Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Snakket me C i dag. Hun hadde visst også influensa, så også en av lærerene som var med oss i forrige uke. Kan det være noe vi har fått med oss fra Budapest? Immunsystemet var neppe på topp, så slitne som vi var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, så synd at du er syk. Det er ikke noe gøy å ligge strekk ut med influensa. :(

Håper du blir fort bra igjen, vennen. *Saeria stikker innom med en stor kanne te*

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du blitt syk, vennen :klem:

God bedring til deg, og takk for at du passer på dagboken min innimellom :ler:

Jeg henger nemlig i stroppen om dagen med oppussingen hjemme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, jenter! :klem:

Jeg var nok litt vel optimistisk da jeg sa ja til å jobbe i går. Måtte ringe sjefen i dag tidlig og si at jeg nok ikke kunne jobbe i dag alikevel. Ligger fortsatt i senga. Har feber og kroppen verker. Hoster veldig også. Ikke noe gøy. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som det jeg har vennen, bortsett fra at feberen min nå ser ut til å være borte - heldigvis. Er hjemme fra skolen uansett, fant jo ut at det er bedre å være hjemme og ha muligheten til å bli frisk enn å gå å hangle i lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst flere av Budapest-folka som ligger med influensa, så det kan være vi ble smittet på turen. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj, så kjipt.

Er ikke noe gøy å bli smitta. Get well, get well soon, we want you to get well... *Saeria synger med rusten stemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Saeria-vennen.

Merker at jeg ikke orker så mye. Får fortsette å lese og skrive i dagbøker siden, nå må jeg under dyna igjen kjenner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så #!@¤#!! lei av å hoste og hoste og hoste. Ingenting hjelper. Det gjør vondt for h....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...