Gå til innhold

kristiansand dyrepark med 1, 5 åeing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på å ta en miniferie i dyreparken. Er det interessant for en 1, 5 åring?

Anonymous poster hash: d7565...cf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste attraksjonene passer best for litt større barn, men det er jo fortsatt en dyrepark. Og dyr fenger ofte 1,5-åringer har jeg erfart.

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på barnet. Det er masse flotte lekearealer i parken, så hvis barnet liker å være på lekeplasser skal det mye til for at det ikke faller i smak ;) Og dyr er det jo mange barn som syns er spennende.

Skrevet

I den alderen ville jeg ikke dratt til en dyr fornøyelsespark for barnets skyld. De er like interesserte i å besøke en bondegård. Hvis dere ønsker å dra for deres egen eller større barn sin del blir det noe annet. Gjør det enklest og billigst mulig for dere selv når dere kan, og spar slike attraksjoner til barnet ønsker det selv.

Skrevet

Dattera mi var 2 år og 3 mndr, og ikke kjempeinteressert.

Gjest bloggerutennavn
Skrevet

Sønnen min er 17 mnd og vi var der for noen dager siden. Han elsker dyr så det var midt i blinken for han, men det er ikke sikkert det fenger alle :)

Skrevet

Det kan sikkert fenge. Men for barnet er det nok like interessant å dra på en åpen bondegård eller en ny lekeplass;)

Anonymous poster hash: e740f...d90

Skrevet

Vi var i dyreparken med nevøen på 3 år og noen mnd i fjor. (Nå er han snart 4).

Det var topp for han, men overhørte flere sett med oppgitte foreldre som hadde brukt tusenvis av kroner for å la ungene leke på en helt vanlig lekeplass ;)

Skrevet

Det blir sikkert populært! men ville lagt turen til jungelland (lekeområde) å

på slutten av dagen. det var det mest interessante for vår 2-åring. heldigvis hadde vi sett på dyra først, ellers hadde det blitt en dyr tur på lekeplassen.

kardemomme by falt også i smak!

Anonymous poster hash: f1660...bfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...