Gå til innhold

Pamelas nye sveis. Hot or not?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere? Synes hun kledde kort hår jeg. Mye bedre enn det langt blonde hun hadde før. :)

post-37809-0-65088700-1389527284_thumb.j



Anonymous poster hash: 79dd3...e1f
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke dette det aller mest flatterende bildet heller.. Litt uheldig med både "smilet" og holdningen der :) Men generelt synes jeg at hun er flott med kort hår.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Syns det var fint jeg

Hun begynner jo å bli litt gammel for det surfer/beach- håret hun alltid har hatt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns så kort hår på kvinner er svært lite pent. Men så er jeg kanskje litt gammeldags av meg, klarer ikke menn med langt hår heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for kort. Kan godt ha kort hår, men ikke så kort. Hun har litt for tynt hår for dette. Kort hår er penesten, når håret er tykt.

Men kudos for ikke å bruke botox.



Anonymous poster hash: 05ef3...3bd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg synes det er morsomt at den kanskje mest bimbodama i Hollywood, er den som har valgt å eldes med verdighet. Hun er veldig vakker! Hun kledde virkelig dette korte håret, og i tillegg ser hun lykkelig ut :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Jeg synes det er morsomt at den kanskje mest bimbodama i Hollywood, er den som har valgt å eldes med verdighet. Hun er veldig vakker! Hun kledde virkelig dette korte håret, og i tillegg ser hun lykkelig ut :)

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns hun ble litt "hard" i ansiktet av den frisyren.

Dette er off topic, men hver gang jeg ser en kommentar av deg tenker jeg på profilbildet ditt. Du vet at det er Katy Perry på bildet, og ikke Zooey Deschanel fra New Girl? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har da ikke tynt hår, selv om det ser sånn ut på det første bildet.

Synes hun har et veldig pent og markert ansikt. Det skal ofte litt til for å slippe unna med en pixie-frisyre som dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Dette er off topic, men hver gang jeg ser en kommentar av deg tenker jeg på profilbildet ditt. Du vet at det er Katy Perry på bildet, og ikke Zooey Deschanel fra New Girl? :)

Haha, nei det visste jeg ikke! Men de er jo så forbanna like :P Men tror jeg beholder bildet likevel jeg, for jeg syns det er kult :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, nei det visste jeg ikke! Men de er jo så forbanna like :P Men tror jeg beholder bildet likevel jeg, for jeg syns det er kult :)

Hehe, de er prikk like ja!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke hun er pen, hverken ansiktet eller håret.



Anonymous poster hash: 3d4d8...c3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Ikke fint, men bedre enn det tidligere bimbohåret. Og de øyenbrynene ser virkelig ikke bra ut heller!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...