Gå til innhold

barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. har en gutt på 3 år som sliter litt i barnehagen ang sosialt samspill med andre barn, di sier at det dukker opp når han er i store grupper, men jeg reagerer på det at di ikke gir meg grundi nok informasjon om dette, når skjer det og hva som skjer osv. di ville ha in små barns teamet, jeg synst det var en god ide siden. vist han har det problemet, men jeg har alldri opplevd at han sliter litt på det med å ta kontakt med andre barn.

Anonymous poster hash: a72ac...7d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min startet på den alderen å slite med sosialt samspill. Hvordan er språket?

Skrevet

Min startet på den alderen å slite med sosialt samspill. Hvordan er språket?

språket er utrolig bra, han er godt utviklet på det men hvorfor blir jeg dårlig ta hele greia av dette? jeg forstår ikke.

Anonymous poster hash: a72ac...7d5

Skrevet

En vil jo ikke at ens eget barn skal ha det vanskelig på noe vis, og dermed kan en reagere med å føle seg litt dårlig (sjokk?). Det er bra du lar barnehagen ta opp barnet i småbarnsteamet så de kan få andre til å observere, for å utelukke at noe er galt :)

Skrevet

Du kan også be om møte med ped.leder for å diskutere situasjonen så du får forklart skikkelig.

Skrevet

Hva er småbarnsteamet?

Har du bedt om foreldresamtale? Hvis ikke gjør det. Skjønner det ikke er godt for deg å føle du ikke får vite helt hva som foregår

Skrevet

Antar at småbarnsteamet er et tverfaglig team med spesialpedagoger, helsesøster ol. De fleste kommuner har lignende team med forskjellige navn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...