Kath H. Skrevet 11. februar 2014 #841 Del Skrevet 11. februar 2014 Huff for ei uke, spiser og spiser og spiser... Tror vekta kommer til å doble seg snart! Godteri og morsdagskake og brus og alt mulig, ser jeg det, så spiser jeg det! Ukens syt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 11. februar 2014 #842 Del Skrevet 11. februar 2014 Huff for ei uke, spiser og spiser og spiser... Tror vekta kommer til å doble seg snart! Godteri og morsdagskake og brus og alt mulig, ser jeg det, så spiser jeg det! Ukens syt... Never let the things you want right now get in the way for what you want the most. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 12. februar 2014 #843 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Startvekt for denne tråden: 77,5 kgMål til påske: 69,9 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 77,5 kg 10. januar, uke 2: 76,1 kg (-1,4 kg) 17. januar, uke 3: 75,5 kg (-0,6 kg) 24. januar, uke 4: 75,6 kg (+0,1 kg) 31. januar, uke 5: 75,1 kg (-0,5 kg) Februar 2014 07. februar, uke 6: 74,2 kg (-0,9 kg) 14. februar, uke 7: 74,1 kg (-0,1 kg) 21. februar, uke 8: -- 28. februar, uke 9: -- Totalt: -3,4 kg. Jeg reiser bort for helgen i dag, så jeg har tatt fredagens veiing på forskudd. 100 g er ikke all verden, men det går da nedover, og jeg må nesten være fornøyd med det. Stort vekttap sist uke + tantebesøk + kort uke = logisk med lite vekttap denne uken. Så får vi se i neste uke hvordan jeg og vekta mi tåler en langhelg hos mamma - det blir spennende Endret 12. februar 2014 av Offensive Pie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 12. februar 2014 #844 Del Skrevet 12. februar 2014 Nå er det andre uke på rad hvor jeg veier 62,9 kg i starten av uka, selv om jeg klarer å stabilisere vekta mot veiedagen. Føler nesten jeg slapper av etter veiing og koser meg i helga. Problemmet er at "helga" fortsetter på mandag og tirsdag også. Må skjerpe meg. Dere som skal ned i vekt. Vet omgivelsene om det? Jeg bor alene, men er med kjæresten i helgene. Han vet ikke at jeg vil slanke meg, så jeg spiser normalt de 3 dagene, men tar mindre porsjoner enn ham. Derfor går nedgangen sakte. Hvordan er det med dere? Lager dere egne middager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 12. februar 2014 #845 Del Skrevet 12. februar 2014 Mannen min vet om at jeg vil slanke meg mer. Lager ikke to middager, men lager vanlig middag...bare lager ekstra poteter, ris e.l til han, og mer f.eks blomkål e.l. til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 12. februar 2014 #846 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg er nesten ferdig med vektnedgangen min, men jeg har vært åpen om det hele veien. Jeg er student, og i kollektivet jeg bodde i i fjor var det vanlig å "kosedrikke" opptil flere dager i uka. Det funker ikke når man vil ned i vekt. Så jeg drakk saft mens de andre drakk øl. Noenganger var det litt slitsomt. Fikk kommentarer som "spiser du chips når du skal slanke deg?" og "flytende kalorier er ikke det samme som kalorier fra mat, så du kan drikke." Jeg har kontroll på mitt eget kaloriinntak og vil heller spise yndlingsmaten min enn å ta en øl. Men det var stort sett uproblematisk og kjærsten min har støttet meg hele veien (selv om han også klager på at puppene har blitt mindre ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 12. februar 2014 #847 Del Skrevet 12. februar 2014 kommentarer som "spiser du chips når du skal slanke deg?" og "flytende kalorier er ikke det samme som kalorier fra mat, så du kan drikke." Jeg har kontroll på mitt eget kaloriinntak og vil heller spise yndlingsmaten min enn å ta en øl. Det er litt av greia, synes jeg, å ta tilbake kontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2014 #848 Del Skrevet 12. februar 2014 ANONYMBRUKER NAVN RIKKE Startvekt for fra 31 januar: 112,5 kgMål til påske: 98 kg Februar 2014 07. februar, uke 6: 111,5 kg 14. februar, uke 7: 110,6 kg 21. februar, uke 8: -- 28. februar, uke 9: -- Anonymous poster hash: 2154e...1bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. februar 2014 #849 Del Skrevet 12. februar 2014 Nå er det andre uke på rad hvor jeg veier 62,9 kg i starten av uka, selv om jeg klarer å stabilisere vekta mot veiedagen. Føler nesten jeg slapper av etter veiing og koser meg i helga. Problemmet er at "helga" fortsetter på mandag og tirsdag også. Må skjerpe meg. Dere som skal ned i vekt. Vet omgivelsene om det? Jeg bor alene, men er med kjæresten i helgene. Han vet ikke at jeg vil slanke meg, så jeg spiser normalt de 3 dagene, men tar mindre porsjoner enn ham. Derfor går nedgangen sakte. Hvordan er det med dere? Lager dere egne middager? Mannen min vet at jeg slanker meg. Jeg var pent nødt til å fortelle det, for han er veldig flink til å overraske meg med noe ekstra godt. Og det går jo ikke når man skal ned i vekt. Jeg lager ikke to middager, men passer på å velge sunn mat. I stedet for ris, pasta og potet som min mann spiser, så tar jeg salat. Det er et par på jobben også som vet at jeg skal ned. Det hjelper på motivasjonen, og forklarer hvorfor jeg står over kaker. Som serveres alt for ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 12. februar 2014 #850 Del Skrevet 12. februar 2014 Ikke noe trening men handletur uten bil og lang tur med barnevogn. Jeg skal nå mine fitbit mål. Hvis ikke så blir det hopp og sprett ikveld Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 12. februar 2014 #851 Del Skrevet 12. februar 2014 Samboeren min vet om det, vi har et slags fellesprosjekt. Han drar fordeler av at jeg slanker meg, det fører jo til at han går flere turer med meg, og vi spiser sunnere middager og spiser mindre snop. Og så er dette jo starten på en livsstilsendring, og det er jo bare bra! De på jobben og vennene mine vet om det. Jeg sier ingenting konkret, bare kommentarer om at jeg holder på å gå ned i vekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofus Skrevet 12. februar 2014 #852 Del Skrevet 12. februar 2014 Jeg synst det er skikkelig plagsomt når jeg på en måte må forsvare meg når jeg spiser Sundt.. Folk maser og graver om at jeg kan jo ta litt, og at det ikke gjør noe.. Osv osv, men de kjenner ikke kroppen min på samme måte som meg selv! Jeg VET at jeg ikke bare kan ta litt, for da blir det fort mye! Jeg snik veide meg i dag foresten.. Og hadde gått opp 0,5 kg.. Ikke mye, jeg vet det, men det ER mye med tanke på at jeg trener 4-5 ganger i uken, og i tillegg spiser jeg Sundt! Begynner å lure på hva som er i veien med meg siden jeg ikke har gått ned et gram på en mnd.. Går bare opp.. :-( jeg har jo slanket meg før, så vet jo hvordan jeg gjør det.. Men kroppen vil absolutt ikke samarbeide... Lurte på om jeg kanskje var gravid.. Men var ikke det heller :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 12. februar 2014 Forfatter #853 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Sitter og jobber med oversikten nå. Kan meddele at vi har vært SVÆRT mange for uke 5! Hele 48 deltakere har oppgitt vekt eller meldt seg inn til veiingen 7. februar! Nå har jeg forresten fått streng beskjed om at jeg har for mange uttrykksikoner enn "forumet tillater" (her skulle den klø-seg-i-hodebunnen-smileygreia vært, men dere vet...) Hei! Kan jeg bli med her? Begynte for noen uker siden, men har ikke sett rare resultatene enda dessverre. Har spionert på dere og syns dere er så flinke! Blir motivert bare av å lese det dere skriver Velkommen, velkommen! Jeg går bare opp så jeg får litt vondt i motivasjonen merker jeg. :D Ser jo helt tydelig at en må foreta justeringer på kosten og begynner å få mer tak på hva som tåles og ikke. Det blir en omfattende jobb i februar å justere inn for å sette i gang prosesser som følger målsetning. Følger fortsatt et ganske brutalt treningsregiment så den biten er iallefall på stell. Tallenes tale får komme videre neste runde tenker jeg. Hopper elegant over denne innveiingen for å rekalibrere meg selv mer mot neste uke og ikke ha for mye fokus på tallet på vekten siden det skaper en del stress som jeg strengt tatt ikke trenger akkurat nå. Synes det er awesome å se på fremgangen til andre her og det er spennende å følge med på tråden. Må forøvrig ønske alle lykke til videre og stå på! Velkommen tilbake! (smilefjes, blomst, alt-det-der) Kjekt at du er tilbake i tråden! Omtrent halvveis nå! Var tydligvis ikke noe vits i å bekymre seg for de nye medisinene, aldri hatt så lite lyst på mat jeg! Så flott, da! Februar 2014 07. februar, uke 6: 108,5 kg (-3 kg) Totalt -7,8 kg Jeg kan jo ikke si annet enn JAAAAAA! :D :D Gratulerer! Siden du har laget den fine oversikten, Eleanor, kan jeg da bare skrive dagens vekt her...? 7. februar, uke 6: 79.3 kg Jada, det viktigste er at du jobber med vektnedgang - ikke hvordan du noterer det her! Høyde (valgfritt): 163 cm* *Fant ut at jeg var en cm høyere enn jeg alltid har trodd.. Artig det, vel? Kanskje du har vokst? (ikke at jeg snikleser dagboka di eller noe, altså ) Viktig å snike til seg litt ekstra innsikt! Hei Hei! :D jeg vil gjerne melde meg inn her! Velkommen, velkommen! Blir spennende å følge utviklingen videre! Jeg ble innlagt på sykehuset i går. Nå har jeg fått kommet hjem, etter at de fleste prøver var fine. Men må ta det med ro en ukes tid, er sykemeldt og skal bare slappe av. Så da blir det lite trening på meg, men jeg får bare prøve å være flink med mat, selv om det ikke er fristende å spise annet enn skiver og cola akkurat nå Ånei! Går det bra med deg? Jeg blir deppa om jeg går ned mindre enn 1 kg pr uke :/ Er ikke 1 kg i uka fullt realistisk? Både òg... Jeg har det på samme måten, men man må bare innse at 1 kg i uken er en fulltidsjobb for de fleste, og er vanskelig å opprettholde over tid. Man blir ofte så opphengt i tallene at man risikerer å gå over i det usunne også, så det er kanskje bedre å sikte litt lavere. Kaster meg på denne. Skal begynn å føre matdagbok på kaloridagboka.com slik at jeg også følger med på hva jeg får inn Er ikke flin til å trene, men håper jeg kan få skjerpet meg nå Velkommen, velkommen! (smilefjes-med-blomst) Ser det ble tull med siteringen her, så du får nok ikke alert på denne... Jeg ser det ikke, men har målt og har gått inn noen cm både her og der. Samboer kommenterer det også, samt at jeg måtte ned en str i arbeidsuniform her en dag (hurra!!) Gratulerer! Endret 12. februar 2014 av Elanore 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 12. februar 2014 #854 Del Skrevet 12. februar 2014 Ånei! Går det bra med deg? Det går helt greit. Jeg får ikke trene på noen dager, og jeg er sykemeldt. Det var heldigvis ingenting alvorlig, men de ville nå ha meg over natta for å være sikre på at alt var ok. Men det at jeg kun får gå turer merker jeg at gjør noe med motivasjonen på matfronten, hehe! Det blir mye mat om dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 13. februar 2014 #855 Del Skrevet 13. februar 2014 Høyde (valgfritt): 163 cmStartvekt for denne tråden: 61Mål til påske:55,3 Januar 03januar: 61 10januar: 60,7 17januar: 59,8 24januar: 58,5 31januar: 57,9 Februar 07februrar: 56,7 14februar: 56,4 21februar: 28februar: Får ikke veid meg i morgen, men i dag veide jeg 56,4! Ned 300 gram fra forrige uke, må si jeg er veldig fornøyd! Har kun trent en gang siden, men så har jeg vært veldig nøye med maten. Håper jeg havner på 55-tallet neste uke :D God helg folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 13. februar 2014 #856 Del Skrevet 13. februar 2014 Veldig spent på å veie meg imorgen. Ikke vært i form den siste uka. Null trening og null matlyst. Bare vente og se.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 13. februar 2014 #857 Del Skrevet 13. februar 2014 Da har skal jeg dra på PT time. Er en liten stund siden så er er spent jg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snow Skrevet 13. februar 2014 #858 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Høyde (valgfritt): 170 cm Startvekt for denne tråden: 60,7 kgMål til påske: 55 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 60,7 10. januar, uke 2: 59,6 17. januar, uke 3: 60,7 24. januar, uke 4: 60,9 31. januar, uke 5: 60,5 Februar 2014 07. februar, uke 6: 59,814. februar, uke 7: 60,121. februar, uke 8: --28. februar, uke 9: -- Har nesten samme vekt som da jeg begynte. men er først nå de siste to ukene at jeg har telt alle kalorier jeg spiser. Så nå håper jeg at jeg klarer å holde grensene mine og begynne å gå ned i vekt. Endret 14. februar 2014 av Snow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 13. februar 2014 #859 Del Skrevet 13. februar 2014 Da var dagens treningsøkt unnagjort. Venter spent på morgendagens veing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 13. februar 2014 #860 Del Skrevet 13. februar 2014 Jeg har også "trent"! Gått og løpt i parken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå