Gå til innhold

Har dere hatt "ulovlig" sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel .....  I fjor sommer, i feriehuset i utlandet, hadde jeg sex med venninna til stedattera mi. Jenta var 21, jeg er 43. Første gangen var det hun som tok initiativet med en gang min samboer og dattera hadde dratt til frisør .. Hun kom rett fra dusjen, og sa rett at hun ville ha sex. JEg klarte ikke å stå i mot .. Og andre gangen var noen dager senere når vi alle skulle ut på en konsert .. Min samboer og datter skulle gå i forveien for å besøke noen slektninger, og vi skulle møte de et par timer senere. Da hadde hun handlet inn sexy undertøy og dresset seg opp med strømper og greier. Hadde sinnsyk vill og deilig sex.

Fikk et par meldinger når vi kom hjem fra hverandre hvor hun ønsket nye treff, men jeg klarte å stå i mot. Men hun skal være her på besøk en uke i august ...  

Anonymkode: 4eaa6...772

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En jeg kjenner (som er mann) liker å ha sex med en transvetitt. 

Anonymkode: 960f9...2c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- hatt sex med en gift mann

- hatt mange partnere på en og samme dag (noen av dem samtidig)

- hatt sex med en som var halve min alder. Han 20, jeg 40.

Ikke ulovlig noen av delene, men det villeste jeg har funnet på.

Anonymkode: 0f936...ea7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg (kvinne) var 17, hadde jeg sex med en jeg trodde var like gammel. Men han løy til meg, han var egentlig 14. Nylig konfirmert. Vi var ute hele tiden og det var mørkt, så jeg skylder på jeg ikke så han godt nok. Så da tok jeg jomfrudommen hans bak en busk🙄 var lenge skamfull over det, men nå er jeg mer sinna. Det var jo han som løy!

Har hatt sex med 2 forskjellige på en kveld, noen timers mellomrom mellom hver av dem. Og det har skjedd 2 ganger. Akk, ungdomstid og alkohol... 

Kompisen min var utro mot 2 forskjellige damer - med meg. Vi hadde ikke et romantisk forhold, kun for å utforske seksuelt. Vi prøvde anal sammen f.eks, begges første gang.

Hadde en ting på gang med en flott fyr, men jeg klarte ikke å få følelser eller føle seksuell tiltrekning. Likevel prøvde jeg å få det til å funke for han var en catch på papiret. Vi var ute på byen, da jeg traff en kompis jeg hadde pult før. Så jeg lurte meg vekk fra daten og tok kompisen med hjem, der vi pulte hardt og lenge. På den tiden hadde jeg ikke lært meg å kreve orgasme ved samleie, så jeg faket som en mester. I det jeg "kommer", ringer det på døra. Daten står utenfor og lurer på om det går bra og at han hadde blitt kjempebekymra (altså, bare herlig fyr) når jeg bare forsvant. Jeg later som jeg våknet av ringeklokka og er drittrøtt, skylder på alkohol for at jeg stakk uten en lyd. Vi sier god natt og han kjører hjem. Noen uker senere er jeg ute og spiser med daten, da han sier: " du vet når jeg ringte på den natten? Da var det en ukjent bil utenfor og så hørte jeg en intens orgasmelyd rett før jeg ringte på". Jeg er rågod til å lyve og improvisere, så jeg spiller overrasket og dikter opp en historie om romkameraten min som "har vært hemmelighetsfull og hatt mye besøk om nettene, og jeg mistenker hun har funnet seg en FF eller kjæreste". Vi ler begge av den dumme romkameraten min og snakker aldri om episoden igjen. 

Anonymkode: 196ae...f42

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skammer meg over å si det, men hadde et seksuelt forhold til min svigermor over en kort periode. Føltes fryktelig i ettertid, men har klart å komme meg over det. Vi har bestemt oss for å ta hemmeligheten med oss i graven begge to, og jeg fortsatt gift med dattera.... :flau:

Anonymkode: 445f2...c39

Jøss !    Verre enn meg og du.  Jeg har hatt meg med svigerfars kåte lillesøster i fylla. 

Anonymkode: 8bb9e...142

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min storesøsters daværende bestekompis tok jomfrudommen min før jeg nådde den seksuelle lavalder. Han er 11 år eldre, så det var jo ulovlig.. Opplegget varte ganske lenge, men det var ikke bare sex, det var heller ikke sex det begynte med. Vi var så forelsket og ville egentlig bare fortelle alle hva vi hadde så vi slapp å gå i hemmelighet. Han var sikker på at min søster ville forstå, men vi fortalte det aldri til noen. Kompisen hans fattet mistanke, og en dag de kranglet sendte kompisen melding til mine søstre, og idyllen braste. Foreldrene mine fikk nyheten, men jeg nektet for alt. Det gjør jeg fortsatt.       Plutselig var jeg blokkert på alle kanaler, og hørte ingenting fra han. Jeg var knust og redd, og jeg trengte han. Til slutt fikk jeg en forklarende melding; Han var blitt anmeldt av søsteren min, hadde flyttet og kunne ikke ha kontakt lenger. Han var knust, og jeg var knust. Jeg hadde så mange spørsmål jeg aldri fikk svar på, men jeg ville aldri noe vondt for han og har båret vår hemmelighet hele veien. Det er første gang jeg slipper det ut, og foruten om her tar jeg det antakelig med meg i graven.

Jeg var knust i mange år, og tenker fortsatt på han fra tid til annen nå 12-3 år senere. Kan plutselig kjenne lukten av han, og følelsene strømmer på. Han har flyttet tilbake og jobber for en bedrift i nærheten. For et par år siden jobbet jeg for et vikarbyrå og skulle jobbe hos denne bedriften. På den tiden ante jeg ikke at han var tilbake, og fikk et realt sjokk da jeg møtte opp og så at mannen jeg skulle jobbe under var han. Begge bråstoppet ved synet av hverandre, hjertet mitt stoppet opp før det dunket så hardt at det kjentes ut som at det var på vei ut. Med ett var alle følelsene tilbake, og jeg kunne se øynene hans likt med mine fylles med tårer. Når jeg endelig klarte å bevege kroppen rygget jeg og løp ut. Ringte vikarbyrået og sa jeg brått hadde blitt syk og at de måtte sende noen andre.. Fikk senere kolleger som jobbet med han, og ei som hadde sett meg den dagen. De var visst gode venene og hun lurte fælt på hva som hendte der. Hun fortalte om han og livet hans, og at han virkelig hadde forsøkt men ikke lyktes i forhold fordi han hadde gitt bort hjertet sitt for lenge siden til ei det ikke hadde funket med fordi hun var en del yngre og alt hadde endt i hjertesorg.. Kollegaen lurte veldig på hvem det kunne være, og ble svært mistenksom over hvor underlig jeg ble. Vil tro hun skjønte mer enn hva som ble sagt.. 

Jeg kunne sånn ønske jeg var eldre da jeg møtte han, og at utfallet ble slik vi snakket og drømte om.. Tenker på alle som når slike temaer dukker opp sier at man ikke vet hva kjærlighet er når man er så ung. Og tenker samtidig på min farmor som traff farfar som er eldre da hun var 15, og var sammen med han til døden skilte dem. Eller min eks’ farmor som traff sin drømmemann da hun var 13, men som pga hans valg av yrke ikke kunne være sammen med han før de til slutt fant hverandre igjen etter de hadde stiftet sine egne familier, og levde lykkelige sammen i 40 år før døden også skilte dem. Og liknende historier andre eldre har fortalt. Det ender sikkert ikke slik i min historie, men kjærlighet vet jeg med sikkerhet at det var og er, og at det var ekte. Og jeg er så takknemlig for det vi hadde, tross sorgen det medga. 

 

Ellers har jeg gitt blowjobs mens vi har kjørt, og hatt sex på ulike offentlige plasser; det drøyeste er vel i vannet på en badeplass med mange folk svømmende rundt oss, og sex i bil med to andre sovende ved siden av. 

Også hatt sex med en som var i et forhold. Det visste jeg dog ikke om på det tidspunktet da han hadde sagt at det var over mellom dem, men fikk en ganske stygg melding av dama etter han faktisk hadde gjort det slutt, og jeg forstod da at han hadde løyet til meg. Jeg forstår sinnet hennes, men hun er ingen helgen selv og forstår ikke hverken at jeg ikke er grunnen til at forholdet dems røk eller at jeg også ble såret her. 

Anonymkode: 47713...fcc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjaaa, jeg har hatt sex med sønnen til venninna mi. Ikke vet hun, og ikke kommer hun til å få vite. Det er vi skjønt enige om, men det var deilig de gangene det skjedde.

Anonymkode: 38e1a...2cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjaaa, jeg har hatt sex med sønnen til venninna mi. Ikke vet hun, og ikke kommer hun til å få vite. Det er vi skjønt enige om, men det var deilig de gangene det skjedde.

Anonymkode: 38e1a...2cf

Herlig !    Kan jeg spørre hvor gamle dere du/dere var ?    Jeg var selv med på et lignende opplegg, Med noen i relasjon til (ex)mannens slekt. Vi var hhv. 19 og 41.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, bullehurk skrev:

Herlig !    Kan jeg spørre hvor gamle dere du/dere var ?    Jeg var selv med på et lignende opplegg, Med noen i relasjon til (ex)mannens slekt. Vi var hhv. 19 og 41.

Send meg gjerne et PM om du ikke vil skrive det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, bullehurk skrev:

Herlig !    Kan jeg spørre hvor gamle dere du/dere var ?    Jeg var selv med på et lignende opplegg, Med noen i relasjon til (ex)mannens slekt. Vi var hhv. 19 og 41.

43 og 20...

Anonymkode: 38e1a...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bumper den her litt jeg ….. Kom igjen nå …..

Anonymkode: 8bb9e...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2014 den 18.09, Kyrre skrev:

Nei, men kona mi har hatt det. Sex med sjefen altså. Du kan lese om hvordan det opplevdes her, http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=791001.

 

Ut fra FB loggen hennes syntes hun dette var helt topp!

Oj...... for en historie... Hvordan går det med deg i dag? Og ikke minst barna? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med et gift par en gang. Trekant. Både mannen og kona sugde meg, og det ble en vill aften for å si det mildt.

Kjell

Anonymkode: 7ac13...870

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor finner dere alle disse kåte menneskene? Og hvordan i alle verden har det gått fra blikk til handling? Hvordan visste dere an den andre parten ville det så mye som dere selv? 😂 Ser jeg har et ekstremt kjedelig liv 🙊

Anonymkode: d3c7a...7f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ts skriver her:
"Tenker da f.eks. på sex med sjefen, f.eks. på kontoret, sex med en av svigers, sex med stemor/far/sønn/datter"
 
@Perelandra kan du ta en titt på denne? Å fremme eller ufarliggjøre sex med egen familie er ikke i 
Kvinneguidens retningslinjer. 

 

 

 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.5.2017 den 15.05, strynejenta skrev:

Hadde sex med en 19 år gammel mann når jeg var tolv.

 

På 23.6.2018 den 22.39, AnonymBruker skrev:

-Da jeg var 15 hadde jeg jevnlig sex med en som bodde noen hus bortenfor min far(han var vel i tidlig i 40-åra). Ulovlig for hans del, men det var jeg fult klar over og sa ikke noe til noen. Følte meg ikke utnytta hverken da eller nå. Det var bare digg:)

-Sex i et tre i russetida

-Sex i skogen

-Sex på gutterommet til en utenlandsk venn som jeg besøkte i utlandet. Ups:P

-Sex i en tunnel

-Sex i bilen

-Sex i stua til svigers, uten at de var tilstede selvsagt:P


Ellers er det nå bare sånn vanlige ting som; på kjøkkenet, i dusjen, osv.

Anonymkode: 09a42...9f8

 

På 26.5.2017 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Har hatt et forhold til en inngiftet slektning. I nær relasjon.  Kun sex. Foregikk når han var på besøk hos oss, nede i stua mens mine foreldre sov rett over. 

Har hatt sex med en på dobbelt alder av meg da jeg var 14.

Hatt sex i vann, både sjø og ferskvann. Ikke noe spennende. 

Sex i skog og på offentlige toaletter. Sistnevnte er bare turnoff. 

Sex på en arbeidsplass med en eldre og gift kollega. Det var utrolig gøy å jobbe overtid kan du si. 

Hatt sex baki bil, men sto parkert litt i utkanten av eventuell trafikk. 

Fikk penger av en gammel fyr, møtte han, og han knullet meg i gymsalen på skolen han jobbet for. Jeg var litt naiv og skjønte ikke helt sammenhengen. Han insisterte på at jeg skulle ha pengene...så da jeg plukket dem opp, litt sjokkert over at han hadde lagt dem ut der til meg, følte jeg meg litt pliktet til å møte opp og si takk. Men han skulle visst ha noe for det ... fandens ekling. 

 

Anonymkode: 7842a...fe1

Dette er kun få som lager til pedo mekka inne på forumet. Jeg ser alvorlig at alt dette ligger ute offentlig. 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 Ts skriver her:
"Tenker da f.eks. på sex med sjefen, f.eks. på kontoret, sex med en av svigers, sex med stemor/far/sønn/datter"
 
@Perelandra kan du ta en titt på denne? Å fremme eller ufarliggjøre sex med egen familie er ikke i 
Kvinneguidens retningslinjer. 

 

 

 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

Og der kom moralpolitiet, ja.  Jaja, det var gøy så lenge det varte.  :fnise:

Anonymkode: 8bb9e...142

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og der kom moralpolitiet, ja.  Jaja, det var gøy så lenge det varte.  :fnise:

Anonymkode: 8bb9e...142

Moralpolitiet? Du synes det er greit at datter har sex med pappa? 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.6.2018 den 18.52, AnonymBruker skrev:

Da jeg (kvinne) var 17, hadde jeg sex med en jeg trodde var like gammel. Men han løy til meg, han var egentlig 14. Nylig konfirmert. Vi var ute hele tiden og det var mørkt, så jeg skylder på jeg ikke så han godt nok. Så da tok jeg jomfrudommen hans bak en busk🙄 var lenge skamfull over det, men nå er jeg mer sinna. Det var jo han som løy!

Har hatt sex med 2 forskjellige på en kveld, noen timers mellomrom mellom hver av dem. Og det har skjedd 2 ganger. Akk, ungdomstid og alkohol... 

Kompisen min var utro mot 2 forskjellige damer - med meg. Vi hadde ikke et romantisk forhold, kun for å utforske seksuelt. Vi prøvde anal sammen f.eks, begges første gang.

Hadde en ting på gang med en flott fyr, men jeg klarte ikke å få følelser eller føle seksuell tiltrekning. Likevel prøvde jeg å få det til å funke for han var en catch på papiret. Vi var ute på byen, da jeg traff en kompis jeg hadde pult før. Så jeg lurte meg vekk fra daten og tok kompisen med hjem, der vi pulte hardt og lenge. På den tiden hadde jeg ikke lært meg å kreve orgasme ved samleie, så jeg faket som en mester. I det jeg "kommer", ringer det på døra. Daten står utenfor og lurer på om det går bra og at han hadde blitt kjempebekymra (altså, bare herlig fyr) når jeg bare forsvant. Jeg later som jeg våknet av ringeklokka og er drittrøtt, skylder på alkohol for at jeg stakk uten en lyd. Vi sier god natt og han kjører hjem. Noen uker senere er jeg ute og spiser med daten, da han sier: " du vet når jeg ringte på den natten? Da var det en ukjent bil utenfor og så hørte jeg en intens orgasmelyd rett før jeg ringte på". Jeg er rågod til å lyve og improvisere, så jeg spiller overrasket og dikter opp en historie om romkameraten min som "har vært hemmelighetsfull og hatt mye besøk om nettene, og jeg mistenker hun har funnet seg en FF eller kjæreste". Vi ler begge av den dumme romkameraten min og snakker aldri om episoden igjen. 

Anonymkode: 196ae...f42

Fantastisk historie. Du er på date, - og så klarer du å ligge med en annen en den du er på date med,- og daten din vet ingenting?

Herlige kvinne, - du skjuler ikke en gang din hang til å forbruke mennesker. La meg gjette, - daten betalte mat og drikke?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 Ts skriver her:
"Tenker da f.eks. på sex med sjefen, f.eks. på kontoret, sex med en av svigers, sex med stemor/far/sønn/datter"
 
@Perelandra kan du ta en titt på denne? Å fremme eller ufarliggjøre sex med egen familie er ikke i 
Kvinneguidens retningslinjer. 

 

 

 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

Det var jo ikke snakk om å ha sex med biologiske foreldre eller søsken. Er ganske sikker på at ts skrev stemor og så la resten av ste-familien til med /i stedet for å skrive "ste" foran alle de andre.

Anonymkode: d3c7a...7f9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...