Gå til innhold

Nyttårsalenefeiringstråden 2013


Cata

Anbefalte innlegg

I år som i fjor oppretter jeg en tråd for dem som av en eller annen grunn vil eller må feire nyttårsaften alene, men likevel har lyst på litt virtuelt selskap. (Selvsagt får andre løyve til å stikke innom også. )

Siste økt på jobb er unnagjort for dette året, pinnekjøttet ligger til utvanning og jeg må gå og lage dessert.

Velkommen inn i tråden. :)

:tree::spise::vin::hug::sjokolade::veslejenta::kaffekopp:

Endret av Cata
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Jeg skal også være alene. Blir ikke mye til feiring alene heller, men skal ikke ut å være med andre fordi jeg har influensa... :( Har heldigvis pusekatten min :hjerte:

Lurte på om jeg skal pynte meg, men er det virkelig nødvendig? Er lei pinnekjøtt også, så aner ikke hva jeg skal spise idag. Ostesmørbrød kanskje :fnise:



Anonymous poster hash: ff1fd...fd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på jeg også. I kveld blir det bare meg og bikkja.

Skal kose meg med hjemmelaget lasagne og et glass vin.

Kikker innom utover kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg selv i nakken etter at jeg svarte, og gikk og tok opp kjøttdeig fra fryseren. Mosakka er mer nyttår enn ostesmørbrød :fnise:

Håper bare at naboene ikke bruker fyrverkeri hele dagen idag.. Pusekatten min blir jo livredd, samt alle de andre her i nabolaget.......... Det kan godt begynne å regne og blåse storm også, for da slipper hun å mase på å få gå ut ikveld :takke:



Anonymous poster hash: ff1fd...fd7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir alene i år. Siden ei venninne avlyste en fest jeg ble bedt på for noen dager siden og ikke vil ha besøk. Ble så skuffet at jeg ikke vil andre steder heller, orker ikke :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også være alene i kveld. Er ikke bedt noen steder i år. Det går jo greit å være alene, men litt stusslig er det jo. Har kjøpt inn biff med tilbehør og har både rød- og hvitvin. Jeg skal pynte meg. :)



Anonymous poster hash: b55d2...fd5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynting blir det dårlig med her, men mat blir det.

For en gangs skyld ble jeg også invitert bort, men siden det var etter et lite utbrudd fra min side tidligere i måneden om hvor sosiale folk er her i bygda, så føler jeg nok at det er litt....medlidenhetsgrunner involvert, siden dette er noen jeg aldri feirer noe sammen med ellers.

Så jeg takket høflig nei og tyr til KG. Det er ikke så morsomt å føle seg som "årets veldedighetsobjekt", selv om jeg muligens kan takke meg selv for den.

Uansett - "hjemme alene - del 7" er det det blir.

Sjokoladepudding står til avkjøling og jeg lurer på hva slags dust det er som har funnet på å ha kremfløte i 7,5 dl kartonger???? Totalt ubrukelig i en enkvinnes husholdning, så planen om riskrem ble raskt forkastet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også alene i kveld, desverre. tidligere planer er avlyst, og jeg føler det er for sent å "trenge" seg på andre steder som reserveløsning :) så det får gå som det går! har vertfall planer om å pynte meg, drikke vin, se en film og slappe av. kanskje ta meg en tur ut. vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, Cata har lagd ny hjemmealenefeiringstråd! Jeg leste gjennom deler av fjorårets for litt siden, og må si jeg synes det var en fantastisk flott kveld, så jeg gjentar suksessen i år :nigo:

Jeg er fortsatt på jobb da. Går av kl. 17, så er det hjem å lage meg kalkun og åpne en flaske vin :)

Strengt tatt ser jeg allerede langt bedre ut enn i fjor, siden jeg måtte ordne meg for å dra på jobb, så jeg tenker vi sier det holder. Skal vurdere å komme meg inn i en behagelig kjole når jeg kommer hjem, så jeg tar den virkelig helt ut i kveld :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay, Cata har lagd ny hjemmealenefeiringstråd! Jeg leste gjennom deler av fjorårets for litt siden, og må si jeg synes det var en fantastisk flott kveld, så jeg gjentar suksessen i år :nigo:

Jeg måtte bare :ler: . I fjor la jeg jo merke til at det var flere enn jeg som satte pris på den tråden, så da ingen hadde laget en enda i år da jeg kom fra jobb så åpnet jeg like godt selskapslokalet selv. (Fælt så dere pynter dere, er nesten så jeg må se om jeg finner noe litt bedre enn sidrumpa joggebukse jeg også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ut til at jeg blir alene i kveld, skulle egentlig på en middag, men vertene er blitt syke..... Middagen blir pølser uten lompe, brød og tilbehør..... Skal ta på meg den mest utslitte pysjen og kose meg med ikke noe godteri...... Blæ.

Anonymous poster hash: 1739b...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir alene i år. Siden ei venninne avlyste en fest jeg ble bedt på for noen dager siden og ikke vil ha besøk. Ble så skuffet at jeg ikke vil andre steder heller, orker ikke :sukk:

Jooo du orker det :) Ikke at du MÅ altså, det er helt ok og fint og feire alene, men vil du ikke - og har andre muligheter så sleng deg på!

Anonymous poster hash: 29f33...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare :ler: . I fjor la jeg jo merke til at det var flere enn jeg som satte pris på den tråden, så da ingen hadde laget en enda i år da jeg kom fra jobb så åpnet jeg like godt selskapslokalet selv. (Fælt så dere pynter dere, er nesten så jeg må se om jeg finner noe litt bedre enn sidrumpa joggebukse jeg også.)

:bolledeig: Jippi! Jeg husker så godt nyttårstråden du åpnet i fjor. Og jeg måtte se etter den nye med en gang jeg logget meg på i dag. Jeg gleder meg til å feire nyttårsaften sammen med dere. Fjorårets feiring var helt super.

I år var jeg faktisk invitert på hyttetur for å feire nyttår. Men basselusker ga meg streng beskjed om å holde meg hjemme. Og det er kanskje like greit. Da slipper jeg å overlate Turbo-katta til husverten mens jeg feirer. Jeg aner jo ikke hvordan hun reagerer når hun får oppleve fyrverkeri for første gang.

Menyen her blir nok vegetarburgere med brun saus, poteter, rosenkål og tyttebær. :sikle: Dessert har jeg ikke. Men jeg har julekaker og sjokolade som nok dekker søtsuget etter middagen.

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det en egen tråd for oss som skal være alene, men ikke "feire" og ikke utstår nyttårsaften?

Jeg har ikke feiret siden jeg var ung, og selv da syns jeg det bare var tragisk med masse alkohol, klemmer og nyttårsønsker til folk man knapt kjente og ikke brydde seg videre om.

Huff, jeg hater sånne "obligatoriske" festedager!

:(



Anonymous poster hash: a35fe...0fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten må jeg visst gå og myrde en kålrot.... Er alltid like skeptisk når jeg skal skjære opp de der i skiver eller biter. Jeg ser for meg at kniven glir og så står jeg der minus en finger. *urk*

Skumle grønnsakene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da Cata :)

Stikker innom i løpet av kvelden, hunden og jeg er alene hjemme :) Ikke noe mer spennende enn lapskaus å spise i kveld, men åhhh, det er jo så godt :) Men har jo noe sjokolade å slikt på lur også da!



Anonymous poster hash: c6c05...826
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...