå til innhold

Prøvere 2014!


Destruit

Anbefalte innlegg

Blir med her jeg også ;)

Forventet IKM er et sted mellom lørdag og mandag, men det klør litt i fingrene etter å teste allerede nå..

Velkommen Lulus! 😃

Da sitter vi i ca. Samme IKM område😄 kjenner det kribler selv etter å teste, selv om IKM egentlig ikke skal være før 17-19 ett sted , kan fort gå med noen tester iløpet av PP'ene 😜

Gleder meg til å følge deg videre inn i det store spire året! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Er på dag 21, og venter mens om ca en uke. Har den siste uka vært veldig oppblåst, og hatt mye luft i magen. og kjent strekning og stikking nederst i magen. Det kommer og går, men kan ikke huske å ha hatt så mye før. Har også kjent litt "rumling" på en måte nederst i magen. Er det det man kalle for murring? Litt usikker på hva murring er? Noen skriver at det er som mens smerter, men trenger det nødvendigvis være det det føles som? Puppene mine er også litt vonde, og føles en del større.

Setter pris på svar :-)

Velkommen Vs93! 😃

Jeg har ca. Akkurat de samme symptomene som deg , med mye stikking og oppblåsthet (ganger 1000 😄) , og har og kjent på en slags type rumling nederst i magen. Jeg vil jo tro at det jeg kjenner er annerledes enn før, men redd for at jeg er så følsom på alle kroppens signaler at jeg legger for mye i det 😄 men murring kan være forskjellig fra person til person ettersom jeg har skjønt. Noen føler det som menssmerter, andre som noe som ligner, men fortsatt kjennes annerledes ut, og noen kjenner det ikke i det hele tatt. Og det virker som om alt er like normalt 😊

Krysser fingrene for at din IKM går forbi og "blir forbi" 😃

Hold oss oppdatert ? 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello! :-)
pp1 etter blightet ovum i november 2013. (10 uker da vi fant det ut). IKM på tirsdag (21.1) troor jeg. begynner å bli utålmodig på testingen. :) Ingen symptomer, og vært lite aktivitet i senga pga sykdom, så har liiiite troa på denne pp. Vet ikke når EL er heller, og har veldig ustabil syklus, så vi får se :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heii Destruit :)

Ja, IKM har passert med litt over en uke:) har tatt to tester men begge var negative:( men jeg har noen symptomer som jeg aldri har hatt før:

- veldig ømme/ vonde pupper

- halsbrann ( begynte i dag )

- tisser veldig ofte

- har utrolig masse luft i magen :( hehe

Så kanskje jeg bare produserer hcg veldig sent?! Får bare krysse fingrer og tær for at det er en liten spire der :-D

Det er visst ganske mye variasjoner i hcg nivået fra person til person , kan svinge mellom 100- 32500 og oppover :) har lest at for hver dag etter at ett embryo har festet seg så dobles hcg annenhver dag eller så. Og det er også ganske vanlig å få sene positive tester, helt ut i uke 6 + ett sted 😊

Krysser alt som krysses kan for at spiren sitter nå i dette sekund og bare lurer, enn så lenge 😉

Foresten , hvilke tester bruker du ? Noen er mer sensitive enn andre, derfor kan de bruke lengre tid på å vise pos :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello! :-)

pp1 etter blightet ovum i november 2013. (10 uker da vi fant det ut). IKM på tirsdag (21.1) troor jeg. begynner å bli utålmodig på testingen. :) Ingen symptomer, og vært lite aktivitet i senga pga sykdom, så har liiiite troa på denne pp. Vet ikke når EL er heller, og har veldig ustabil syklus, så vi får se :)

Velkommen studentprøver! 😃

Så deg inne på en av de andre trådene , koselig at du blir med inn hit ;)

Når man minst venter det, så smeller det tenker jeg , blir spennende å se rundt den 21. 😃

Gleder meg til å følge deg videre inn i spireåret 2014 ! :)

Hold oss oppdatert ? 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med så mange prøvere her allerede :) Satser på at 2014 er lykkeåret for oss alle.

Hater denne vente-perioden på at mensen skal komme tilbake. Håååper i løpet av de neste 3 vekene :) da er det GAME ON ;) Spiser vertfall sundt og propper mannen full av vitaminer og grønnsaker, så vi er forberedt ;)

Blir spennende og høre fra dere med ikm nå de neste dagene! Hold oss oppdatert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er prøvere i 2014! Kastet P-pillene i mars 2013, så jeg har snart vært pillefri i ett år. Hadde en kjemisk graviditet i PP5 (september) og deretter en spontanabort i PP7 (desember). Vi er nå inne i PP9, og håper virkelig at spira sitter denne gangen, og blir der heeeelt til den er minst 37 uker!! :strix:

Lykke til alle sammen :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Vs93!

Jeg har ca. Akkurat de samme symptomene som deg , med mye stikking og oppblåsthet (ganger 1000 ) , og har og kjent på en slags type rumling nederst i magen. Jeg vil jo tro at det jeg kjenner er annerledes enn før, men redd for at jeg er så følsom på alle kroppens signaler at jeg legger for mye i det men murring kan være forskjellig fra person til person ettersom jeg har skjønt. Noen føler det som menssmerter, andre som noe som ligner, men fortsatt kjennes annerledes ut, og noen kjenner det ikke i det hele tatt. Og det virker som om alt er like normalt

Krysser fingrene for at din IKM går forbi og "blir forbi"

Hold oss oppdatert ?

Ååh, så artig at vi har de samme symptomene :D Ja det er vell lett å gå å kjenne etter symptomer når en vil noe så mye :-) Men som du sier selv, så føler jeg noe er annerledes denne mnd. Hadde forresten svært ømme og vonde brytvorter rundt eggeløsningen og noen dager før. Så etter eggløsningen, så hadde jeg ikke vondt i brystvortene lengre i noen dager, men nå har jeg hatt vondt i hele puppen, retter sagt puppene. Og puppene føles veldig tunge og store i forhold til hva de bruker.:-)

Jeg hadde EL den 8.januar, og IKM ca den 22-23.januar.

Krysser fingrene for det samme :-) Og krysser både fingrer og tær for deg også, at en liten spire setter seg :-) Hvor lenge har du prøvd? Vi er på vår 4 PP, begynner å bli utålmodig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så artig at vi har de samme symptomene :D Ja det er vell lett å gå å kjenne etter symptomer når en vil noe så mye :-) Men som du sier selv, så føler jeg noe er annerledes denne mnd. Hadde forresten svært ømme og vonde brytvorter rundt eggeløsningen og noen dager før. Så etter eggløsningen, så hadde jeg ikke vondt i brystvortene lengre i noen dager, men nå har jeg hatt vondt i hele puppen, retter sagt puppene. Og puppene føles veldig tunge og store i forhold til hva de bruker.:-)

Jeg hadde EL den 8.januar, og IKM ca den 22-23.januar.

Krysser fingrene for det samme :-) Og krysser både fingrer og tær for deg også, at en liten spire setter seg :-) Hvor lenge har du prøvd? Vi er på vår 4 PP, begynner å bli utålmodig :P

Jeg skal holde dere oppdatert :D Det må du også <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver!

Vi er i PP5, men før vi begynte "offisielt" var vi uten prevensjon i ett år, så egentlig har vil vel prøvd snart halvannet. Jeg er utredet, og alt er bra. Mannen har bittelitt trege svømmere, så nå settes han på sink/selen/vitamin c-diett :fnise:

Vi har også skjerpet oss på kostholdet, og er mer aktive. Så jeg håper disse tingene skal hjelpe på.

Nå er jeg på 3 DPO, foreløpig ingen symptomer, men de kommer nok snart, symptomhore som jeg er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så artig at vi har de samme symptomene :D Ja det er vell lett å gå å kjenne etter symptomer når en vil noe så mye :-) Men som du sier selv, så føler jeg noe er annerledes denne mnd. Hadde forresten svært ømme og vonde brytvorter rundt eggeløsningen og noen dager før. Så etter eggløsningen, så hadde jeg ikke vondt i brystvortene lengre i noen dager, men nå har jeg hatt vondt i hele puppen, retter sagt puppene. Og puppene føles veldig tunge og store i forhold til hva de bruker.:-)

Jeg hadde EL den 8.januar, og IKM ca den 22-23.januar.

Krysser fingrene for det samme :-) Og krysser både fingrer og tær for deg også, at en liten spire setter seg :-) Hvor lenge har du prøvd? Vi er på vår 4 PP, begynner å bli utålmodig :P

Hehe, know the feeling ! Blitt litt av en symptomjeger på nett 😄 vi er inne i vår 1 PP , ventet på at systemet skal komme seg i lage etter pstav bruk i 2 år :)

Det her blir så spennende ! 😃 har du brukt EL tester og slikt eller ?

Vi krysser alt som krysses kan , med babystøv og det hele 😉

Endret av Destruit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er prøvere i 2014! Kastet P-pillene i mars 2013, så jeg har snart vært pillefri i ett år. Hadde en kjemisk graviditet i PP5 (september) og deretter en spontanabort i PP7 (desember). Vi er nå inne i PP9, og håper virkelig at spira sitter denne gangen, og blir der heeeelt til den er minst 37 uker!! :strix:

Lykke til alle sammen :hjerte:

Velkommen Missdior! 😃

Krysser fingrene for dere og håper på at alle gode ting er 3 i lykke PP9 😃

2014 er året !

Hold oss oppdatert ? 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver!

Vi er i PP5, men før vi begynte "offisielt" var vi uten prevensjon i ett år, så egentlig har vil vel prøvd snart halvannet. Jeg er utredet, og alt er bra. Mannen har bittelitt trege svømmere, så nå settes han på sink/selen/vitamin c-diett :fnise:

Vi har også skjerpet oss på kostholdet, og er mer aktive. Så jeg håper disse tingene skal hjelpe på.

Nå er jeg på 3 DPO, foreløpig ingen symptomer, men de kommer nok snart, symptomhore som jeg er.

Velkommen Nepenthe! 😃

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er symptomhore her inne 😄

Høres ut som dere legger godt til rette for en spire til å sette seg fast 😃

Blir spennende å følge deg videre i spireåret 2014 ;)

Lykke til med Prøvingen så lenge, og hold oss oppdatert ? 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også prøver for 2014. Begynte prøvingen i begynnelsen av 2013. Desverre har jeg svært ustabil syklus, og fått påvist pcos. Har hatt to spontanaborter i løpet av 2013. Har nettopp fått provera av gyn som skal sette i gang mensen, og pergotime som skal sette i gang eggløsning. Skal også på time for ivf i februar :) Håper det klaffer snart, kjenner jeg blir sliten av all ventingen og skuffelsen hver gang tante rød kommer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Ninakanin ! 😃

Er dere i gang igjen med Prøvingen nå ? :)

Og hvordan har sykluser vært på tur denne måneden?

Kjenner at Januar så langt har vært litt det samme som du beskriver , litt på tur i forhold til tidligere😄

Det blir spennende å følge deg videre! ;)

Herlig tiltak og koselig når du spør hver enkelt!

Vi begynte å prøve igjen i august/september, så det er vel PP5/6 nå etter MA'en..

Jeg har normalt lange sykluser på mellom 32-36 dager, som regel rundt 34.

Men denne mnd fikk jeg positiv EL-test og EL-slim rundt 6 januar, selv om jeg ifølge normalen skulle hatt EL rundt 11 januar.

Så nå aner jeg ikke når IKM faktisk er, og venter og ser :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også prøver for 2014. Begynte prøvingen i begynnelsen av 2013. Desverre har jeg svært ustabil syklus, og fått påvist pcos. Har hatt to spontanaborter i løpet av 2013. Har nettopp fått provera av gyn som skal sette i gang mensen, og pergotime som skal sette i gang eggløsning. Skal også på time for ivf i februar :) Håper det klaffer snart, kjenner jeg blir sliten av all ventingen og skuffelsen hver gang tante rød kommer.

Velkommen Mee Mee! 😃

Du har en veldig spennende tid i vente fremover skjønner jeg! Er det deres første Ivf forsøk i Februar ? :)

Hvordan foregår prosessen frem til Ivf ? (Tenker det er flere som etterhvert vil komme inn i samme prosess her)

Og Februar er jo virkelig ikke langt unna nå ! 😊

Det blir spennende å følge deg videre i prosessen mot spire ! 😃

Og 2014 er året !

Hold oss oppdatert underveis? 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlig tiltak og koselig når du spør hver enkelt!

Vi begynte å prøve igjen i august/september, så det er vel PP5/6 nå etter MA'en..

Jeg har normalt lange sykluser på mellom 32-36 dager, som regel rundt 34.

Men denne mnd fikk jeg positiv EL-test og EL-slim rundt 6 januar, selv om jeg ifølge normalen skulle hatt EL rundt 11 januar.

Så nå aner jeg ikke når IKM faktisk er, og venter og ser :)

Ååå dette blir spennende fremover ! 😃

Da kan du i utgangspunktet teste ett sted mellom 20-30 ett sted ?

Hold oss oppdatert! 💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke dy meg og testet på morgenurin i dag.. negativ test selvfølgelig. Nå er ikke IKM før mellom 18 - 20 januar, men har ikke store håpet for denne prøveperioden (PP3) :( Det er rart å tenke på hvordan man i yngre dager var liivredd for å bli gravid, men det er jo faktisk litt som skal klaffe! Er ihvertfall glad vi har begynt å prøve, for det kan fort vise seg å ta tid skjønner jeg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Slenger meg med her. Vi begynte å prøve i desember, men det klaffet ikke. Så nå er vi inne i pp 2. Jeg har jo alltid tenkt å slappe av og ikke stresse med EL, men man tenker jo på baby hele tida. Hehe

Noe folk råder til at man ikke skal gjøre. Det er ikke lett å ikke tenke på det. :) Lykke til alle sammen. Håper vi klarer det i 2014.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Nepenthe!

Godt å høre at jeg ikke er den eneste som er symptomhore her inne

Høres ut som dere legger godt til rette for en spire til å sette seg fast

Blir spennende å følge deg videre i spireåret 2014 ;)

Lykke til med Prøvingen så lenge, og hold oss oppdatert ?

Nei, man blir jo litt symptomhore og testetøs av å holde på med dette :fnise:

Håper jeg slipper å holde meg på prøverforumet veldig lenge, men er forberedt på at det kommer til å ta tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...