Gå til innhold

Har dere hatt "ulovlig" sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde sex med ei fra skolen jeg gikk på en gang, vi bodde begge på internat, hun på dobbeltrom med sin gode venninne som lå og sov. Jeg fant nok det litt mer spennende enn henne, håpet jo litt på at venninna ikke sov jeg da... :)

Alltid funnet det mer spennende slike steder, bakerst i en buss en gang ei eks hadde skjørt på seg, hun satte seg skrevs over meg... Samme dame også i boblebad på det som tidligere heter Havanna badeland i Sandnes, med totalt ukjente rundt, men de visste jo ikke om hun satt over meg og om vi bare klinte intenst eller om (man ser jo intet under vannflaten med masse bobler).....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har onanert på jobbene mine. Flere ganger

Hadde sex med en kollega på lagret, pauserommet og inne i prøverommet når vi jobbe i butikk.

Anal sex med dattera til sjefen i foreldrenes seng. 

Hun jeg leide min første leilighet av sugde meg.

Har nå flere leiligheter jeg leier ut til studenter, har gitt jentene fordeler ved sexopplevelser. 

 

Anonymkode: 490dd...a22

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Knulla en del gifte damer.

også kona til en god kunde av meg.

 

 

Anonymkode: 071d8...762

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et forhold til en inngiftet slektning. I nær relasjon.  Kun sex. Foregikk når han var på besøk hos oss, nede i stua mens mine foreldre sov rett over. 

Har hatt sex med en på dobbelt alder av meg da jeg var 14.

Hatt sex i vann, både sjø og ferskvann. Ikke noe spennende. 

Sex i skog og på offentlige toaletter. Sistnevnte er bare turnoff. 

Sex på en arbeidsplass med en eldre og gift kollega. Det var utrolig gøy å jobbe overtid kan du si. 

Hatt sex baki bil, men sto parkert litt i utkanten av eventuell trafikk. 

Fikk penger av en gammel fyr, møtte han, og han knullet meg i gymsalen på skolen han jobbet for. Jeg var litt naiv og skjønte ikke helt sammenhengen. Han insisterte på at jeg skulle ha pengene...så da jeg plukket dem opp, litt sjokkert over at han hadde lagt dem ut der til meg, følte jeg meg litt pliktet til å møte opp og si takk. Men han skulle visst ha noe for det ... fandens ekling. 

 

Anonymkode: 7842a...fe1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2014 den 23.15, AnonymBruker skrev:

Åh, bra. Ble nesten litt bekymret her.

 

Anonymous poster hash: 3532e...621

Skjønte du virkelig ikke det🙄

Anonymkode: 4ab2f...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2016 den 11.15, Drama.Queen skrev:

Har gjort crushe mitt utro. Skyldfølelse? Langt i fra😌

Når det er sakt har jeg hadd sex med flere gifte menn. 

Hadde sex med en lærer på ungdomsskolen og ellers ikke mye "ulovlig" annet enn at jeg startet før jeg var 16 år.

Dette er jo virkelig ulovlig, av læreren! Ble det noen gang oppdaget? Hvorfor lå du med han?

Anonymkode: 0bf42...edc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Har ikke hatt et svært spennende seksualliv, er nå en mann i slutten av 30-årene, men det jeg har er gode minner - og to med bismak (nettopp pga. dette nevnte, moralsk forkastelige). 

 

Gode minner:

Da min daværende ekskjæreste på begynnelsen av 2000-tallet og jeg var på en lang biltur, hun kjørte, men klarte ikke å la være - så hun runket meg mens hun kjørte. Det endte med at vi ble så gira at vi stoppet inntil en rasteplass der hun sugde meg. 

Året før var jeg i forhold med ei annen. Vi var da i ferd med å gli i fra hverandre, men hadde vår siste sommerferie. Etter lengre perioder uten sex og ikke mye kjærlighet, så var vi på campingferie sammen med hennes foreldre. Vi gjemte oss unna på et offentlig bad i nærheten og hadde sex inne på et stort toalett med tilhørende dusj. 

Min første kjæreste i tenårene og jeg hadde relativt ofte sex utendørs, mest i skogen i naturområder, og spesielt en benk fikk gjennomgå. En kveld ble vi, antagelig, sett av noen forbipasserende. Det var jo selve kicket, men det ble likevel siste gangen på et så synlig sted. 

Ellers, to opplevelser av det mer drøye laget:

Jente nr. 1 var akkurat kommet i nytt forhold. Hun hadde likevel hatt kontakt med meg over nett i tre år, men vi hadde aldri møttes. Hun bodde nemlig på helt andre enden av vårt vidstrakte land. Plutselig bestemte hun seg for å studere på universitetet her i min by. Det kom overraskende på, etter jeg hadde akkurat hatt et brudd med eksen i førstnevnte episode her. Vi innledet et forhold fra første stund da vi møttes for en kaffe og selv om hun bodde for seg selv flyttet hun inn hos meg dag nr. 2 av oppholdet sitt der. Det gikk så fort og det var så stygt gjort mot daværende kjæreste og seg selv (og jeg følte meg ikke heller særlig ren på samvittigheten), at det ble til at hun droppa hele studiene og reiste hjem, slo opp med typen, og så bestemte vi oss for at dette her aldri ville fungere. Likevel satt vi med lengselen og ville ha hverandre i de to neste år, på telefon og nett. Men.

Dame nr. 2, eldre enn meg, tidligere kollega. Jeg bodde alene og hadde blitt singel for første gang på lenge. Jeg er typen som ofte tidligere gikk rett fra et forhold inn i et annet. Hun var gift og hadde to barn. Vi flørtet mye på jobb og jeg ble skikkelig glad i henne, men aldri forelsket. Hun var derimot veldig forelsket og betatt av meg. Vi endte opp i senga på en fest. Jeg angret, og vi var så fulle at vi hadde definitivt mistet dømmekraften, men det unnskyldte ingenting for min del. Jeg tenkte på de to barna og hennes mann, og jeg sliter den dag i dag. Både fordi jeg følte jeg ga henne falske forhåpninger, men også fordi jeg mistet karakter fullstendig den dagen. Jeg skulle aldri latt det gå så langt. Jeg tenker fremdeles mye på det, og ser henne enda i blant, men brøt kontakten da hun etter dette fortsatte i ett år å ville ha kontakt, men jeg brøt den etter å ha skiftet jobb bare et par måneder etter hendelsen. Det endte med at jeg fant meg ny kjæreste og slettet henne på Facebook. Fikk barn selv, men opplevde utroskap fra min partner selv og ble i den tid sittende alene med barna med ei mor som var mer opptatt av menn på kveldene. Flere. Følte det på sett og vis ble litt "karma". 

Ulovlig sex i den forstand synes jeg derfor ikke er særlig gøy når det finnes en som blir bedratt. Jeg vil derfor gjerne si at etter å ha lest historien til Kyrre her, så har han min største forståelse og sympati. 

Ellers er sånn "småforbudt" som utendørs ok, men ser flere her som deler erfaringer med sex med personer som utnytter sin posisjon (sjefer, trenere, etc) - og det med mindreårige. Det er drøyt. 

 

 

Anonymkode: d3c92...073

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Da jeg var 15 hadde jeg jevnlig sex med en som bodde noen hus bortenfor min far(han var vel i tidlig i 40-åra). Ulovlig for hans del, men det var jeg fult klar over og sa ikke noe til noen. Følte meg ikke utnytta hverken da eller nå. Det var bare digg:)

-Sex i et tre i russetida

-Sex i skogen

-Sex på gutterommet til en utenlandsk venn som jeg besøkte i utlandet. Ups:P

-Sex i en tunnel

-Sex i bilen

-Sex i stua til svigers, uten at de var tilstede selvsagt:P


Ellers er det nå bare sånn vanlige ting som; på kjøkkenet, i dusjen, osv.

Anonymkode: 09a42...9f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med 22 år yngre typen til min daværende manns niese i baksetet på hans Amcar.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i foreldrene mine sin bil.Sex på svigers sitt spisebord. Sex på en benk ved trafikkert gangvei, på rasteplass på dagtid  og div. andre offentlige plasser. Sex i svigers sin stue, mens de var i naborommet. 

Anonymkode: e917f...8da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man leser HI, så handler vel tråden om "upassende" sexpartnere. Ikke om steder en har hatt sex på.

Synest det blir mye feil fokus her.

Anonymkode: 8bb9e...142

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skammer meg over å si det, men hadde et seksuelt forhold til min svigermor over en kort periode. Føltes fryktelig i ettertid, men har klart å komme meg over det. Vi har bestemt oss for å ta hemmeligheten med oss i graven begge to, og jeg fortsatt gift med dattera.... :flau:

Anonymkode: 445f2...c39

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at jeg lever et kjedelig liv 

Anonymkode: b4813...3b6

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med en (myndig) elev, opptil flere ganger. Også på jobb (ikke skolen), men det er vel omtrent som normalt å regne 😛

Sex i en stengt butikk med publikum, på flyplass, i fly.

Anonymkode: 9004c...eee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎29‎.‎08‎.‎2016 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Haha, skal vi se. Vet ikke om moralsk forkastelig er riktig uttrykk men.

Sex med fotballtrener i garderobe og andre steder over lengre tid, jeg 16-17 han 32-33.
Sex med veileder på bacheloren.
Sugd en fyr i lavvo med 6 andre som sov, knulling utenfor etterpå.
Sex med typen til tidligere venninne (den angrer jeg på selv om hun har vært kjip mot meg før).

Anonymkode: 91043...ed7

3

Håper du fikk brukbar karakter på bacheloren din da😉

Jeg har ikke hatt så mye "ulovlig" sex, men lå med en fyr i samme seng som ei venninne på overnattingsbesøk. Hun likte det IKKE, men har tilgitt meg nå etter 15 år....

Anonymkode: 30c5c...0d4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skammer meg over å si det, men hadde et seksuelt forhold til min svigermor over en kort periode. Føltes fryktelig i ettertid, men har klart å komme meg over det. Vi har bestemt oss for å ta hemmeligheten med oss i graven begge to, og jeg fortsatt gift med dattera.... :flau:

Anonymkode: 445f2...c39

Damn 😉

Anonymkode: 60047...80c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nylig sex med en gift kollega. Og det kommer nok til å skje igjen, da han har hintet til at han ikke tenker på annet. 

Anonymkode: 8b06c...f42

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele merittlisten min er vel stort sett upassende på en eller annen måte, men for å være konkret så kan jeg jo nevne at jeg har et mer eller mindre fast opplegg med en dame som de siste to-tre ukene har nektet meg å "entre" annet enn munnen. Dette fordi hun prøver å bli gravid med mannen/typen sin og ikke vil være i tvil om opphavet 😂 Hun tar ikke sjansen med gummi engang 👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skammer meg over å si det, men hadde et seksuelt forhold til min svigermor over en kort periode. Føltes fryktelig i ettertid, men har klart å komme meg over det. Vi har bestemt oss for å ta hemmeligheten med oss i graven begge to, og jeg fortsatt gift med dattera.... :flau:

Anonymkode: 445f2...c39

Jeg har aldri hatt noen svigermor, men jeg har hatt meg et eventyr med både mor og datter en gang. Ikke samtidig, men samme dag. Det blir vel ikke bedre enn det innenfor anstendighetens grenser 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...