Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før påske (2014)

Elanore

Anbefalte innlegg

Startvekt fra tidligere: 64-65 kg
Høyde (valgfritt): --- cm

Startvekt for denne tråden: 60,3 kg
Mål til påske: 53 kg

Januar 2014
03. januar, uke 1: 60,3 kg
10. januar, uke 2: 58,9 kg (-1,4 kg)
17. januar, uke 3: 57,1 kg (-1,8 kg)
24. januar, uke 4: 57,1 kg
31. januar, uke 5: ---

Februar 2014
07. februar, uke 6: 57,6 (+0,5 kg)
14. februar, uke 7: --
21. februar, uke 8: --
28. februar, uke 9: --

Har visst gått litt opp siden forrige veiing, men veide mye mer i starten av uka, så er egentlig fornøyd. Får også mensen i dag, så da kan jeg kanskje skylde på det? :) Har bare igjen 4,6 kg å gå ned på 9 (?) uker, så har vel egentlig ganske god tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer :klem:

Kondolerer :(

Spis det du måtte føle for denne uken og ikke tenk på vekt eller veiing. Du kan heller ta igjen senere når ting begynner å falle tilbake til det normale igjen :)

Kondolerer :klemmer:

Kondolerer! :klem:

Takk :hjerte::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mia pia

Startvekt fra tidligere: --
Høyde (valgfritt): 167 cm

Startvekt for denne tråden: 61,5 kg *
Mål til påske: 57 kg

Januar 2014
03. januar, uke 1: *
10. januar, uke 2: *
17. januar, uke 3: *
24. januar, uke 4: *

31. januar, uke 5: 61,5 kg

Februar 2014
07. februar, uke 6:
60,7 (-0,8 kg)

* brukeren ble med i uke 5

-------------------------

Juhuu!! :skya:

Kjempe fornøyd med min første uke! Satser på å kutte kraftig ned på godteri -og brus inntaket (var en del av mitt daglige kosthold tidligere...) Dette er nå forbeholdt maks 1 dag per uke, gjerne i helgen. I tillegg kutter jeg ned på inntak av alkohol, og spiser mer frukt og grønt ellers. Har fungert fint den første uken, ihvertfall! Så håper det fortsetter :)

Endret av mia pia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde (valgfritt): 163 cm

Startvekt for denne tråden: 61
Mål til påske:55,3

Januar

03januar: 61

10januar: 60,7

17januar: 59,8

24januar: 58,5

31januar: 57,9

Februar

07februrar: 56,7

14februar:

21februar:

28februar:

Wooohoooo! Da har klart å gå ned 4,3 kg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiingen min står stille, ikke noe nytt å melde. Men i dag forsøkte jeg Jillian's 30 day shred igjen, altså del 1. Jeg greide hele programmet ut! Men jeg måtte puste litt ekstra her og der, men det er en forbedring fra 16 minutter første gang :) Jeg vet ikke om jeg får gjort det hver dag, men det er en start! :D Stolt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er fornøyd at jeg fortsatt ligger under 60!! :)

Startvekt fra tidligere: --

Høyde (valgfritt): 162 cm

Startvekt for denne tråden: 60,3 kg
Mål til påske: 56 kg

Januar 2014
03. januar, uke 1: 60,3 kg
10. januar, uke 2: 60,5 kg (+0,2 kg)
17. januar, uke 3: 59,5 kg (-1 kg)
24. januar, uke 4: 59,7 kg (+0,2 kg)
31. januar, uke 5: 59,8 kg (+0,1 kg)

Februar 2014
07. februar, uke 6: 59,4 kg (-0,4 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belissima

Startvekt fra tidligere: 101,5 kg (14. november 2013)

Høyde (valgfritt): 171 cm

Startvekt for denne tråden: 95 kg

Mål til påske: 87 kg

Januar 2014

03. januar, uke 1: 95 kg

10. januar, uke 2: 95 kg

17. januar, uke 3: 93,6 kg (-1,4 kg)

24. januar, uke 4: 92,1 kg (-1,5 kg)

31. januar, uke 5: 91,4 kg (-0,7 kg)

Februar 2014

07. februar, uke 6: 90,6 kg (-0,8 kg)

Totalt: -4,4 kg

Er kjempefornøyd med dagens resultat, selv om jeg jobber hardt for det og. Det går fint da, synes jeg har funnet en grei vei nå, selv om jeg savner godteri og gjærbakst litt :-p gleder meg i morgen, da blir det to sjokoladebiter:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde (valgfritt): 163 cm

Startvekt for denne tråden: 61

Mål til påske:55,3

Januar

03januar: 61

10januar: 60,7

17januar: 59,8

24januar: 58,5

31januar: 57,9

Februar

07februrar: 56,7

14februar:

21februar:

28februar:

Wooohoooo! Da har klart å gå ned 4,3 kg :D

Hvordan har du klart å gå ned så mye på en drøy måned da? Hva spiser du hver dag og hvor mye trener du? Jeg synes nemlig jeg er ekstremt flink selv, holder meg til 1200 kcal per dag, men likevel går det så smått synes jeg. har jo gått ned men ikke 4 kg!!

Anonymous poster hash: 12f5f...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt fra tidligere: 76-78 kg (august 2013)
Høyde (valgfritt): 178 cm

Startvekt for denne tråden: 68 kg
Mål til påske: 60 kg

Januar 2014
03. januar, uke 1: 68 kg
10. januar, uke 2: 67 kg (-1 kg)
17. januar, uke 3: 66,9 kg (-0,1 kg)
24. januar, uke 4: 65,6 kg (-1,3 kg)
31. januar, uke 5: 65 kg (0,6 kg)

Februar 2014
07. februar, uke 6: 65 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei! Vilikke vilikke vilikke! :riste::snurt:

okay da... her kommer det: Startvekt fra tidligere: 84 kg

Høyde (valgfritt): 161 cm

Startvekt for denne tråden: 83 kg
Mål til påske: 70 kg

Januar 2014
03. januar, uke 1: 83 kg
10. januar, uke 2: 81,1 kg (-1,9 kg)
17. januar, uke 3: 81,2 kg (+0,1 kg)
24. januar, uke 4: 80,4 kg (-0,8 kg)
31. januar, uke 5: 79,5 kg (-0,7 kg)

Februar 2014

07. februar, uke 6: 80,9 (+ 1,4 kg)

ÆSj og dobbeltæsj! Har ikke vært flink med maten denne uka. Har skeiet ut alt for mange ganger. Men jeg trøster meg med at jeg har vært fryktelig flink å slutte å røyke da.... Har trent fire ganger denne uka, men det hjelper lite når det kommer for mange kalorier inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 72,1 i morges (er på tlf så fikk ikke kopiert oversikten =\ )

(Lillebror kom på onsdag, så det er grunnen til at det ble noen kg denne uka :) )

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Offensive Pie

Jeg er negativ fordi jeg forventer så mye mer av meg selv :) Jeg er stor og tung og har absolutt mulighet til å gå ned 3-4 kg i uka, men jeg har ikke vært flink nok med mat, har trent tre ganger i uken som gikk, så jeg er litt sint på meg selv bare :)

Jeg får litt vondt av deg i dette innlegget, jeg. All nedgang er positivt, men en konstant nedgang på 3-4 kg i uka er både urealistisk og (kanksje) usunt. Det er også utrolig vanskelig å oppnå - selv i Slankekrigen, som du nevner i et innlegg, er det uhyre skjelden at damer går ned så mye som 8 lbs. på en uke, og de gjør ikke annet enn å trene. Det er en grunn til at man anbefaler å ikke gå ned mer enn 1 kg i uka - for at nedgangen skal være permanent, må livsstilsendringen også være det. Da nytter det ikke med kræsjdietter, for da ryker man bare opp igjen. Du må legge deg på et nivå du kan leve med.

Legg fra deg sinnet mot det selv - det fører ikke noe godt med seg. Om jeg var deg, ville jeg siktet meg inn på en nedgang på 0,5-1 kg i uka. Klarer du det, så vær stolt av deg selv. Om det er en uke det ikke går, så bruk det som positiv motivasjon i neste uke. Det funket for meg da jeg beveget meg bort fra en tresifret vekt :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du klart å gå ned så mye på en drøy måned da? Hva spiser du hver dag og hvor mye trener du? Jeg synes nemlig jeg er ekstremt flink selv, holder meg til 1200 kcal per dag, men likevel går det så smått synes jeg. har jo gått ned men ikke 4 kg!! Anonymous poster hash: 12f5f...75a

En peride jeg slet med å gå ned i vekt så begynte jeg å spise mer, og da begynte vekten å gå nedover. ALStå jeg gikk fra rundt 1300 kcal til 1500 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får litt vondt av deg i dette innlegget, jeg. All nedgang er positivt, men en konstant nedgang på 3-4 kg i uka er både urealistisk og (kanksje) usunt. Det er også utrolig vanskelig å oppnå - selv i Slankekrigen, som du nevner i et innlegg, er det uhyre skjelden at damer går ned så mye som 8 lbs. på en uke, og de gjør ikke annet enn å trene. Det er en grunn til at man anbefaler å ikke gå ned mer enn 1 kg i uka - for at nedgangen skal være permanent, må livsstilsendringen også være det. Da nytter det ikke med kræsjdietter, for da ryker man bare opp igjen. Du må legge deg på et nivå du kan leve med.

Legg fra deg sinnet mot det selv - det fører ikke noe godt med seg. Om jeg var deg, ville jeg siktet meg inn på en nedgang på 0,5-1 kg i uka. Klarer du det, så vær stolt av deg selv. Om det er en uke det ikke går, så bruk det som positiv motivasjon i neste uke. Det funket for meg da jeg beveget meg bort fra en tresifret vekt :)

Men jeg vil så inderlig. Nå er jeg så godt i gang, og kan seriøst ikke vente til jeg begynner å se det selv. Utålmodig? Ååååja... Noe helt sinnsykt! Og jeg spiser bra, trener rimelig mye og forventer dermed resultater.. Og jo, jeg vet at opptil 1 kg i uka er det optimale, men jeg vil så mye mer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Lillebror kom på onsdag, så det er grunnen til at det ble noen kg denne uka :) )

HEI! :biggrin: Jeg var faktisk på vei inn her for å spørre hvordan det går med deg, så det innlegget passet bra! Gratulerer! :bolledeig: Hvordan går det med deg?

Endret av Elanore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startvekt fra tidligere: 85kg etter graviditet

Høyde (valgfritt): 162 cm

Da melder jg meg inn her for det er kjekt med litt motivasjon for å komme igang igjen.

Startvekt for denne tråden: 67,5 kg

Mål til påske: 60 kg

Februar 2014

07. februar, uke 6: 67,5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på onsdag? Du har født, altså? GRATULERER!

Er alt bra med deg og den lille?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Men jeg vil så inderlig. Nå er jeg så godt i gang, og kan seriøst ikke vente til jeg begynner å se det selv. Utålmodig? Ååååja... Noe helt sinnsykt! Og jeg spiser bra, trener rimelig mye og forventer dermed resultater.. Og jo, jeg vet at opptil 1 kg i uka er det optimale, men jeg vil så mye mer.. :)

Det er klart man vil mer! Men vil du mer akkurat nå, eller vil du mer over tid? Kanskje spesielt for deg, som tross alt er prøver (ikke at jeg snikleser dagboka di eller noe, altså :plystre: ), så er det viktig å ta det rolig og balansert - iallefall i samråd med lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...