Gå til innhold

hva gjorde du når du ble dumpet? Tror ikveld er kvelden :(


bebisss

Anbefalte innlegg

Så lenge det er han som vil skille seg så burde vel du få beholde hunden syns jeg.



Anonymous poster hash: f18c5...1d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. dette er helt absurd! Det å tenke på at vårt ekteskap kan/er over, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, eller si.

Jeg er veldig stressa over alle tingene jeg har og hvor langt borte jeg bor. Hestene må jeg kvitte meg med, det er en evighet til flyplassen og jeg har hauer av ting jeg må kvitte meg med og som jeg må ta med meg til mine foreldre som jeg må sende i posten.

Jeg er superblakk, jeg har vært arbeidsløs i noen mnd og må venne meg til en ny hverdag med ingenting, jeg har levd på mannen den siste mnd og om han drar nå så har jeg ingenting og sitter der alene og trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må du kvitte deg med hunden?

Anonymous poster hash: cf814...d14

Fordi jeg må bo hos mine foreldre og der kan jeg ikke ta med hunden for de har allerede en hund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge det er han som vil skille seg så burde vel du få beholde hunden syns jeg.

Anonymous poster hash: f18c5...1d4

Jo hunden er min den, men jeg kan ikke beholde den, skal nevnes at jeg bor ikke i norge, og jeg kan ikke ta den med til mine foreldre hvor jeg må bo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo hunden er min den, men jeg kan ikke beholde den, skal nevnes at jeg bor ikke i norge, og jeg kan ikke ta den med til mine foreldre hvor jeg må bo

Du kan hente den når du har fått deg et eget sted å bo.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett så er det tvilsomt om du må flytte på dagen.

Først får du bekreftet at det er dette han vil, så snakker dere ut og finner praktiske løsninger sammen. Etter hvert som sjokket gir seg, så vil du kunne se løsninger over alt. Kanskje kan ha hunden en periode frem til du finner deg et eget sted å bo?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

høres nesten ut som noe skjedde på byen, kanskje noen fant opp noe negativt om deg?



Anonymous poster hash: aef62...948
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp dette med å flytte til foreldre dine, da. Ta det med ro, han kan ikke kreve at du flytter ut så plutselig. Ta deg tid til å finne gode løsninger. Hesten kan du finne forvert til, inntil du finner ut av ting. Hunden blir boende med deg der du bor, til du finner en ny bolig hvor du kan ha hund.

Anonymous poster hash: 669e4...741

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan hente den når du har fått deg et eget sted å bo.

hvem kan ha den i mellomtiden?`tviler på han gidder passe på henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem kan ha den i mellomtiden?`tviler på han gidder passe på henne

Nettopp derfor flytter du ikke ut før du har funnet et sted du kan bo med hunden.

Anonymous poster hash: 669e4...741

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er slik at du må flytte ut, så kan du også stille krav. Finn en løsning som gjør at dere kan bo sammen (eller at han evt finner en sofa å sove på i noen uker) og be om hjelp til hundepass mens du finner et nytt sted å bo. Sjekk med andre slekninger, venner osv om de har et rom ledig i en periode (der du kan ha hund). Ta kontakt med "hundefolk" i nærheten av der du skal bo og hør om de vet om noen som kan ha hunden din mot litt betaling i noen uker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropp dette med å flytte til foreldre dine, da. Ta det med ro, han kan ikke kreve at du flytter ut så plutselig. Ta deg tid til å finne gode løsninger. Hesten kan du finne forvert til, inntil du finner ut av ting. Hunden blir boende med deg der du bor, til du finner en ny bolig hvor du kan ha hund.

Anonymous poster hash: 669e4...741

Jeg må flytte til mine foreldre, for jeg må jo bo ett sted. Han kaster meg ikke ut av huset, han sover nok hos noen venner av seg og gir meg den tiden jeg trenger, men jeg vil ikke sitte her i dette huset i lange tider, jeg kommer til å finne utav ting så fort jeg kan og komme meg hjem. Tror det vil føles godt å bo litt hjemme hos foreldrene mine, i den verste tiden er det ikke særlig morro å bo alene.

Men jeg får høre hva han sier da når han våkner, hvis han våkner. Men han sa det ganske tydelig før han sovnet at han ikke ville dette mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke tenke meg den følelsen du sitter med nå.. Denne ventetiden på praten, stakkars deg. :(

Vil bare gi deg en klem jeg.. Vet ikke hva jeg skal si.. :hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, så leit :( Jeg har lest mye av det du har skrevet her inne, du virker som en fornuftig dame :hug:

Min erfaring er at menn kan skifte mening på sekundet. Jeg trodde også jeg var i et bra forhold, fikk høre av exen at han aldri hadde elsket noen så høyt som meg, vi så på møbler sammen etc. Så dumper han meg, ut av det blå. Jeg har taklet dette særdeles dårlig, er fortsatt mye deprimert selv om det nærmer seg et år siden det skjedde.

Anbefaler deg å snakke med mannen din først av alt. Har han bestemt seg og dette ikke var noe han sa i fylla så er det ikke stort du kan gjøre. Kan jeg spørre hvor i verden du bor? Både hund og hest kan du få fraktet til Norge, selv om det koster både tid og penger. Sjekk om noen du kjenner i Norge kan ha hunden din til du finner et sted å bo, også kan du skaffe forvert til hestene i mellomtiden.

Men som sagt, nå må du og mannen snakke sammen. Du fortjener noen svar, og han bør skjerpe seg. Hvilket land er han fra?



Anonymous poster hash: 29875...ebe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i helvete...? Man sier da vel ikke noe sånt også går til sengs for å sove, mens du må sitte der og vente på at han skal våkne? Hvis mannen min hadde sagt noe sånt så ville jeg seriøst aldri tilgitt det, om han så hadde ombestemt seg aldri så mye når han våkna igjen.

Hvis han krever skilsmisse, kan du så kreve at han passer på hunden for deg til du finner deg et sted å bo? Såpass skylder han deg virkelig, etter hva han har latt deg gjennomgå i kveld. Jeg bor også i utlandet og det er jo litt styr og skulle ha med hunden over, men ikke sånn helt uoverkommelig. Jeg flyttet fra Norge for en del år siden med hunden og reiser tilbake annenhver jul, også med bikkja på slep :) Det verste er jo å få rabiesvaksinen på plass, siden det litt tid før hunden blir klarert til å reise. Men hva vet jeg, det kan jo godt hende at du har besøkt Norge med hunden før og jeg bare forteller deg ting som du allerede vet...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan ikke tenke meg den følelsen du sitter med nå.. Denne ventetiden på praten, stakkars deg. :(

Vil bare gi deg en klem jeg.. Vet ikke hva jeg skal si.. :hug:

Ja jeg sitter bare å venter, og når jeg tror han er våken så kvepper jeg til og kjenner hvor nervøs jeg blir, men så er det bare hunden som lusker rundt.

Hører han ligger å snorker så er nok en god stund til den praten.

Jeg vil ha det overstått samtidig som jeg ikke vil ha det overstått, jeg vil ikke at de siste ordene skal bli sakt, men samtidig er det så ille å sitte her å vente :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er rimelig arrogant av han å drikke seg full, og så ligge og sove ut rusen, mens du skal sitte og vente



Anonymous poster hash: 4efc4...113
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit :( Jeg har lest mye av det du har skrevet her inne, du virker som en fornuftig dame :hug:

Min erfaring er at menn kan skifte mening på sekundet. Jeg trodde også jeg var i et bra forhold, fikk høre av exen at han aldri hadde elsket noen så høyt som meg, vi så på møbler sammen etc. Så dumper han meg, ut av det blå. Jeg har taklet dette særdeles dårlig, er fortsatt mye deprimert selv om det nærmer seg et år siden det skjedde.

Anbefaler deg å snakke med mannen din først av alt. Har han bestemt seg og dette ikke var noe han sa i fylla så er det ikke stort du kan gjøre. Kan jeg spørre hvor i verden du bor? Både hund og hest kan du få fraktet til Norge, selv om det koster både tid og penger. Sjekk om noen du kjenner i Norge kan ha hunden din til du finner et sted å bo, også kan du skaffe forvert til hestene i mellomtiden.

Men som sagt, nå må du og mannen snakke sammen. Du fortjener noen svar, og han bør skjerpe seg. Hvilket land er han fra?

Anonymous poster hash: 29875...ebe

Tusen takk.

Jeg vil ikke si hvor jeg bor i fare for å bli gjenkjent, ikke mange nordmenn som bor her.

hestene blir for dyrt å frakte, så jeg får sette dem bort til noen. Men jeg håper han kan passe hunden frem til jeg finner en løsning på det.

Det er virkelig ikke lett å bli dumpet, jeg har dumpet to gutter i tidligere forhold, men nå er det jeg som blir dumpet, og det føles utrolig sjipt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...