Gå til innhold

dere som gikk på minipillen cerazette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid etter pilleslutt? Når kom mens tilbake?

Anonymous poster hash: c56a4...c7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. gang eg slutta på Cerazette fekk eg mens etter 3 veker, og blei gravid 2 veker seinare.

2. gang eg slutta på Cerazette fekk eg mens etter 3-4 veker, og hadde regelmessige syklusar, men då tok det 7 syklusar før eg blei gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær55

Blei gravid mens jeg tok de pillene!

Legen ville bytte ut p-pillene pga sykdomshistorien i familien, og sa at disse var nesten like sikre. Det var de jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok to måneder før jeg fikk mensen, ble gravid etter første mens

Anonymous poster hash: bb608...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bivirkninger av å slutte på Cerazette? Kviser, vekt, hår?

Samboer og jeg planlegger å begynne prøving til sommeren, og det begynner å bli på tide å kutte ut pillene. Jeg har brukt dem i snart 8 år, og gruer meg til eventuelle krumspring kroppen måtte finne på når jeg slutter :s

Anonymous poster hash: 8cb2b...654

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet før påske 2010. Fikk mensen etter 3 uker. Nå har det gått tre år og jeg er fortsatt ikke gravid.



Anonymous poster hash: 0f5b7...ce2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet på pillene rett før jul. Fikk en kort bortfallsblødning etter fire dager. I går kom den ordentlige mensen (tror jeg), ca 3 uker etter pilleslutt. For min del har jeg ikke oppdaget noen spesielle bivirkninger av pilleslutt, føler meg i grunn akkurat som før. Gikk på pillene i omtrent fire år :)



Anonymous poster hash: 67171...d83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bivirkninger av å slutte på Cerazette? Kviser, vekt, hår?

Anonymous poster hash: 8cb2b...654

Ingen bivirkninger her. Men første mens etter pilleslutt var kjempevond, det er visst ganske vanlig etter lang tid uten mens (hadde ikkje anna enn sporadiske blodstriper på pilla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble gravid mens jeg gikk på Cerazette. Gikk på p-piller i årevis med null komplikasjoner, men legen ønsket ikke at jeg skulle gå på de lenger, og mente Cerazette var bedre, var i hvert fall ikke tryggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på cerazette i 11.august 2013, fikk mensen 11.oktober, og da ble visst testen også positiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det for deg å bli gravid etter pilleslutt? Når kom mens tilbake?

Anonymous poster hash: c56a4...c7c

Mens kom ganske fort tilbake - under 1 måned. Jeg ble gravid 4 måneder senere.

Husk det er så individuelt fra kropp til kropp. Noen tar så kort tid, andre lang tid som 1 år.

Anonymous poster hash: 0c7b1...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bivirkninger av å slutte på Cerazette? Kviser, vekt, hår?

Samboer og jeg planlegger å begynne prøving til sommeren, og det begynner å bli på tide å kutte ut pillene. Jeg har brukt dem i snart 8 år, og gruer meg til eventuelle krumspring kroppen måtte finne på når jeg slutter :s

Anonymous poster hash: 8cb2b...654

Bivirkninger : Kun veldig vondt i magen...Uvant å få menssmerter igjen :) og PMS plager :(

Anonymous poster hash: 0c7b1...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang: fikk mensen fire uker etter pilleslutt, deretter gravid måneden etter.

Andre gang: fikk mensen etter ca fire uker da også, men mer uregelmessig, og temping avslørte at jeg antakelig ikke hadde el hver måned. Gravid i 4. prøveperiode, ca et halvt år etter pilleslutt.

Jeg gikk på dem i mange år før første barn, samt mellom barna. Har hatt lite bivirkninger foruten uteblitt mens, noe jeg syns er vannvittig deilig. Har aldri blitt gravid på pilla. Hadde mer bivirkninger av de pillene jeg brukte før cerazette (trionetta).

Anonymous poster hash: 397b4...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Første gang: fikk mensen fire uker etter pilleslutt, deretter gravid måneden etter.

Andre gang: fikk mensen etter ca fire uker da også, men mer uregelmessig, og temping avslørte at jeg antakelig ikke hadde el hver måned. Gravid i 4. prøveperiode, ca et halvt år etter pilleslutt.

Jeg gikk på dem i mange år før første barn, samt mellom barna. Har hatt lite bivirkninger foruten uteblitt mens, noe jeg syns er vannvittig deilig. Har aldri blitt gravid på pilla. Hadde mer bivirkninger av de pillene jeg brukte før cerazette (trionetta).Anonymous poster hash: 397b4...dda

.. og der ser jeg at du spurte om bivirkninger ved å slutte på pilla, ja.. ingen jeg egentlig la merke til. Kanskje bittelitt kviser en kort periode. Lavere jernnivå da mensen kom tilbake den andre gangen jeg slutta.

Anonymous poster hash: 397b4...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med bivirkninger av å slutte på Cerazette? Kviser, vekt, hår?

Samboer og jeg planlegger å begynne prøving til sommeren, og det begynner å bli på tide å kutte ut pillene. Jeg har brukt dem i snart 8 år, og gruer meg til eventuelle krumspring kroppen måtte finne på når jeg slutter :s

Anonymous poster hash: 8cb2b...654

Eneste bivirkning var en helt hinsides fantastisk sexlyst som kom her :-)

Anonymous poster hash: bb608...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...