Gå til innhold

Kvinner er kjøpt og betalt. PUNKTUM!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Yeah Right

Er prisen høy nok gjør kvinner hva som helst.

Enten det er Prostutisjon eller noe annet.

Hennviser også til linken http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...er=asc&start=15.

Ville du hatt en natt i sengen med en mann hvis han gav deg 1mill?

Ville du hatt en natt i sengen med en mann hvis han gav deg 100mill?

Ville du hatt en natt i sengen med en mann hvis du kunne vært frisk resten av livet? (uten sykdommer og slikt)

Ville du hatt en time i sengen med en mann hvis han hadde passet på / forsørget en person som er nær deg?

Svarer du ja på en av disse er du køpt og betalt. Enten man får goder i form av penger eller andre tjenester (eveig frisk (selv om det ikke går ann))

(Dette gjelder forsåvidt for menn også hvis de selger segselv!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du sier det jo selv i siste setning. Jeg er ganske sikker på at menn i minst like stor grad ville tatt i mot tilbudet. Så.. Hva med å forandre overskriften til "menneskene er kjøpt og betalt, PUNKTUM!"?

Jammen høy idiotfaktor her inne. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yeah Right
Du sier det jo selv i siste setning. Jeg er ganske sikker på at menn i minst like stor grad ville tatt i mot tilbudet. Så.. Hva med å forandre overskriften til "menneskene er kjøpt og betalt, PUNKTUM!"?

Jammen høy idiotfaktor her inne. :roll:

Det gjorde jeg bevist. Jeg vil våge å påstå at flere blir "støtt" og klikker på linken når jeg skriver kvinner enn mennesker. Got it? :P

:hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk svært få blir støtt av det du skriver, rett og slett fordi det er for dumt. Vi er da oppegående (stort sett), vi som er her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daaa...:-)

Newt: ikke drit deg ut...

Yeah right: Ja det har du vel ganske så rett i: vi mennesker (og i dette tilfellet kvinner) lar oss gjerne kjøpe. Vi tenker nok ikke over det så ofte....men at det er tilfellet når det kommer til stykket er nok ikke usannsynlig.

Så hvis mitt svar til deg er: "ok, vi lar oss kjøpe". Hva har du så oppnådd med innlegget ditt? Å bare få sagt det, eller..?

Er det så farli det da, at vi lett lar oss kjøpe? Og er det egentlig noe nytt?

No, I don't think so. Daaa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit meg ut? Forklar meg gjerne hvordan jeg gjorde det.. For jeg fikk det nemlig ikke med meg i forbifarten :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt og betalt? Ja, jeg selger mine tjenester daglig jeg, når jeg går på jobb og slaver for å få råd til å leve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

:roll::roll::roll:

Jeg antar du haldri har hørt om uttrykket "skjære alle over en kam"? Jeg kan ikke ha sex med noen før jeg er glad i han (ikke elsker) og vil ikke gjøre det for pengenes, emn orgamsens skyld.

Og litt de klaskelydenes skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yeah Right
Newt: ikke drit deg ut...

Yeah right: Ja det har du vel ganske så rett i: vi mennesker (og i dette tilfellet kvinner) lar oss gjerne kjøpe. Vi tenker nok ikke over det så ofte....men at det er tilfellet når det kommer til stykket er nok ikke usannsynlig.

Så hvis mitt svar til deg er: "ok, vi lar oss kjøpe". Hva har du så oppnådd med innlegget ditt? Å bare få sagt det, eller..?

Er det så farli det da, at vi lett lar oss kjøpe? Og er det egentlig noe nytt?

No, I don't think so. Daaa.

Poenget er at det det er så mange kvinner som sier at de ikke kan kjøpes. Men når det virkelig kommer til stykket så kan alle kjøpes.

Og du som sa at du selger dine tjenester hver dag ... For det første så snakker man nå om private ting og ikke tjeneste i form av kunnskaper etc. Sex er personlig og slikt skal man ikke selge. Det skal man "dele" hvis dere skjønner tegnigen!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og du som sa at du selger dine tjenester hver dag ... For det første så snakker man nå om private ting og ikke tjeneste i form av kunnskaper etc. Sex er personlig og slikt skal man ikke selge. Det skal man "dele" hvis dere skjønner tegnigen!

:roll:

Det er ikke alle det er like personlig for da skjønner du vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er mange som selger seg i ekteskapet også. Selv om de elsker mannen sin. Har han ikke oppført seg pent og tatt sin del av husarbeidet, blir han straffet med null sex. Dessverre en vanlig ting har jeg hørt...

Å bruke sex som belønning er da virkelig nesten prostitusjon...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hatt sex med hvem som helst for å hindre at det skjedde mine barn noe. Er jeg da kjøpt og betalt eller en kjærlig mor som vil det beste for barna mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest GreenSky

Poenget er at det det er så mange kvinner som sier at de ikke kan kjøpes. Men når det virkelig kommer til stykket så kan alle kjøpes.

Men du sier det jo selv. Alle kan kjøpes. Også menn. Mao. er tittelelen på debatten du har startet misvisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...