Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da var det endelig :(

Hva sa han? Og hva er grunnen til at han oppfører seg sånn?

Skjønner meg virkelig ikke på mannfolk, de aner ikke hva empati er for noe.

Anonymous poster hash: 29875...ebe

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke at han mener det.. Det er vel mest sannsynlig bare fyllesnakk? uansett ønsker jeg deg lykke til!! :hug:

Anonymous poster hash: cc568...38a

ok men skal truing med skilsmisse være ok i fylla? når ordene om skilsmisse er sagt, edru eller ikke, så kan ikke bare trekke det tilbake. Jeg kunne aldri ha blitt trygg igjen på en mann som stadig slår opp i fylla, husker jeg var sammen med en sånn da jeg var 16 år og det er psykisk terror

Anonymous poster hash: 4efc4...113

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa han? Og hva er grunnen til at han oppfører seg sånn? Skjønner meg virkelig ikke på mannfolk, de aner ikke hva empati er for noe. Anonymous poster hash: 29875...ebe

Åleine?! Det aner i alle gal ikke exDAMA mi...

Anonymous poster hash: 98925...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei så trist. Sa han noe hvorfor? Du fortjener å få en grunn for han brått ville skille seg



Anonymous poster hash: be936...284
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok men skal truing med skilsmisse være ok i fylla? når ordene om skilsmisse er sagt, edru eller ikke, så kan ikke bare trekke det tilbake. Jeg kunne aldri ha blitt trygg igjen på en mann som stadig slår opp i fylla, husker jeg var sammen med en sånn da jeg var 16 år og det er psykisk terror

Anonymous poster hash: 4efc4...113

Nei, så klart ikke! Tenkte bare at det er en trøst for TS.

Anonymous poster hash: cc568...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære, kjære Bebisss! Jeg har ingen gode råd, jeg kan bare si at jeg og sikkert mange her kjenner seg igjen i denne forferdelige følelsen du sitter med nå. Jeg sender deg mange varme klemmer, og alle mine gode tanker :dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom inn og satte seg i sofaen,

Jeg: skal vi ha den samtalen?

Han: Ikke nå

Jeg: Skal jeg bare sitte her å vente å lure på hva som skjer

Han du trenger ikke sitte der å vente

Jeg: Så du mente virkelig at du ikke ville være med meg mer?

Han:Ja

Jeg: så da er det endelig, du vil ikke ha meg mer?

Han: ja, det er endelig.

Jeg: Syns du ikke dette er trist

Han: Nei

Jeg: Bryr du deg ikke?

Han: Jo jo

Vi skal begge bo her i huset, han sover bare på ett annet rom, så finner vi utav resten.

Han sier han ikke er lykkelig og at vi er mer som venner enn kjærester. Jeg fatter det ikke. Vi kysser og koser og klemmer og dysjer sammen. Hvordan oppfører ett kjærestepar seg i hverdagen?

Jeg er sjokket og helt ødelagt inni meg.. Og sint og irritert samtidig..

Han sa at vi gjerne bare kunne skyte hestene og avlive hunden, da ble jeg sint.

Han sa jeg ikke trengte ordne i noe enda, men jeg sa jeg ville bare ha dette gjort fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han høres rimelig følelseskald ut gitt. Tror ikke det er lurt å bli boende sammen



Anonymous poster hash: 4efc4...113
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom inn og satte seg i sofaen,

Jeg: skal vi ha den samtalen?

Han: Ikke nå

Jeg: Skal jeg bare sitte her å vente å lure på hva som skjer

Han du trenger ikke sitte der å vente

Jeg: Så du mente virkelig at du ikke ville være med meg mer?

Han:Ja

Jeg: så da er det endelig, du vil ikke ha meg mer?

Han: ja, det er endelig.

Jeg: Syns du ikke dette er trist

Han: Nei

Jeg: Bryr du deg ikke?

Han: Jo jo

Vi skal begge bo her i huset, han sover bare på ett annet rom, så finner vi utav resten.

Han sier han ikke er lykkelig og at vi er mer som venner enn kjærester. Jeg fatter det ikke. Vi kysser og koser og klemmer og dysjer sammen. Hvordan oppfører ett kjærestepar seg i hverdagen?

Jeg er sjokket og helt ødelagt inni meg.. Og sint og irritert samtidig..

Han sa at vi gjerne bare kunne skyte hestene og avlive hunden, da ble jeg sint.

Han sa jeg ikke trengte ordne i noe enda, men jeg sa jeg ville bare ha dette gjort fort.

Hva faen feiler han? Skyte hestene og avlive hunden? Makkan til drittsekk.

Og jeg er lei meg på dine vegne, du fortjener bedre. Bare ta tingene dine og gå til dine foreldre, det er nok det beste. Er ikke bra å være i samme hus som han når han er sånn som det der. Jeg vet det er trist og det er vondt, men var bedre dette skjedde nå enn senere i forholdet.

Sender masse klemmer til deg. :hug: :hug:

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Føler virkelig med deg.. men bare vit at den følelsen du har nå går over, og du vil føle deg bedre etterhvert! Han var tydeligvis ikke den mannen du trodde han var..

sender deg masse klemmer bebisss!!!! :klem:



Anonymous poster hash: cc568...38a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sa at vi gjerne bare kunne skyte hestene og avlive hunden, da ble jeg sint.

Han sa jeg ikke trengte ordne i noe enda, men jeg sa jeg ville bare ha dette gjort fort.

Å fy så fælt sagt! Ikke vær lei deg, vær glad du fant ut av dette nå. Redd dyrene og kom deg vekk!

Anonymous poster hash: aef62...948

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom inn og satte seg i sofaen,

Jeg: skal vi ha den samtalen?

Han: Ikke nå

Jeg: Skal jeg bare sitte her å vente å lure på hva som skjer

Han du trenger ikke sitte der å vente

Jeg: Så du mente virkelig at du ikke ville være med meg mer?

Han:Ja

Jeg: så da er det endelig, du vil ikke ha meg mer?

Han: ja, det er endelig.

Jeg: Syns du ikke dette er trist

Han: Nei

Jeg: Bryr du deg ikke?

Han: Jo jo

Vi skal begge bo her i huset, han sover bare på ett annet rom, så finner vi utav resten.

Han sier han ikke er lykkelig og at vi er mer som venner enn kjærester. Jeg fatter det ikke. Vi kysser og koser og klemmer og dysjer sammen. Hvordan oppfører ett kjærestepar seg i hverdagen?

Jeg er sjokket og helt ødelagt inni meg.. Og sint og irritert samtidig..

Han sa at vi gjerne bare kunne skyte hestene og avlive hunden, da ble jeg sint.

Han sa jeg ikke trengte ordne i noe enda, men jeg sa jeg ville bare ha dette gjort fort.

Både det han sier med dyrene og måten han ba om skilsmisse på, får det jo til å høres ut som om det er noe alvorlig galt med de empatiske evnene hans. Som om nå har han bestemt seg for at han er ferdig med forholdet, og da bryr han seg ikke om dine følelser mer i det hele tatt :/

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, blir helt oppgitt på dine vegne bebiss.. for en løk! Bare det han sier om dyra dine er grunn nok til å ikke satse mer på han syns jeg. For en iskald drittsekk. Du vil vel ikke være gift med en sånn mann?

Ser for meg at han kommer angrende når det ikke er like spennende med nye ONS hver helg.

Jeg heier på deg, var jeg som skrev litt lenger opp at jeg også ble dumpa via sms. Du virker utrolig sterk og flott, håper du får masse hjelp av familie og venner gjennom dette :hug:



Anonymous poster hash: 29875...ebe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er sterk ts, ikke la noen knekke deg. Og iallefall ikke denne drittsekken her. Hestene er vel litt vanskelig og ta med seg,men ta med deg hunden din. Så fikser du hestene. Jeg heier på deg, og det tror jeg de 63 andre brukerene også gjør.

Han er ikke verd og satse på,iallefall ikke når han sa det om dyrene dine. Du kommer til og finne deg en mann som tar vare på deg og gir deg og dyrene dine all den kjærligheten du og dine herlige dyr fortjener.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.... dette var jo helt på trynet.

Måten han takler dette på er jo ganske ondskapsfult.

Tror ikke jeg klarer å sette meg inn i hvor vondt du har det nå.



Anonymous poster hash: cf814...d14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...